נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ללמוד איך להתאים את צבע הגרביים לחליפה

חתן

חשיבות ההתאמה

הבחירה בגרביים יכולה לשחק תפקיד חשוב בלבישת החליפה.

אנשים רבים מסתכלים על הגרביים בתור עוד פריט שהכרחי לשים על מנת להקטין את החיכוך בין הנעל לרגל, אבל בימינו מקומם של הגרביים חשוב יותר.

המגוון שקיים הוא עצום – בגובה הגרביים, הצבע שלהם, סוג החומר שמהם עשויים הגרביים, סוגי ההדפסים השונים ואף מסרים שמוטבעים על הגרביים.

כאשר אנחנו יושבים, משום שהמכנסיים עולים, לרוב יחשפו גרבינו (ואם לא אז שוקינו), על מנת למנוע מצב שבו כאשר מתיישבים שוקי הרגליים חשופות (שכן כאשר לובשים חליפה הדבר נחשב לא אלגנטי) יש ללבוש גרביים באורך המתאים.

 

מהו האורך המתאים?

האורך המתאים לגרביים הוא עד מחצית השוק. כל אורך קצר מזה עלול לחשוף חלקים מן השוק כאשר יושבים, וגם אם לא עלול להיות לא נוח לעשות פוזיציות מסוימות כאשר יושבים. משום שאנחנו רוצים להימנע מזה, על הגרביים להיות מספיק ארוכים.

 

התאמת צבעים

יש שתי אפשרויות מרכזיות כאשר מתאימים גרביים לחליפה – הדרך הקונבנציונאלית והדרך הייחודיות יותר. לכל אחת מהדרכים יש את היתרונות והחסרונות שלה, כך או כך, הן משלימות את המראה של החליפה באופן הכרחי.

 

הדרך הקונבנציונלית

הדרך הנהוגה בעולם העסקי היא בחירה של גרביים חלקים בצבע הדומה לצבע החליפה. משמעותה של בחירה זו היא התאמה (במקרה הטוב) או התכתבות (במידה ואי אפשר להתאים) בין הצבעים. כך נוצרת 'אשליה' שהרגליים ארוכות יותר או שהגרביים הם המשך של החליפה בעת הישיבה.

בנוסף, בחירה בצורה הזו לא מושכת תשומת לב מיוחדת לפריטים שאינם בהכרח מקדמים את השיחה, דבר שיכול להיות טוב כל עוד לא מעוניינים בזה.

במידה ואי אפשר להתאים את צבע הגרביים לצבע החליפה וההתכתבות של הצבעים לא נראית אלגנטית מספיק, ניתן גם לתאים את צבע הגרביים לצבע הנעליים, במידה ובוחרים כך, כמובן שיש לשים לב להתאמה מעולה בין הנעליים לבין החליפה, נושא חשוב לכשלעצמו.

 

הדרך הייחודית

הדרך הייחודית יותר כוללת שימוש בגרביים שיש עליהם הדפסים שונים, בצבעים שמתכתבים עם צבעי החליפה. הבחירה הזו של הגרביים מאפשרת להראות יותר אישיות, יציאה מן הקופסא וכמובן שמושכת תשומת לב לגרביים.

הבחירה בצבעים נועזים יותר או בהדפסים כאלו או אחרים היא הדרך להראות הרבה על האישיות – בין אם להראות יצירתיות, מוחצנות או בחירה מוקפדת ושיקית. כמובן, שגם כאן ניתן לבחור גרביים סולידיות יותר, למשל מנוקדות (בנקודות קטנות יחסית) או עם פסים דקים בצבעים הזהים לצבעי החליפה או הנעליים.

כאשר מדובר בחליפת חתן, הבחירה בגרביים יכולה גם להוות התכתבות עם השמלה של הכלה או עם הצבעים של האירוע כולו. הדפס כזה או אחר יכול לסמל משהו שחשוב לחתן ועוד מקום נחמד לטאץ' אישי שיכול רק להוסיף למראה האלגנטי והמכובד של החליפה.

 

גרביים לא תואמות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפים ללמידה
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא