נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מתי כדאי לבצע איטום לגג שלכם?

כלים להרכבה

הגג שלכם הוא אחד האיזורים הכי רגישים במבנה. בין אתם גרים בבית פרטי, בין אם הדירה שלכם ממוקמת בבניין דירות, בין אם אתם מנכ"לים של חברה גדולה ובין אם אתם מנהלים בית קפה מוכר בעיר – הגג שלכם הוא זה שאמור להעניק לכם הגנה מפני נזקי מזג האוויר.

ברגע שהגג שלכם לא מסוגל עוד לבצע את עבודתו כראוי, אתם עלולים לסבול מנזילות שישפיעו רבות על התנהלות החיים התקינה שלכם. מהסיבה הזו בדיוק, איטום לגג שלכם הוא אחד הדברים הכי דחופים וחשובים שתוכלו לעשות, ולכן נשאלת השאלה מתי כדאי לבצע איטום לגג שלכם, בלי שתצטרכו להתמודד עם בעיות כאלו ואחרות? יצאנו לבדוק את הזמן המושלם לביצוע איטום לגג שלכם, וחזרנו עם תשובות שאולי יפתיעו אתכם.

 

לבצע איטום לגג שלכם – כמה שיותר מהר, ככה יותר טוב

איטום גגות היא אחת הפעולות שאסור לוותר עליהן בשום פנים ואופן. אם תחשבו על זה אפילו לרגע אחד קטן, תגלו שהגג שלכם חשוף להמון מפגעים לאורך הימים: הוא מתמודד עם ימים שבהם השרב הוא כבד ביותר, נופלים עליו כל מיני עלים, זרדים, ענפים ועוד, מטפסות עליו כל מיני חיות שונות והוא לא יכול להחזיק מעמד באותו המצב כמו המצב שבו הוא היה כשהמבנה עוד היה חדיש.

מהסיבה הזו בדיוק, משנה לשנה הגג שלכם הולך ומאבד מהכוח שלו להתמודד עם נזקים כמו מבול כבד וגשמים, ולכן האפקט המתקבל הוא נזילות והצפות שמתרחשות בתוך המבנה. לכן, איטום לגג שלכם הוא דבר שתצטרכו לדאוג לו מבעוד מועד, רגע לפני שהבלאגן מתחיל.

 

ימי הקיץ הם טובים ביותר על מנת לבצע איטום לגג שלכם

אז בוודאי אתם שואלים את עצמכם עכשיו "רגע, אם הבעיה מתחילה רק בחורף, למה להתחיל לטפל בה כבר בקיץ?". ובכן, התשובה לשאלה הזו היא פשוטה מאוד – ככל שתיערכו בצורה חכמה וטובה יותר לקראת הבעיה, גם אם היא עדיין לא הגיעה אליכם, ככה תוכלו להבטיח שלא תצטרכו להתמודד איתה בשום שלב.

ברגע שהחורף כבר מתחיל, יהיה קשה מאום לבצע איטום לגג שלכם שאכן יוכל להיות יעיל. הגשמים כבר מתחילים, והם מפריעים לאוטם הגגות לבצע את עבודתו כהלכה. לעומת זאת, הזמנת איטום לגג שלכם בימי הקיץ יבטיחו את ההצלחה של האיטום, ויגנו עליכם מפני כל רטיבות כזו או אחרת.

 

איטום לגג שלכם עושים רק בצורה מקצועית

לא פעם אנשי מקצוע מבצעים עבודה רשלנית, ולכן גם איטום לגג שלכם עלול למצוא את עצמו עושה הרבה יותר נזק מאשר שהוא מביא לתועלת שאכן תוכלו להנות ממנה. מהסיבה הזו, איטום לגג שלכם תצטרכו לעשות אך ורק עם אנשי מקצוע מומלצים, מיומנים ובעלי הניסיון המתאים. שיהיה חורף חם ושמרו על עצמכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודי מקצוע
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא