נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כך תפיקו אירוע צהריים בלתי נשכח

אוכל טעים

לאירוע צהריים יש אופי מיוחד, שהפך להיות חביב על מארגני אירועים מכל הסוגים. אם אתם גם טיפוסים של בוקר – כנראה שאירוע צהרים הוא הבחירה המתאימה גם לכם. אז איך מתכננים ומארגנים אירוע כזה על הצד הטוב ביותר? למה צריך לשים לב ועל מה להקפיד כדי שיהיה לכם אירוע מושלם?

 

5 טיפים לארגון אירוע צהריים מושלם

 

1.    התפריט

אחד היתרונות באירוע צהריים, הוא שאירוע כזה נתפס כאירוע קליל ולא מחייב, מה שאומר שתוכלו לבחור תפריט קליל ופשוט, עם מאכלים, שישאירו לכם ולאורחים הרבה אנרגיה לריקודים, או לכל מה שתכננתם להמשך האירוע. קייטרינג חלבי הפך לבחירה המובילה באירועים כאלה, מפני שהאוכל החלבי אינו מכביד על הבטן ואפשר להגיש מאכלים מגוונים, צבעוניים וטעימים במיוחד, שמתאימים לכל אחד. כדי לוודא שיש לכם תפריט חלבי מושלם, חשוב לדעת לבחור חברת קייטרינג טובה עם אוכל טרי וטעים – זאת תוכלו לעשות באמצעות חיפוש אחר המלצות ברשת וממכרים.

 

בשנים האחרונות קייטרינג חלבי הפך ללהיט של אירועי צהריים. רוצים לדעת איך לבחור חברת קייטרינג חלבי טובה? כל התשובות בלינק הבא:

https://www.b144.co.il/קייטרינג/מדריך/קייטרינג-חלבי-לאירוע

2.    מיקום

אירועי צהריים, פעמים רבות נוטים להיות קטנים יחסית ולכן אפשר לקיים אותם במגוון גדול של מיקומים, שיש בהם מספיק מקום לכל האורחים. בין אם בחצר האחורית של הבית שלכם, על החוף, במסעדה, או בגן אירועים, אירוע צהריים יכול להתקיים תחת כיפת השמיים לאורך רוב עונות השנה, או במקום סגור ונעים – אם מזג האוויר לא מאפשר זאת.

 

3.    מוסיקה וריקודים

מטבע הדברים, באירועי צהריים יש אור טבעי חזק, מה שגורם לאורחים רבים להרגיש פחות חופשיים ולהימנע מריקודים למשל. לכן, רצוי באירוע כזה להשמיע מוסיקת רקע נעימה, בעיקר בתחילת האירוע, שתלווה את התנהלות האורחים לאורך קבלת הפנים והארוחה. לאחר מכן, אפשר להתקדם בהדרגה ובהתאם לאופי האירוע ואם רוצים שהאורחים ירקדו – אפשר לעבור למוסיקה יותר קצבית ולעלות לרקוד בעצמכם – כדי לתת דוגמה אישית. גם מוסיקה חיה יכולה להתאים באירוע כזה – אם התקציב מאפשר.

 

4.    בר משקאות

סביר להניח שרוב האורחים יחזרו לשגרה בתום האירוע ויצטרכו להיות ערניים ופעילים ולכן רצוי להגיש משקאות קלים, לצד קוקטיילים קלילים ויינות טובים ולהימנע מוודקה, טקילה ושאר המשקאות העשירים באלכוהול, העלולים להשבית את האורחים להמשך היום – אם הם יגלו בהם עניין בשעות האלה.

 

5.    אטרקציות נוספות לאירוע צהריים

מכיוון שמדובר באירוע הנערך בשעות היום, כשהאורחים ערניים ואנרגטיים, מומלץ לשלב פעילויות נוספות – בהתאם לאופי האירוע. החל בנשיאת דברים, אם מדובר באירוע רשמי וכלה במשחקי חברה, משחקי גיבוש, חלוקת פרסים, הפעלות לילדים המשתתפים באירוע ועוד – כאמור, אירוע צהריים הוא אירוע גמיש בהשוואה לאירוע ערב ולכן כדאי להיות יצירתיים ומעניינים.

 

לסיכום – אירוע צהריים קליל, הוא אירוע צהריים מוצלח

בין אם תחליטו לשאת דברים, או ליזום פעילויות גיבוש ומשחק, בין אם תחליטו לפתוח מזנון חלבי בהגשה עצמית, או להפעיל מלצרים שיתרוצצו בין השולחנות, להשמיע מוסיקת רקע, או להזמין להקה, רצוי להקפיד שכל האלמנטים שמרכיבים את האירוע ישדרו קלילות ונינוחות, כך שהאורחים יוכלו לחזור לשגרה בתום האירוע, לחוות את כל מה שהכנתם וארגנתם עבורם וליהנות מכל רגע.

חלל מרכזי
חלל מרכזי
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי