נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה חשוב להכיר לפני שעושים ביטוח בריאות

יד מחזיקה בועה ובתוכה סטטוסקופ רפואי

ישנם אנשים המועסקים כשכירים ונכללים בביטוחי בריאות קולקטיביים במקום עבודתם, והם פטורים מהתלבטות בנושא בחירות הפוליסה של ביטוחי הבריאות. כל היתר – נדרשים כן לשבור את הראש. למעשה, מדובר בתחום לא פשוט כלל אשר יש להתעמק בו. קיים מבחר רחב מאוד של סוגי ביטוחי בריאות בשוק ולכן יש הרבה שיעורי בית לעשות לפני שרוכשים פוליסה. ראשית, יש להחליט איזה תקציב מוכנים להקדיש לנושא, אילו כיסויים כדאי לכם לכלול בפוליסה, באיזה חברת ביטוח לבחור, האם כדאי לפנות לסוכן ביטוח או לרכוש אותה באופן ישיר.

גם כאשר מפקח על הביטוחים בארץ מפרסם השוואת מחירים או הדרכה כיצד לבחור פוליסה, נראה שרוב האזרחים נשארים אבודים ומוצאים את עצמם משלמים כפול ממה שהם אמורים או במקרה הגרוע ביותר לא מכוסים על ידי פוליסה אשר מתאימה להם ומוצאים את עצמם מוציאים כספי עתק ברגע האמת. הוסיפו לקרוא וגלו את כל הפרטים – מה חשוב להכיר לפני שעושים ביטוח בריאות ? כיצד מתכוננים לכך ? ומה כדאי לכם לדעת.

 

איך בוחרים פוליסת ביטוח ?

רוב חברות הביטוח בארץ ובכלל בעולם בונות פוליסות ביטוח גם עבור תחום הבריאות. רוב האנשים בוחרים שכן לרכוש עבורם פוליסת ביטוח לבריאות ומעטים האנשים שמוותרים על כך. מדובר על תחום רגיש מאוד אם לא הכי רגיש לנו כחברה ולכן קל לערוך מניפולציות לאזרחים בכל הנושא של בריאות באופן כללי.

ראשית, ישנה חשיבות לגודל החברה שדרכה אתם רוכשים פוליסה, מהסיבה שלחברה גדולה יש יותר כוח במשק, יותר קשרים עם ספקים ונותני שירות, מחלקות בתי חולים וכדומה.

שנית, ישנה חשיבות לוותר של חברה הביטוח שממנה אתם רוכשים את הפוליסה.

נושא נוסף שיש לשקול בצורה משמעותית הינה המחיר אותו תרצו להשקיע בפוליסת הביטוח שלכם. ישנו טווח מחירים מאוד רחב. קשה מאוד לערוך השוואה אמיתי בין פוליסות וחברות שונות בגלל הסעיפים הרבים המכילה כל פוליסה שונה. לכן, תחום זה סבוך כל כך וקשה לקבוע האמת רכשתם את הפוליסה הזולה ביותר באופן חד משמעי. הכיסויים שחייבים להיות בפוליסה הן: השתלות, טיפולים בחו"ל, ניתוחים ותרופות מחוץ לסל התרופות. פרמיית הביטוח נקבעת לפי גיל המועמד לביטוח והיא מתעדכנת בכל חמש שנים ולרוב מתייקרת. ניתן לרוב הבדלים במחירי הפוליסה בחברות שונות לפי גילאים. אך הטריק הוא שיווקי בלבד – חברות הביטוח מעלות בגיל מסוים ומורידות באחר בהשוואה לחברה המתחרה.

 

מה מומלץ לכם לעשות ?

ישנם הרבה דברים שחשוב להכיר לפני שעושים ביטוח בריאות ולכן מדובר על נושא שיש להשקיע בו הרבה מאמץ מחשבה. מומלץ להיעזר עם סוכנים או יועצי ביטוחים אשר יתנו לכם את כל המענה ובעיקר את תחושה הביטחון והוודאות בתחום הסבוך והמורכב הזה. עשו מה שאתם צריכים כדי שלא תפשרו על ביטוח הבריאות שלכם.

יד מחזיקה כדור ובתוכו ציור אילוסטרציה של משפחה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא