נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לומדים לכתוב: איך כותבים ברכה מרגשת?

לומדים לכתוב

ברכה מרגשת שנכתבה  מכל הלב היא ברכה שמבטאת איך אתם באמת מרגישים כלפי הנמען. בין אם אתם כותבים על כמה אתם אוהבים את המישהו המיוחד הזה, או שאתם רוצים להביע את השמחה שלכם, הרגשות האמיתיים שלכם לעתים קרובות סוערים בתוככם וקשה לשים עליהם את האצבע לפעמים ולבטא אותם בברכה בצורה טובה.

אז לבטא את הרגשות האלה במילים עשוי להיות קשה. אבל אתם יכולים ללמוד את היסודות ולהתחיל לכתוב, או במקרה שאין לכם זמן לפנות למקצוענים אמיתיים. שיוכלו לספק לכם ברכה מרגשת לכל מאורע וצורך.

 

שקלו את הפורמאליות של ההודעה שלכם

האם אתם כותבים כרטיס יום הולדת לחבר ותיק או כותבים כדי להודות למעסיק פוטנציאלי על הראיון שלכם? משלימים מכתב מקדים או ברכה חמה לחבר? רמת הפורמאליות הנדרשת משנה את האופי של הפתיחה והסגירה של הברכה שלכם. לא הייתם חותמים לאחיינית שלכם שהגיע לגיל המצוות, "שמרי על זה אמיתי, אחותי!" וזה יהיה מוזר לסגור את ברכת יום ההולדת שלכם עם "בכבוד שלך".

לפני שתשקול גורמים אחרים, שפטו עד כמה המסר שלכם רשמי, ועד כמה הסגירה שלכם צריכה להיות רשמית כדי להתאים. אך לא רשמית מדי על מנת להפוך את הברכה שלכם לפחות מרגשת.

שקול פורמליות

מה ההקשר הרגשי של הברכה?

לפני שאתם מתחילים לכתוב עליכם לשאול את עצמכם, האם אתם כותבים בגלל אירוע משמח או עצוב? האם המסר שלכם היה משמח ומהנה, או רציני וכבד משקל? מה הרגש שאתם מחפשים להקרין לקורא הברכה? באופן כללי, ההתחלה והסיום צריכים להתאים לטנור הרגשי הכולל של המסר שלכם.

משהו בהיר ומבריק מתאים להודעות שמחות לאורך כל הדרך. משהו יותר רשמי וניטראלי מבחינה רגשית עדיף כאשר מדובר במישהו שאתם פחות קרובים אליו. אך גם במקרה הזה אתם יכולים לפנות לציטוטים מרגשים, על מנת להשיג את האפקט הרצוי.

 

תנו ביטוי לאופי שלכם

כשאתם כותבים ברכה מרגשת הכי חשוב, שתהיו עצמכם! זה בסדר להיות לא רשמי; לכתוב בנימה של שיחה. לדוגמה, סביר להניח שלא תשתמשו ב"אל תעשה" או ב"הצדעה" כשאתם מדברים, אז אתם גם לא צריכים להשתמש בשפה גבוה בכרטיס של ברכה מרגשת. התכווצויות כמו "אל תעשה" או מילים נפוצות יותר כמו "היי" יגרמו לכרטיס שלכם להרגיש אותנטי יותר, ועזור ליצור אווירה קרוב ופשוט יותר מרגשת.

 

לסיכום

אם אתם מעוניינים לתת במאורע הבא שאליו אתם מוזמנים ברכה מרגשת שתפיל את הנמען מהכיסא, ואינכם רוצים לעשות בעצמכם טעויות. או שפשוט אין לכם את הזמן הדרוש על מנת לכתוב ברכות מרגשות, אתם תמיד יכולים לפנות לאתר עשר מעשר. אתר הברכות הרשמי של ישראל, לכל מאורע שמח ועצוב. ברכות מעוצבות עם תוכן מותאם אישית לכל קהל יעד.

לומדים לכתוב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא