נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

8 מתנות למסיימי תואר

שי

עונת הסיום היא זמן מיוחד לסטודנטים, משפחות וחברים. זה מציין את סופה של תקופה אקדמית חשובה ותחילתו של פרק חדש בחיים. הבוגרים יעריכו מתנות שמכירות בעבודתם הקשה ובמסירותם להשגת מטרותיהם. לפניכם רשימת מתנות נהדרות לבוגרים שיראו להם כמה אתם גאים בהישגיהם.

 

מסגרת לתמונה מותאמת אישית

איזו דרך טובה יותר להנציח את אבן הדרך המיוחדת הזו מאשר עם מסגרת סיום מותאמת אישית?  ניתן לבחור מסגרת לתמונה ואף להוסיף ציטוט מיוחד או קישוט המבטאים את העבודה הקשה ומסירותו של בוגר התואר החרוץ שלכם. את התמונה ניתן לתלות על הקיר ואף להניח על שידת העבודה כך שזה מתאים למגוון חללים.

 

ספל קפה מותאם אישית

ספל קפה מותאם אישית עם מסר מיוחד או ברכה אישית היא דרך מצוינת להתחיל את היום שלהם עם תזכורת להצלחתם. זו גם מתנה מעשית שהבוגר יכול להשתמש בה בכל יום, והבונוס – היא מתאימה לבוגרים מכל התארים, כי בנינו? מי לא זקוק לקפה טוב על הבוקר.

 

יומן

יומן הוא דרך מצוינת לבוגרים לתעד את המחשבות, הרעיונות וכמובן גם את סדר היום העמוס שלהם. היומן יכול לשמש לכתיבה, שרטוט וכמובן גם לתכנון. באפשרותכם לקנות לבוגרי התואר היקרים שלכם יומן עם הקדשה אישית כך שהמתנה תהפוך סנטימנטלית.

 

תיק מסמכים איכותי

תיק מסמכים איכותי הוא פריט חיוני לכל בוגר המוכן להתחיל את חייו המקצועיים. מתנה זו היא גם מעשית וגם מסוגננת, והיא בטוח תעזור להם לעשות רושם ראשוני נהדר. זו גם דרך מצוינת להראות לבוגר שאכפת לך מהצלחתו. התיק יכול להיות מותאם אישית עם השם ויכול להגיע עם תאים עבור המחשב הנייד שלהם, מסמכים, ופריטים חשובים אחרים. מה שהופך את תיקי המסמכים פופולרים במיוחד בתור מתנות לעורכי דין.

 

מעמד לכרטיסי ביקור

מעמד מסוגנן לכרטיסי ביקור הוא מתנה נהדרת לבוגרים שמוכנים להתחיל את חייהם המקצועיים. מתנה זו מעשית ושימושית ליצירת רשתות וליצירת רושם ראשוני נהדר. היא כמובן משקפת כמה שאתם מאמינים בעתידו המקצועי ושבוגר התואר שלכם כבר מוכן לקפוץ למים העמוקים ולבסס את מעמדו ואת הקריירה שלו.

 

מטען נייד

מטען נייד הוא מתנה נהדרת לכל בוגר שתמיד נמצא בדרכים. מתנה זו תבטיח שלעולם לא תגמר להם הסוללה, גם כשהם מחוץ לבית. זו גם דרך מצוינת להראות לבוגר שאכפת לך מהנוחות ומהפרודוקטיביות שלו במיוחד בעידן של היום, בו הכל מתרחש בפלאפון.

 

שעון מסוגנן

שעון מסוגנן הוא מתנה נהדרת לכל בוגר שמוכן להיכנס לעולם המקצועי. המתנה הזו היא גם פרקטית וגם אופנתית, והיא בטוח תעזור להם לעשות רושם ראשוני נהדר ותהפוך כל תלבושת לעבודה ל״קלאס באפס מאמץ״.

 

חופשה

חופשה היא דרך מצוינת לתגמל בוגרים על עבודתם הקשה ומסירותם וזו בהחלט דרך מצוינת לחגוג את החופש הקרוב שמגיע עם סיום הלימודים. אין ספק שכל בוגר יעריך קצת שלווה.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, בוגרים יעריכו כל אחת מהמתנות המתחשבות הללו, אז לא משנה באיזו מתנה תבחרו, הבוגר שלכם בטוח יעריך את ההתחשבות שלכם. אחת מהמתנות הללו לבוגרים בטוח תהפוך את היום המיוחד שלהם למיוחד עוד יותר. מפריטים פרקטיים ועד אביזרים מסוגננים, מתנות אלו בטוח יעזרו לבוגר להתחיל את חייו המקצועיים ברגל ימין.

מארזים

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים