נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כל מה שצריך לדעת לפני רכישת רשת יונים

קניית רשת יונים

הגיעה ההחלטה ואתם הולכים לטפל ביונים שנמצאות לכם בבית. בדקתם את האמצעים ובחרתם במה תשתמשו כדי למגר את התופעה הלא רצויה בשטח שלכם. רשת להרחקת יונים היא ללא ספק אמצעי פופולרי בשוק שסייע למשפחות ואנשים רבים. אז מה צריך לדעת לפני רכישת רשת יונים? במאמר זה נסביר לכם הכל. 

 

הסברת יסודות

מה היא רשת להרחקת יונים בכלל? נתחיל מההתחלה. רשת יונים הינה רשת שקופה, עשויה מניילון. הרשת הזו קיימת במספר מידות וגדלים. ככל שעובי החוט של הרשת הוא חזק ועבה יותר, כך הרשת שלכם תהיה חזקה יותר. רשת הניילון מתאימה מלבד ליונים לכל בעלי הכנף.

רשת שקופה בנוסף להיות עוזרת נגד היונים שלא רואות אותה בהגיעה, היא גם אסתטית ולא מחבלת במראה של הבית או האזור בו היונים מקננות. החוט לרוב יהיה בעובי 0.5 עם פתח עין 5 על 5. רשתות לציפורים מומלצות עם פתח עין קטן יותר.

 

סוגי רשתות

  • רשת שקופה – מדובר בשני סוגי רשתות. האחת רשת ניילון והשנייה רשת פלסטיק. רשת הניילון היא יותר נפוצה כיום בקרב מרחיקי היונים. היא מגיעה בסוגי עובי שונים בהתאם לצורך או לאסתטיקה הקיימת בבית. העובי הדק והחלש ביותר הוא 0.3 והחזק ביותר 0.8. רשת הניילון עוזרת בחללים גדולים כמו גגות. רשת הפלסטיק היא בגוון בז' והייתה פופלארית בעבר, אך פגמים אחרים שלה כמו היכולת להעלות באש הופכת אותה ללא שימושית.
  • רשת מתכת – רשת העשויה ממתכת חסינה מאוד לאש ומתאימה לאזורים עם טמפרטורה גבוה מהרגיל, כמו גגות מפעלים או גגות ישנים האטומים בזפת. החסרונות הגדולים של רשת המתכת הן: הנראות שלה בבתים פרטיים, לכן לרוב היא משומשות בבתי עסק. היא מחלידה לאחר זמן וצריך להחליפה. חסרון נוסף ואחרון הוא שהרשת היא כבדה ואינה יעילה להרכבה במיוחד על משטחים גדולים מידי. רשת המתכת קיימת בעיקר עבור הרחקת יונים ממקומות קטנים כמו תעלות אוורור, ארובות אח, פירים של מעליות, עליות גג בבתים ישנים וכן הלאה.
  • רשת פלסטיק – רשת פלסטיק, השונה מהרשת השקופה שציינו לפני כן, היא רשת זולה ואפשרית להתקנה עצמאית. החסרון הגדול שלה הוא שהיא נוטה להתייבש במהירות בשמש ונשברת לאחר מספר חודשים.

 

מה הן היתרונות של הרשת?

  • פתרון ידידותי – הרשת הינה פתרון ידידותי שאינו פוגע ביונים ולא נגרם נזק. הפעולה היחידה שהרשת מבצעת היא אי נוחות לעמידה ליונים על הרשת ולאחר מכן הן מתרחקות ומוצאות מקום אחר לקנן בו.
  • פתרון לטווח ארוך – הרשתות שנמצאות כיום בשוק הן טובות ואיכותיות. רובן מחזיקות מעמד לטווח ארוך ולאורך זמן בכל עונה בשנה.
  • יעילות מנצחת – מדובר בשיטה הכי יעילה. יונים במרחב העירוני ידועים בעקשנותם. שיטות אחרות אולי גורמות להם לאי נוחות קצרה, אבל הרשת מציקה להם מספיק כדי להרחיקם לצמיתות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא