נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

באיזה אירוע הכי מתאים להזמין קוסם להופעה?

קוֹסֵם

אמני חושים הפכו לאטרקציה מטורפת ואהודה בשנים האחרונות. כולם רוצים להזמין לאירוע מפעיל, שירתק ויפתיע את הקהל. במאמר זה נציג לכם את ארבעת האירועים הנפוצים ביותר להזמנת קוסמים ואמני חושים שונים, אירועים בהם המפעיל, הופך את החוויה לבלתי נשכחת.

 

ימי הולדת

האירוע הנפוץ ביותר להזמנת מפעילים ואמנים הוא חגיגת יום ההולדת. עם השנים, חגיגת יום ההולדת הפכה לאירוע ממותג, כשאנשים מחפשים אחר התופעה הבאה שתשאיר זיכרון מרהיב. כשמדובר ביום הולדת עבור ילדים עד גילאי ה-14, ישנם קוסמי ילדים רבים שמגיעים ומתאימים את ההופעה לגיל הקהל. ישנם אמנים שמארחים את הטקס או מנהלים את הארוחה, מוסיפים אביזרים ומתנות ועוד. כך, ניתן לשלב מופע קוסמות ביום ההולדת ולהפתיע את האורחים או אפילו את החוגג עצמו.

 

אירועי חברה

כשמדובר באירועי חברה, מדובר בקהל בוגר יותר. זאת, מכיוון שעובדים בחברה חייבים להיות מגיל 18 ומעלה. עבור הבוגרים ניתן להזמין מנטליסט, שהוא אמן חושים אשר קורא מחשבות ומבצע טריקים לגילאים הבוגרים יותר. מנטליסט ידע להפתיע גם את אלו שחושבים שראו כבר הכול. בימי הגיבוש, הוא מאחד בין המשתתפים בעזרת שיתוף של הקהל במופע עצמו. על כן, מדובר באירוע שיתאים לארח בו קוסמים ומנטליסטים.

 

בר/בת מצווה

בר/בת מצווה הם אירוע מצוין לארח בו מפעיל. באירוע, מתקבצים נערים ובני המשפחה במטרה לחגוג עבור אדם אחד. באירוע שכזה מדובר בקהל מגוון, אפשר למצוא סבתות שבאו לחגוג לצד חברי השכבה. על כן, יש צורך במופע שירתק את כולם. אמן חושים הוא מפעיל שיודע לגעת גם בקהל הבוגר וגם לבצע טריקים שישעשעו את הקהל הצעיר. הוא ידע להשאיר את הקהל פעור פה ונלהב ולכן, מדובר באטרקציה פופולרית ביותר בקרב חוגגי בר או בת המצווה, החברים והמשפחה.

 

ימי גיבוש

בימי גיבוש מתכנסת קבוצה, שמורכבת מאנשים בעלי מכנה משותף. במקרה זה, בין אם הקבוצה מכילה גילאים שונים או קבוצת גיל אחידה, ניתן למצוא אמן חושים שיפעיל את כולם יחד. בין אם מדובר בקבוצה שמכילה 8 אנשים, או קבוצה שמכילה 20, אמן חושים ידע לגעת בכל אחד בנפרד, או בקבוצות קטנות בזמן שכולם צופים. ניתן להתאים את אופי המופע לצופים הספציפיים ולקבל מופע ייחודי. יתר על כן, בקבוצה מצומצמת אפשר לחוות הרבה קסמי 'קלוז אפ', שהם קסמים שנעשים מקרוב כמו למשל טלקינזיס, שהיא אמנות הזזת החפצים.

 

לסיום

קוסמים ואמני חשים הם מפעילים מצוינים עבור כל אירוע. כאשר תבצעו תיאום ציפיות נכון ותמצאו אמן בעל המלצות וניסיון, תוכלו לחוות מופע מרהיב שכל אחד ייהנה ממנו. הופעה מסוג זה, תהפוך כל אירוע לייחודי, מהנה וקליל. מופעים בעלי הומור ואפקט ההפתעה נשארים בזיכרון למשך זמן רב ומשאירים אתכם ואת המשתתפים עם טעם נהדר.

קוֹסֵם

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא