נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה נלמד בקורס חשבי שכר?

ללמוד בקורס שכר

חשבי שכר הם העובדים שאחראים בארגון על העברת השכר באופן תקין וחוקי לעובדים בחברה. כפי שניתן להבין על כל חברה שמעסיקה עובדים להעסיק חשב שכר שיוכל לטפל במשכורות כדין. השכר שניתן להרוויח במשרות חשבי שכר גבוהות מהממוצע במשק וכדי לעבוד בתחום יש לעבור קורס חשבי שכר. הנה כמה דברים שכדאי לדעת על חשבי שכר ועל הקורס שיכשיר אתכם לעסוק בתחום.

 

מהו חשב שכר?

כל חברה, לא משנה אם זה בהייטק או במגזר הציבורי צריכה לשלם לעובדים שלה. כדי לעשות זאת צריך מישהו שבקיא בחוקי המיסים ובתקנות הנהלת החשבונות שיטפל בשכרם של העובדים. העובד שעושה זאת נקרא חשב שכר.

ללמוד בקורס שכר

מה העבודות שיש בתחום וכמה מרוויחים?

לרוב בתחילת הקריירה מתחילים כעוזר חשב שכר ולאחר מכן מתקדמים למשרת חשב השכר עצמה. לאחר צבירת וותק וניסיון מתאימים ניתן להפוך לחשב שכר בכיר שאחראי על תחומים נוספים ומצוי בדרג הניהולי של החברה. השכר משתנה בהתאם למגזר לוותק ולניסיון אך ככלל השכר בתחום גבוהה מהממוצע במשק ונע בין 15000-25000 שקלים לאחר כמה שנות ניסיון.

 

איך הופכים להיות חשב שכר?

כדי להפוך להיות חשבי שכר צריך להיות בקיאים בחוקים ותקנות הנוגעים להנהלת חשבונות ומיסים. על מנת להיות בקיאים וראויים לעבוד במשרת חשב השכר יש צורך במעבר בחינות לשכה של לשכת רואי החשבון. כדי לעבור את הבחינות הללו מומלץ מאוד לעבוד לימודי חשבי שכר במכללה למיסים ולחשבונאות. בלי לימוד שיטתי ומקצועי של תכני הלימוד קשה מאוד לעבור את בחינות הלשכה.

ללמוד בקורס שכר

מה לומדים בקורס?

במכללה למיסים וחשבונאות המנוהלת על ידי יניב גבריאל נשיא המכללה למיסים ולחשבונאות יש קורס מקיף ומעניין שיכין אתכם למשרת חשב השכר. במהלך הקורס תלמדו כיצד להכין את המשכורות של העובדים בחברה, חוקים שונים החלים על העברת המשכורות לעובדים ופקודות מס הכנסה.

בין היתר ילמדו הנושאים הבאים – פקודת מס הכנסה, תקנות מס הכנסה, חוק ביטוח לאומי, חוק שכר מינימום, חוק הגנת שכר, חוק עבודת נשים, חוק שעות עבודה ומנוחה, חוק פיצויי פיטורים, חוק עבודת נוער, חישוב שכר עבודה, חישוב שכר שעות נוספות, חישוב דמי ביטוח לאומי ועוד ועוד. הקורס כולל 130 שעות לימוד כולל 30 שעות מרתון שיכינו אתכם למבחן בצורה המיטבית.

 

סיכום

כל חברה בהייטק או במגזר הציבורי נדרשים להעסיק חשב שכר שיטפל במשכורות העובדים שלהם. השכר במקצוע משתנה בהתאם לוותק וניסיון אך באופן כללי ניתן להגיד שהוא גבוה מהממוצע.

כדי לעבוד כחשב שכר יש לעבור מבחני לשכה של לשכת רואי החשבון, לצורך כך מומלץ לקחת קורס הכנה מקצועי. במסגרת הקורס התלמידים ילמדו פקודות שונות של מס הכנסה, חוקים שחלים על המועסקים וכן את האופן בו מכינים עבור העובדים את המשכורות.

ללמוד בקורס שכר

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא