נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מם כוללים שירותי ניקיון לבניין?

שירותי ניקיון

כולם אוהבים לגור בבניין מבריק ונוצץ, שחדר המדרגות והלובי נראים מזמינים, גם את הדיירים וגם את אורחיהם, אבל לא לכולם יש את הסבלנות והאמצעים להתעסק בכך. אז איך בכל זאת אפשר להשיג את המטרה, שהבניין יראה מטופח?

 

באילו בניינים מומלץ לנקות את חדר המדרגות והלובי?

אתם גרים בבניין ישן מאד? עברתם בדיוק לדירה חדשה בבניין חדש במגדלי יוקרה גבוהים? אתם גרים בבית בבניין דירות ממוצע? בכל המקרים הללו, ברור, שבשביל לקבל את ההרגשה שמקום מגורינו נקי ומטופח, יש לצאת מגבולות הגזרה של הדירה שלנו ולדאוג לניקיון וטיפוח גם בחלל חדר המדרגות.

יש פעמים שמספיק שכל אחד מדיירי הבניין ינקה מחוץ לבית שלו, בקומה שלו, ויש מקרים שהחלוקה והתורנות לא מספיקים, או לא מקבלים את שיתוף הפעולה מצד הדיירים, והאמת, שהשיטה כבר לא מתאימה לימים של היום, ימים שבהם צריך לנווט בין בית, עבודה ילדים.

 

שירותי ניקיון לבניין המגורים – איך זה עובד?

כל עוד יש בבניין חלל משותף, הוא כנראה זקוק לניקיון. במקרים כאלה, ועד הבית אחראי להזמין שירותי ניקיון מספר פעמים בשבוע, החלטה שתילקח בהתחשב בעובדות הקיימות בשטח, כמו מספר הדיירים קיימים ומה התקציב החודשי. מבריק בצ'יק שירותי אחזקה מציעים שירותי ניקיון בהתאם לכל הפרמטרים האלו, בין אם מדובר בבניין מגורים גדול או קטן, חדש או ישן.

 

איך אפשר להחזיק שירותי ניקיון מבלי להתעסק בוועד הבית?

מה קורה כשוועד הבית לא מתפקד כראוי ואין מי שיארגן ויתפעל את כל שירותי הניקיון, ובנוסף לכך את על ענייני ועד הבית? במקרים כאלו ישנה אפשרות להשכיר שירותי אחזקה וניהול של ועד הבית, שהם אמונים על כל העניין המנהלתי והתפעולי הכרוך בכך. הם יכולים לקבוע פגישת דיירים, לארגן את התקציב החודשי והשנתי ולטפל בתקלות בזמן אמת.

 

מה כוללים שירותי ניקיון ואחזקה של בניינים?

בהזמנת שירותי ניקיון לבניין המגורים אנחנו מרוויחים בעיקר שקט נפשי. יודעים שהפחים מתרוקנים ומתחלפים מספר פעמים בשבוע, המעלית עוברת ניקיון והמדרגות והלובי תמיד יראו נקיים ומזמינים. במידה ויש חצר ציבורית, או גינה קטנה המקיפה את הבניין, ניתן לבקש מחברת ניקיון שתדאג גם לתחזוקה של הגינה.

במידה ומעוניינים גם בשירותי ניהול ועד הבית, השירות יכול לכלול גם טיפול בתקלות מזדמנות כמו בעיות בחשמל או במעלית וטיפול קבוע בכל העניינים המשותפים – כמו הדברה תקופתית באזורים המשותפים.

 

איך בוחרים חברת ניהול וניקיון?

כמו כל שירות שאנחנו מזמינים, אנחנו מחפשים שירות מקצועי, אדיב, אמין ובמחיר הוגן. כדי למצוא את כל אלו, אפשר לבקש המלצות מהבניינים הסמוכים, כמובן ובמידה והם מרוצים מהשירות, וניתן לשוטט באינטרנט ולמצוא באתרים של חברות הניקיון והניהול מידע האם הן מספקות את השירותים אותם אנחנו מעוניינים לשכור.

שירותי ניקיון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים