נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך איך לעשות על האש טבעוני

moerschy / Pixabay

הימים שבהם כולנו היינו נפגשים כמה פעמים בשנה כדי לעשות "על האש" עברו חלפו להם בחלק מהמשפחות. העניין הוא שלא רק שחלק מהאנשים הפכו להיות צמחונים, אלא חלק מאתנו גם הפכו להיות טבעונים. זה נשמע לכם מוכר? לא מעט אנשים בסביבה הקרובה שלכם כבר לא מתלהבים מהאפשרות של צליית בשרים על האש? אם כך, ברור שעברה לכם בראש המחשבה על וויתור על המנהג הזה, כי מה זה על האש בלי בשר? עם זאת, כדאי שתדעו שיש כזה דבר על האש טבעוני, כך שכל מה שאתם צריכים זה לראות איך אתם עושים זאת. זה נכון, החוויה תהיה שונה והטעם יהיה אחר, אך בהחלט יכול להיות שתצאו מרוצים מכל העניין הזה. יתרה מכך, מספיק שאחד מהחבר'ה לא אוכל בשר כדי שזה יהיה חשוב גם לכם, אז למה אתם מחכים?

לעשות על האש טבעוני
לעשות על האש טבעוני

טופו ושאר ירקות

אין ספק שהכוכבים שבאים לידי ביטוי כאשר עושים על האש אלה לא חתיכות בשר מסוגים שונים, אלא בעיקר טופו ואינספור סוגים של ירקות. מה שכן, אם חשבתם לרגע שאתם צריכים לקנות המבורגרים צמחוניים או טבעוניים ולשים אותם ככה סתם על האש, כדאי שתדעו שזה לא לגמרי מומלץ. ממש כפי שבשרים רבים תרצו להשרות תחילה במרינדות שונות, כך כדאי יהיה לעשות גם עם הטופו ועם המטעמים הטבעוניים האחרים שאתם קונים. כלומר, אם אתם יכולים להשביח מעט את הטעם בעזרת מרינדה, כדאי שתעשו זאת, כי אם יש משהו בטוח זה שהאורחים שלכם שיגיעו לחגיגה ירגישו מיד בהבדל. כמו כן, מאוד מומלץ להשקיע ולקנות כמה שיותר סוגים של ירקות. זה לא משנה אם אתם מתכוונים לחתוך את הירקות בצורה גדולה ולהניח אותם ישירות על רשת המנגל או שאולי אתם רוצים לעשות סלטים מגוונים. מה שבטוח זה שכל מי שיגיע ליהנות מהארוחה אצלכם יתלהב מאוד מהעבודה שהכול כל כך בריא. אפשר כמובן להוסיף גם לא מעט רטבים מעניינים לחגיגה ובצורה כזאת הירקות יהיו עוד יותר טעימים ומיוחדים.

 

שלבו אלכוהול איכותי

באמת חשבתם לרגע שעל האש טבעוני לא כולל אלכוהול? אם כך, כדאי שתדעו שאתם טועים. ממש כפי שבירות טובות הולכות נהדר עם בשרים שונים, כך קורה גם כאשר מדברים על ארוחה טבעונית. לכן אנחנו מאוד ממליצים לכם להכין את רשימת הקניות שלכם של משקאות אלכוהוליים שונים כבר עכשיו, כי מה פתאום שתלכו לעשות קניות ובסופו של דבר תשכחו חצי מהדברים? אומנם זה נכון שלעשות על האש טבעוני זה דורש מאתנו להיות מאוד יצירתיים, אך בסופו של דבר, אין ספק שהאורחים יתלהבו מהעניין הזה, במיוחד אם הם לא אוכלים בשר. תכננו את הדברים מראש ותראו שזו תהיה חגיגה מיוחדת במינה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא