נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לא תורה מסיני: כך מקדמים אתר ברשת

אתר אינטרנט

קידום אתרים הפך להיות עניין הכרחי עבור כל בעל אתר באשר הוא. עובדה זו נתגלתה לנו כשהבנו שהגיע הזמן שלנו להקים אתר חדש לעסק שלנו שקיים כבר כמה שנים. היה לנו ברור כי עלינו לבחון את העניין באופן מעמיק, כדי שנוכל לדעת איך עושים זאת על הצד המקצוע ביותר.

חזרנו לאחר שריכזנו את כל המידע והפכנו אותו למדריך מקיף. הישארו אתנו ותגלו איך עושים זאת. אנחנו כאן כדי להרגיע אתכם תחילה ולומר כי זו לא תורה מסיני.

 

איך תקדמו את האתר שלכם ברשת? השלב ה – 1: בירור פרטים לגבי חברה מוסמכת

בשלב הראשון אתם צריכים לערוך בירור מעמיק כדי להגיע בסופו של דבר אל חברה מוסמכת בקידום אתרים. אם מישהו אמר לכם שאינכם זקוקים לליווי מקצועי, כדאי שתדעו שזו טעות. שכן, קידום נכון ומקצועי צריך להתקיים תוך ליווי של בעל מקצוע שחי ונושם את התחום. ההמלצה שלנו היא לקרוא חוות דעת בפלטפורמות שונות ברחבי הרשת. אנחנו למשל בדקנו פרטים בפלטפורמות האלה:

  • קבוצות פייסבוק של בעלי עסקים
  • קבוצות וואצאפ
  • פורומים

רק לאחר שקיבלנו המלצות חמות על חברה מסוימת, פנינו אליה ובדקנו כי המומחים שלה מדברים באותה שפה כמו שלנו. כלומר, בגובה העיניים ובאופן מקצועי.

 

איך תקדמו את האתר שלכם ברשת? השלב ה – 2: החלטה לגבי הקידום המתאים

אם יצרתם קשר עם חברה מוסמכת, אתם לא תצטרכו לקרוא מדריך קידום אתרים באינטרנט. שכן, הנציגים מטעם החברה יסבירו לכם את סוגי הקידום הקיימים. הבולטים ביותר שבהם הם קידום ממומן וקידום אורגני שמתבצעים בגוגל וקידום ממומן ברשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם. בשלב זה תצטרכו לבחור עם המומחים את הקידום המתאים ביותר.

אתר באינטרנט

איך תקדמו את האתר שלכם ברשת? השלב ה – 3: הקידום עצמו

הגיע הרגע לקדם את האתר שלכם. בשלב הזה כבר יש לכם את ההחלטה אודות הדרך המתאימה ביותר. כך שעליכם לבנות יחד עם החברה את מילות המפתח שנוגעות לתחום שבו אתם עוסקים. לאחר שייערך מחקר מעמיק בנושא, אפשר יהיה להתחיל ביישום. אם מדובר בקידום ממומן, אתם תצטרכו לשלם סכום מסוים לגוגל על כל קליק. במידה ומדובר בקידום אורגני, תצטרכו להעלות כמות יפה של מאמרי תוכן איכותיים בנושא שנוגע לתחום שלכם.

 

טיפ לקידום נכון – סבלנות, סבלנות והרבה סבלנות

אי אפשר להתעלם מהעובדה כי כולנו רוצים לקדם את האתר שלנו על הצד הטוב ביותר ובאופן המהיר ככל שניתן. כאן אנחנו נכנסים לתמונה. שכן, עליכם לדעת כי הסבלנות חיונית כאן. הליך הקידום עשוי לקחת זמן מה (במיוחד אם מדובר בקידום אורגני). תיאזרו בסבלנות ותגלו שזה ישתלם.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לגלות כי קידום של אתר באינטרנט אינו תורה מסיני. נאחל לכם שתעשו זאת על הצד הטוב ביותר.

אתר אינטרנט

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים