נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לימודי תעודה מומלצים- ויש לכם מקצוע ביד!

עולם העבודה השתנה לבלי הכר ולכן לימודי תעודה מומלצים גם הם משתנים כל העת. ומה שהיה נכון לאתמול כבר לא רלוונטי למחר בעידן בו יש להתמודד עם שינויים תכופים וקדמה טכנולוגית בכל תחום.

אבל יש כמה תחומים שהיו ותמיד יישארו תחומי לימוד מבוקשים. הם הליבה של הדאגה לעתיד וכל בעל משפחה רוכש ביטוחים, רוכש דירה וזקוק אולי למשכנתא. שוק הנדל"ן, משכנתאות וביטוח הם לב ליבו האמתי של עולם התעסוקה היום משום הם האמצעים להגיע רחוק, להתפתח ולהיות יציבים מבחינה כלכלית.

הם אמנם השתנו בשנים האחרונות בעקבות תקנות וחוקים חדשים אבל הם עדיין נשארו התחומים התוססים והפעילים ביותר. היום אפשר ללמוד להיות יועץ משכנתאות פרטי ולעסוק בזה, לעסוק בייעוץ נדל"ן כאשר מחירי הדיור מאמירים מיום ליום ויש ביקוש נואש לדירה או לקרקע או להציע לאנשים ביטוחים- זה בעצם הבסיס שלהם לאיכות חיים אם במצבי חולשה עתידיים או לקראת פרישה מעבודה.

 

קורס השקעות ויזמות נדל"ן- לימודי תעודה מומלצים

קורס השקעות נדל"ן הנו בין הקורסים הכי מבוקשים במסגרת לימודי תעודה מומלצים. מדובר על כ-15 מפגשים של ארבע שעות אקדמיות כל אחד ובסה"כ 60 שעות אקדמיות שיוציאו אתכם אל השטח- אל עולם הנדל"ן המרתק על כל השינויים שחלו בו בשנים האחרונות.

זהו קורס אשר יעניק לכם את הכלים להיות יועצי נדל"ן מיומנים אם אתם מתעניינים בעצמכם בהשקעה בנדל"ן,  ובין אם אתם רואים את עצמכם כנציגים של חברות בנייה או יזמות. מדובר על תחום מרתק של פרויקטים, אתגרים, ניהול מו"מ וסיוע לאנשים המחפשים לרכוש קרקע או בית.

 

קורס לימודי ייעוץ ושיווק פנסיוני- דואגים לחיים של אחרים!

קורס לימודי ייעוץ ושיווק פנסיוני הוא מהמבוקשים בתחום לימודי תעודה מומלצים. מדובר על קורס מקיף הנמשך כשנה וחצי (595 שעות אקדמאיות) ובין המקצועיים ביותר בתחום קורסים לביטוח.

כל מי שרוצה לעסוק בשיווק פנסיוני מחויב להחזיק ברישיון ואת זה מקבלים רק לאחר סיום קורס מקצועי. אפשר לעבוד בזה בבנק, סוכנות ביטוח, חברת ביטוח או אפילו לפתוח משרד ביטוח לבד.

זו יכולה להיות הכנסה מרכזית למסיימי הקורס או הכנסה נוספת משלימה.

 

ייעוץ משכנתאות- כבר לא רק בבנקים

כל מי שמבקש לרכוש לעצמו דירה זקוק למשכנתא. אם בעבר אנשים פנו רק לבנקים כדי לקבל אותה, היום הם פונים ראשית ליועץ משכנתאות פרטי בלתי תלוי אשר ימליץ להם על המשכנתא הנכונה בתמהיל הנכון.

קורס משכנתאות בחיפה הוא אחד הקורסים הכי יוקרתיים היום של לימודי תעודה מומלצים. הוא מעניק למסיימים אותו הזדמנות לדאוג לעתידם של אנשים באשר הוא איש המקצוע ממליץ להם על המשכנתא האופטימלית שהם צריכים לקחת, ופותח להם את הדלת לדירה משלהם.

זהו מקצוע אחראי הדורש ידע, הבנה ויכולת לבנות עבורם את העתיד, בצורה הכי מדויקת עבורם בהתאמה מלאה.

רוצים ללמוד ביטוח, השקעות וייזום נדל"ן, ייעוץ משכנתאות. מכללת אורין שפלטר מזמינה אתכם לרכוש מקצוע נדרש מהטובים ביותר.

מחשבון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא