נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהם מסלולי הלימודים במכללת תפנית ואיך בוחרים מסלול שיתאים לך

עיצוב גרפי

בחירה של מקום לימודים אינה עניין של מה בכך. אם הגעתם לכאן, אתם כנראה מודעים לעניין זה ומגששים אחר מקומות ללמוד בהם את תחום העיצוב הגרפי ואת לימודי הדיגיטל שנחשבים בשנים האחרונות לתחומים נחשקים. הישארו אתנו ותגלו בשורות הבאות את כל הפרטים אודות המסלולים שמוצעים לסטודנטים במכללת תפנית. שימו לב – לקראת סיום המדריך נציין בפניכם את הדרך הנכונה לבחירה המסלול המתאים לכם ביותר.

 

מסלול מספר 1 – לימודי עיצוב גרפי בניית אתרים ועיצוב ממשקים

קורס זה מתאים למי מכם שרוצים להיות מאסטרים בעיצוב ובנייה של אתרים. הקורס מתחיל מ- 0 ומביא אתכם, הסטודנטים, בסופו של דבר למצב שבו אתם מומחים בתחום. אם תמיד חלמתם להיות עצמאיים ואתם רוצים להביא משכורת יותר ממוצעת בסוף כל חודש – אתם צריכים להירשם לקורס זה שיאפשר לכם להגשים את כל החלומות הללו.

 

מסלול מספר 2 – לימודי עיצוב גרפי ותקשורת חזותית אונליין

זהו הקורס המוכר ביותר שמוצע על ידי מכללת תפנית. מסלול זה מכשיר את הסטודנטים לעבוד בתעשייה הנחשקת של עיצוב גרפי עם התמחות בפרינט. מסלול זה כולל הכשרה בתוכנות המוכרות ביותר, כמו למשל:

  • אינדיזיין
  • פוטושופ
  • אילוסטרייטור

אם אתם מתעניינים בתחום כבר תקופה, אתם בוודאי יודעים שמדובר בתוכנות שלא ניתן להיות מעצב גרפי מבלי להכיר אותן לעומק.

 

מסלול מספר 3 – לימודי גרפיקה ממוחשבת

לימודים מסוג זה מאפשרים לסטודנטים לקבל הכשרה מקצועית בכל הנוגע לשלושת התוכנות שצוינו בפסקה הקודמת. הקורס מתאים למי שכבר נמצאים בתחום ורוצים להעשיר את הידע שלהם. כך שאם אתם גרפיקאים, מעצבים, צלמים או אנשים שרוצים להשתלב בעולם הגרפיקה – זהו המסלול עבורכם.

 

מסלול מספר 4 – לימודי בניית אתרים ועיצוב ממשקים

קורס זה נחשב למקיף ביותר. הקורס מעניק לכל סטודנט ידע מעשי בבנייה של אתרים ובכל הנוגע לעיצוב של חווית משתמש. כדי שתוכלו להתקבל לקורס זה, עליכם להיות בעלי רקע בהפעלה של מחשב, עם 12 שנות לימוד ועם ניסיון בעבודה על תוכנות גרפיקה שצוינו קודם לכן.

 

קורסים נוספים שהמכללה מציעה

ישנם קורסים נוספים שמוצעים על ידי המכללה שעשויים לעניין אתכם, להלן רשימה של כמה מהם:

  • קורס פוטושופ וקורס
  • בניית אתרים בוורדפרס
  • לימודי עיצוב ממשק וחווית משתמש
  • קורס אילוסטרייטור
  • קורס אינדיזיין
  • קורס אפטר אפקטס

אם אתם מתלבטים לגבי קורס המתאים לכם ביותר, כדאי שתדעו שהדרך הטובה ביותר לדעת איזה קורס נכון לכם היא לפנות אל מזכירות המכללה או אל היועצים שבמקום, למסור להם את הפרטים אודות הרקע שלכם בתחום והניסיון שיש לכם. כך תוכלו לקבל את ההכוונה המקצועית הדרושה לכם, זו שתכוון אתכם אל עבר המסלול המתאים לכם ביותר. מאחלים לכם שתמצאו את מקומכם ותיהנו מכל רגע.

לימודי גרפיקה ממוחשבת

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא