נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לימודי צמחי מרפא ורפואה סינית – מה לומדים ואיפה כדאי?

לימודי רפואה סינית

תחום הרפואה האלטרנטיבית התחיל לתפוס תאוצה משמעותית בשנים האחרונות, ויותר אנשים מתחילים להתעניין בסודות ובדרכים בהן ניתן לטפל בבעיות בריאותיות שונות בדרכים שאינן מוצעות על ידי הרפואה המערבית אותה אנו מכירים. עולם הרפואה הסינית והשימוש בצמחי מרפא הוא עולם עתיק במיוחד, המשמש בני אדם כבר אלפי שנים.

דרך לימודי צמחי מרפא ורפואה סינית, תוכלו גם אתם להיכנס לעולם המופלא הזה ולהתחיל לעזור לאנשים לחיות חיים טובים יותר.

 

רפואה סינית – מה זה בכלל?

בתור חברה מערבית, הרפואה אותה אנו מכירים מתבססת כמעט אך ורק על מדעי הרפואה המערביים, המתמחים בעיקר באפיון גורמי המחלות השונים והטיפול בהם.

במקביל להתפתחות הרפואה המערבית, התפתחו בסין ובארצות המזרח הרחוק סוגי טיפול שונים, המתמקדים הן בטיפול והן במניעה של מחלות ובעיות רפואיות על ידי שמירה על האיזון בין הגוף והנפש, והיעזרות במגוון רחב של רכיבים טבעיים וצמחי מרפא שניחנו בסגולות רפואיות יוצאות דופן. תחום הרפואה הסינית הוא עתיק במיוחד, וטיפולים שונים המתבצעים בו כמו דיקור סיני וטיפול צ'י קונג מתקיימים אלפי שנים. למעוניינים, ניתן למצוא מידע נוסף באתר המכללה.

רפואה סינית

למי מתאימים לימודי צמחי מרפא ורפואה סינית?

רפואה סינית מתאימה לכל מי שאוהב לטפל באנשים ולעזור להם להרגיש טוב יותר. כמו כן, עולם הרפואה הסינית והטיפול בצמחי מרפא הוא תחום המתבסס לא מעט על שילוב בין הגוף והנפש, כך שאם אתם מחשיבים את עצמכם לאנשים שאוהבים להתחבר לנפש הפנימית שלהם – התחום הזה הוא בדיוק עבורכם.

עולם הרפואה הסינית יכול להתאים במיוחד גם עבור אלו שמתעניינים בדרכים השונות בהן ניתן להיעזר בפירות והמתנות שנותן לנו הטבע בשביל לנהל אורח חיים בריא יותר ולעזור לאנשים להתגבר על שלל בעיות רפואיות שונות ללא שימוש בתרופות סינתטיות וכימיקלים.

 

מה כוללת תוכנית הלימודים של לימודי צמחי מרפא ורפואה סינית?

תלמידים בתוכנית ללימודי רפואה סינית וטיפול בצמחי מרפא יחשפו ליסודות המנחים את עולם הרפואה הסינית, כגון פילוסופיה סינית ודרכי אבחון בסיסיות של מחלות ובעיות רפואיות שונות. בהמשך, התלמידים יקבלו הדרכות בדרכי הטיפול המוכרות והנפוצות ביותר בתחום הרפואה הסינית, כגון משיטת הדיקור הסיני, שימוש בצמחי מרפא ותזונה נכונה, ושיטות נוספות מעולם הרפואה המזרח אסיאתית.

התלמידים ייחשפו גם לתכנים מעולם הרפואה המערבית, מתוך הבנה ששני העולמות באים להשלים אחד את השני בשביל להעניק לחולים את הטיפול המסור והטוב ביותר.

 

לימודי רפואה סינית וצמחי מרפא – רק במכללת רידמן!

אם אתם מעוניינים להיות מטפלים ברפואה סינית, מכללת רידמן היא המקום הטוב ביותר ללמוד איך לעשות את זה! במסגרת תוכנית הלימודים המקיפה של מכללת רידמן תיחשפו לכל התכנים החשובים ביותר בעולם הרפואה הסינית והטיפול בצמחי מרפא, ותקבלו הזדמנות ללמוד מטובי המורים בארץ ואפילו בסין.

לימודי רפואה סינית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא