נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך ללמוד להיות מתקין בריכות ברמה הגבוהה ביותר

ילדים בבריכה

מזג האוויר הים תיכוני גורם לנו לחפש בתקופת הקיץ דרכים שונות ומגוונות לקרר את גופנו.

אחת הדרכים הנפוצות והאהובות היא כמובן להתרטב במים, וכשהחצר בבית מאפשרת זאת, הרי שבריכה היא הפתרון האידיאלי.

כדי לדעת כיצד להתקין בריכות ברמה הגבוהה ביותר תצטרכו לקרוא את הכתבה הבאה

 

סוגי בריכות שחייה

בריכת שחייה ביתית יכולה לשדרג לכל המשפחה את הקיץ, ומיוחד עבור ילדי המשפחה. מלבד זאת, בריכה בחצר משדרגת הן את המראה הכללי של הבית והן את ערך הנכס. אך כדי שהחוויה תהיה מהנה ובטיחותית, לפני שקופצים על רעיון התקנת בריכה ביתית, חשוב לדעת כמה דברים וכמובן להיוועץ באיש מקצוע מתאים.

שוק בריכות השחייה הביתיות מונה כמה סוגים של בריכות ואנו נביא בקצרה את הסוגים העיקריים:

בריכות פיברגלס עשויות מחומר בשם פיברגלס, שהוא למעשה חומר העשוי מסיבים דקים של זכוכית והוא מאופיין בעמידות וגמישות מירבית. את סוג הבריכה הזו ניתן לייצר באמצעות הנחה על פני הקרקע או מתחת לני הקרקע לאחר חפירה בהתאם. השילוב של העלויות הנמוכות ותהליך ההתקנה המהיר והפשוט, מקנה לבריכת הפיברגלס יתרון מהותי על פני בריכת הבטון.

בריכת הבטון מורכבת משכבות בטון ובזכות חומר הבטון החזק יכולה להחזיק מעמד שנים רבות ללא סימני שחיקה או נזקים. בסוג בריכה זו העלות גבוהה ביותר ואף התיקונים הנדרשים לעיתים יכולים לארוך זמן רב (מספר ימים).

 

התקנת בריכה ביתית

התקנת בריכה ביתית בחצר כרוכה בתכנון מקדים ואישורים מתאימים מהוועדה המקומית לתכנון ובנייה. על מתקין הבריכות להיות איש מקצוע ברמה גבוהה, היות וכל טעות הכי קטנה בתהליך ההתקנה, עלולה לגרום להרס של תשתיות הבית. אז מה צריך לדעת כדי להיות מתקין ברמה גבוהה?

  1. הנקודה הראשונה בדרך להיות מתקין בריכות ברמה גבוהה, היא המשך ישיר לדברינו הקודמים, בהם אמרנו שכל טעות קטנה יכולה לגרום להרס התשתיות הביתיות. לכן, חשוב להתאים את גודל הבריכה ומיקומה לייעוד המתאים לה- נוי או שחייה וגילאי בני הבית. כמו כן, חשוב להקפיד על היצמדות למדידות ולתוכנית הבנייה.
  2. פילוס השטח לבריכה – אחד התנאים ההכרחיים לפני התקנת הבריכה הוא שמירה על אופן שוויוני של חלוקת המשקל בין כל התומכים של הבריכה. בכדי ליצור שוויון זה, יש לדאוג לפילוס, יישור והידוק איכותי של השטח הנמצא מתחת לבריכה.
  3. ניקיון הבריכה- בעת התקנת הבריכה, רצוי לדאוג גם לרגעים של אחרי ההתקנה- ניקיון המים. בכדי לשמור על רמת ניקיון גבוהה, מומלץ למתקין לבחור משאבה איכותית שתיצור סירקולציה של המים ובכך תמנע הצטברות ירוקת ולכלוכים נוספים.
  4. ביטחון- בריכה היא מהנה וכיפית, אך יכולה להיות גם מסוכנת. לכן, כמתקין איכותי ולא פחות חשוב מכך, גם אחראי, כדאי להכיר גם מוצרי הגנה וביטחון המיועדים לבריכה.

 

 

מסלולי שחיה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודי מקצוע
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא