נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה לומדים בקורס גישור

תלמידה

מאז שאתם זוכרים את עצמכם הייתה לכם יכולת לעזור לאחרים ליישב סכסוכים? עד היום עשיתם את זה בצורה לא רשימת, רק מתוך טוב הלב שלכם והאמפטיה שאתם יודעים להפגין, ולא הרווחתם מזה כסף? אם כך, בהחלט יכול להיות שעכשיו זה הזמן הנכון לחשוב על קורס גישור.

 

באיזה תחום של גישור תרצו לעסוק?

לא כל האנשים מודעים לכך, אבל כאשר מדברים על קורס גישור מדברים על תחום ספציפיים שונים שבהם תוכלו לעבוד ולהתמחות. כך למשל, גם כשאתם מדברים רק על שלב הלימודים, תוכלו לבחור את התחום שמדבר אליכם יותר. האם, לדוגמה, אתם רוצים לדעת ליישב סכסוכים באופן כללי? או שאולי מעניין אתכם להתמקצע בגישור שקשור לתחום הארגוני? בנוסף, כמובן שיש אפשרות ללמוד גם קורס של גישור משפחתי וכאן הסוגיות תהיינה כמעט תמיד יותר אישיות ורגישות. בכל אופציה הזאת תמצאו תכנית לימוד מעט שונה, אך מה שכן משותף לכל התחומים הוא הלמידה של מציאת עמק השווה. הרעיון בגישור הוא לגרום לשני הצדדים ללמוד איך להקשיב ואיך לדבר. איך להעביר את המסר שאותו אנחנו רוצים להעביר, איך לשמור על שלנו ואיך לא לפגוע באחר. לכן ברור מדוע כדי להיות מגשר רציני ומוצלח צריך ידע, ניסיון אך גם הרבה מאוד רגישות.

 

איפה כדאי לעשות קורס כזה?

בקורסים שונים של גישור לומדים על פיתוח יכולת הקשבה בין בני זוג שרוצים להתגרש, לומדים לשתף פעולה ומקבלים כלים פרקטיים שבעזרתם עוזרים ללקוחות השונים שמעוניינים לעשות גישור בכל תחום. עם זאת, ולמרות שיש היום הרבה מקומות שבהם ניתן ללמוד את רזי המקצוע הזה, כמובן שיש מקומות טובים מאחרים. לכן, במידה והמטרה שלכם היא ללמוד את הנושא ולהתחיל להיות מגשרים כבר מהזמן הקרוב, כדאי שתבדקו היטב לאיפה אתם נרשמים. יש בתי ספר מקצועיים ורציניים יותר מאחרים. לכן, אם אתם כבר משקיעים בעניין הזה זמן ומחשבה, למה שלא תבחרו את קורס הגישור הכי טוב שיש?

 

האם קורסים בתחום הזה עולים הרבה?

בהחלט אפשר להבין אתכם אם אתם חושבים על קורס גישור אך רוצים להבטיח שלא תשלמו עליו יותר מידי. האמת היא, שיש קורסים בענף הזה שהמחירים שלהם מאוד גבוהים והסיבה לכך ברורה: הם מתקיימים בבתי ספר שונים ששמם הולך לפניהם בתחום הזה. אנחנו אומנם ממליצים לכם ללמוד קורס גישור במקום ידוע, מוכר ומאוד רציני, אך זה לא תמיד אומר שאתם חייבים לבחור את הקורס היקר ביותר שיש. למעשה, מאוד מומלץ לעבור על הסילבוס, לראות מה כוללים הלימודים ולהבטיח שאתם לומדים במקום שייתן לכם את הטוב ביותר. להיות מגשר זה אומר שתצטרכו לבנות לעצמכם קריירה ולכן רצוי ללמוד במקום רציני שבאמת ייתן לכם כלים שיהפכו אתכם להיות מגשים מצוינים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודי מקצוע
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא