נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ממלכת סיאם – מאיפה להתחיל

תאילנד ראשית

החלטתם לעשות את זה, אבל אתם לא בטוחים מאיפה להתחיל? שמעתם סיפורים מחברים, משפחה, מכרים לעבודה וכל אחד ממליץ לכם על מקומות בילוי ואטרקציות שונות?

הגעתם למקום הנכון. מאמר זה ירכז לכם, הנוסעים לתאילנד בפעם הראשונה, את הדברים החשובים באמת, שאינכם רוצים לפספס. נעבור עיר אחרי עיר כדי לוודא שלא פספסתם כלום.

 

ערי תאילנד

 

בנגקוק

כשתנחתו בנמל התעופה סוברנבהומי (BKK), קחו מונית אל רחוב הקוואסן. בסופו של רחוב הקוואסן תמצאו את רחוב צ'אקפורן ובו תראו את "הקשר הישראלי".

"הקשר הישראלי" נוסד לפני יותר מ- 15 שנה, והיא נקודת מעבר שאליה מגיעים מטיילים או ממשיכים ליעדים אחרים בתאילנד.

ב"קשר הישראלי" תוכלו למצוא מדריך דובר עברית, להתייעץ איתו על המשך מסלול הטיול שלכם ולהזמין דרכו חדרי מלון, טיסות פנים – ארציות ואטרקציות ברחבי המדינה. כך או כך, יש מגוון מלונות בתאילנד מחירים טובים ומשתלמים, ושפע של דברים לעשות ולראות כך שבטוח לא תרגישו שאתם מבזבזים את הזמן. למשל מלון אמארי בנגקוק, שנחשב לאחד הטובים בעיר, או מלון פרינס פלאס. הרשימה ארוכה ומגוונת.

 

צ'אנג מאי

צ'אנג מאי נמצאת בצפון תאילנד והיא העיר השנייה בגודלה, לאחר בנגקוק. תוכלו למצוא עשרות של אטרקציות בעיר, כגון:  טיולי פילים, ספורט אתגרי, טיולי ג'יפים ועוד. ישנם סוכנויות טיולים, אשר מרכזים לאורך מספר ימים, את רוב האטרקציות הכי טובות, שלא תרצו לפספס.

 

קנצ'נבורי

לאחר מספר ימים של טרקים בצ'אנג מאי, הגיע הזמן לראות את מרכז המדינה.

קנצ'נבורי הינה עיירה במערב תאילנד. גם בקנצ'נבורי תוכלו לבחור בין מגוון של טרקים ואטרקיות, בין אם אטרקציות ליום אחד, או למספר ימים.

שבעת המפלים – טיול רגלי שאורך כ- 3 שעות, ובו עולים במעלה ההר ובדרך עוצרים להביט או להתרענן במים השקופים של שבעה מפלים מרהיבים ביופיים.

הספארי הפתוח של קנצ'נבורי – במהלך הנסיעה בתוך הספארי, בג'יפ, תפגשו עם מגוון בעלי חיים. חוויה מרתקת ומומלצת מאוד.

 

איי תאילנד

אחרי שטיילתם וטיפסתם, הגיע הזמן לנוח באיים המפנקים של תאילנד, הנמצאים בדרום המדינה.

תרכז במספר איים, אשר לדעתנו אסור לכם לא לבקר בהן.

הדרך הכי מומלץ להגיע לאיי תאילנד, הינה דרך טיסה פנימית מבנגקוק. ניתן להגיע גם באמצעות אוטובוסים ומעברות, אך קחו בחשבון שאולי אופציה זו הינה זולה יותר מטיסה, אך ארוכה הרבה יותר ונוחה הרבה פחות. על כן, אנו ממליצים לכם לשקול ברצינות הגעה דרך טיסה.

 

קופנגן

הגיע הזמן לחגוג. קופנגן הינו אי שהשם השני שלה הינו "מסיבה". בכל לילה ולאורך כל רצועת החוף "sunrise" (סנרייז), תוכלו למצוא מסיבות על החוף ואווירה צעירה, עד הבוקר. במהלך היום עצמו תוכלו להנות ממגוון מסעדות.

בזמן ירח מלא, מתקיימת בקופנגן מסיבת "פול מון". מדובר במסיבות חוף מושקעות במיוחד ואליה מגיעים תיירים נוספים אשר שהו עד כה באיים אחרים. כך שלמעשה רצועת החוף של הסנרייז, הופכת להיות המונית ומסיבתית הרבה יותר.

בזמן חצי ירח, מתקיימת מסיבת "האלף מון". מסיבה זו לא נערכת ברצועת החוף. זו למעשה מסיבת יער מדליקה ומושקעת בכפר אנתאי, כ- 15 דק' נסיעה מהחוף המרכזי.

 

קופיפי

אי קטן ויפיפה. באי זה מילת המפתח הינה מנוחה. גם כאן תוכלו למצוא מסיבה כל ערב, לחובבי המסיבות, אם כי פחות מושקעות והמוניות מבקופנגן. המים הצלולים והחול הלבן של רצועת החוף של קופיפי, תגרום לכם הרגשת שלווה ורוגע. אם תרצו, תוכלו לטייל בג'ונגלים של האי ולעלות לתצפית, אשר ממנה תוכלו להשקיף על כל האי – מומלץ מאוד.

 

לסיכום

כל אחד, בכל גיל, שירצה לטוס לטייל בתאילנד, יוכל למצוא לעצמו עשרות חוויות ואטרקציות שיעניינו אותו.

כדאי לחשוב לפני שטסים, אילו דברים יותר מעניין אותך. האם אתה יותר טיפוס של מסיבות? האם אתה יותר טיפוס של טרקים וספורט אתגרי? או אולי בכלל בטן- גב זה מה שמעניין אותך?

לאחר שתענה על שאלה זו, תבנה לעצמך מסלול טיול, בהתאם לאורך הטיול המתוכנן, אשר יכיל בתוכו את הדברים שאסור לך לפספס במרכז המדינה, בצפון ובדרום.

תאילנד

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא