נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך ללמוד על הטיקטוק עם המומחים הגדולים ביותר

מומחים

טיקטוק היא רשת חברתית שנועדה בעיקר לשיתוף סרטונים. למרות שיצא לטיקטוק שם של רשת שמיועדת בעיקר לצעירים, טיקטוק יכולה לעזור לכם לפרסם את העסק שלכם בצורה חסרת תקדים. היתרון של הפרסום בטיקטוק הוא לא רק בתפוצה הרחבה שאליה תוכלו להגיע אלא גם במחיר שלו. כאן נספר לכם איך תוכלו לקבל את הידע שיעזור לכם לפרסם בטיקטוק. 

 

איך להכיר את טיקטוק

היכרות עם רשת חברתית לצרכי פרסום, שונה מהיכרות כללית איתה. כאשר אנחנו פותחים חשבון עסקי בטיקטוק או בכל רשת חברתית אחרת, המטרה שלנו היא לא לצרוך תכנים אלא להיות אלו שמייצרים אותם ודרך התכנים מושכים לחשבון שלנו עוד ועוד עוקבים. ככל שיהיו לכם יותר עוקבים בטיקטוק, כך תוכלו להגיע למספר לקוחות גדול יותר בעסק.

קורס טיקטוק נועד בדיוק עבור המטרה הזו. במהלך הקורס אתם בתור בעל עסק תבינו את הזווית הפרסומית שיש לטיקטוק. הקורס מתחיל מהיסודות הבסיסיים של טיקטוק, כך שגם אם אין לכם חשבון פעיל בטיקטוק תקבלו שם את כל המידע הרלוונטי.

טיק טוק

תפוצה רחבה ומהירה

היתרון הראשון שיש לפרסום בטיקטוק הוא שמדובר על תפוצה מהירה בהשוואה לכל קמפיין פרסום אחר. סרטון מוצלח בטיקטוק יכול להגיע לאלפי צפיות ביום שאתם מעלים אותו אם רק תדעו איך לייצר את הסרטון המתאים. חלק מרכזי בקורס טיקטוק ידריך אתכם כיצד לקחת תכנים שנראים לנו רגילים במבט ראשון ולגרום להם להפוך להיות תכנים ויראליים.

 

היכרות עם האלגוריתם

בתור מפרסמים, הדבר הכי חשוב שאתם צריכים להכיר בטיקטוק הוא האלגוריתם. כמו למנוע החיפוש של גוגל ובדומה לרשתות חברתיות אחרות, לטיקטוק יש דרך שבה היא מדרגת סרטונים. אם שאלתם את עצמכם מדוע נחשפתם לסרטון מסוים, התשובה לזה בדרך כלל היא שאותו סרטון זכה לדירוג גבוה על ידי האלגוריתם.

המומחים של טיקטוק שמעבירים את הקורס ינתחו יחד איתכם את האלגוריתם כדי להגיע למצב שבו התכנים שלכם זוכים לדירוג גבוה. במקום לשלם למפרסמים שיובילו אתכם לרמת חשיפה גבוהה, כל מה שאתם צריכים זה פשוט להבין טוב יותר את סודות האלגוריתם.

אַלגוֹרִיתְם

פרסום עצמאי

הידע שאותו תקבלו בקורס יכשיר אתכם לפרסם את העסק באופן עצמאי. במקום לקבל שירות ממומחי פרסום, כל הידע הרלוונטי יהיה בכיס שלכם. לא רק שמדובר על חיסכון כלכלי משמעותי, לעסק שלכם אלא שמסעות הפרסום שלכם יהיו מוצלחים יותר, כיון שלא יהיו בהם גורמים שמתווכים ביניכם לבין הלקוחות.

 

לסיכום

פרסום בטיקטוק מאפשר לנו בתור בעלי עסקים להגיע לקהל רב תוך זמן קצר יחסית. המפתח להצלחה הוא פשוט היכרות עם הרשת מהזווית של יוצרי תוכן, וזה בדיוק מה שנעשה במהלך קורס טיקטוק. הקורס יקנה לכם את היכולות הנדרשות על מנת לפרסם את העסק שלכם באופן עצמאי, בלי להיות זקוקים למתווכים נוספים.

מומחים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא