נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה הנושאים שחייבים להיות בלימודי רפואה משלימה

סמל רפואה

כל סטודנט רוצה לדעת פחות או יותר את נושאי הלימוד שצפויים להיכלל בקורסים שהוא צפוי ללמוד בהמשך, זה עניין ידוע.

במדריך הנוכחי החלטנו לרכז בפניכם את הנושאים שחייבים להיות בלימודי רפואה, כך שמי מכם שמתכננים ללמוד דיקור, שיאצו, עיסוי או תחומים נוספים, צריכים לקרוא את המדריך

הבא בעיון רב.

 

בואו נסביר רגע מה זה לימודי רפואה משלימה

רגע לפני שנציין בפניכם את הנושאים שחייבים להיות כלולים בקורסים של לימודי רפואה משלימה, חשוב שתהיו בטוחים שאתם יודעים במה מדובר. לימודי רפואה משלימה הם לימודים שנוגעים לתחומי רפואה שמשלימה את הרפואה המערבית. הנה כמה מהתחומים המוכרים ביותר שלומדים במסגרת לימודי רפואה משלימה:

  • שיאצו
  • דיקור
  • עיסוי תינוקות
  • הומאופתיה
  • תזונה טבעית
  • הידרותרפיה
  • עיסוי רקמות עמוק ועוד

 

נושא מספר 1 שחייב להיות בלימודים מסוג זה – יחסי אנוש

סטודנטים שלומדים לימודי רפואה משלימה צפויים לפגוש לא מעט אנשים שסובלים ממכאובים כאלו או אחרים. לכן, הם צריכים לדעת קודם כל איך להתנהל אל מול אנשים אלו. כחלק מיחסי האנוש, מדובר רבות על אמפתיה ויכולת הכלה של האחר. עניין הכרחי שצריך להיות מוטמע אצל כל מטפל ומטפלת ברפואה משלימה.

 

נושא מספר 2 שחייב להיות בלימודים מסוג זה – אנטומיה

לימודי רפואה משלימה כוללים מגע באזורים שונים בגוף, כך שכל סטודנט צריך להיות בקיא בכל נושא האנטומיה של הגוף ולהכיר באופן מיטבי את השרירים, העצבים, האיברים הפנימיים והמיקומים שלהם ברחבי הגוף. במרבית המקומות, מדובר באחד הקורסים הראשונים והבסיסיים ביותר שעמם מתחילים את הלימודים. לא תשמעו על סטודנט שלמד לימודי רפואה משלימה ולא עבר את הקורס הזה, שכן, ההיכרות עמו היא חובה.

 

נושא מספר 3 שחייב להיות בלימודים מסוג זה – מבוא פסיכולוגיה

בהמשך לנושא מספר 1 שצוין לעיל, כל סטודנט ללימודי רפואה משלימה צריך להכיר לעומק את המבוא לפסיכולוגיה. שכן, המטפלים במרבית המקרים מטפלים לא רק בגוף של האדם שמגיע אליהם לטיפול, אלא גם בנפש. רפואה משלימה רואה בכל מטופל את השילוב שבין גוף לנפש, וברגע שמעמיקים בנושא הפסיכולוגיה אל מול המטופל, ניתן להגיע אל נבכי הנפש, לרפא אותה ולהביא בכך ריפוי אל הגוף.

 

כמה מילים לקראת סיום

יש עוד רשימה ארוכה של נושאים שחייבים להיות בלימודי רפואה משלימה, אך המדריך שלנו קצר מלהכיל את כולם. כך שראוי שנציין בפניכם כי אלו 3 הנושאים הראשוניים ביותר, אלו שכל סטודנט מתחיל את שנת הלימודים הראשונה שלו בהם. אם אתם מתכננים ללמוד בקרוב לימודי רפואה משלימה, אתם יכולים כבר ללמוד באופן עצמאי את הנושאים שצוינו לעיל ולהכין את עצמכם לקראת הלימודים.

כעת, רגע לפני סיום המדריך הנוכחי, אנו רוצים לאחל לכם, קוראים יקרים, הצלחה בדרככם כסטודנטים ללימודי רפואה משלימה.

דוקטור

 

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא