נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

5 סיבות שבשבילן צריך לשפר בגרויות

לוח

תלמידים בתיכון לא תמיד משקיעים בלימודים, ציוני הבגרות שלהם נמוכים ולעיתים יש להם צורך להשלים בגרויות במיוחד במקצועות שבלעדיהם לא יקבלו תעודת בגרות.

קבלו 5 סיבות שבשבילן צריך לשפר את הבגרות.

 

1 – לשפר את הציון הממוצע

שיפור בגרויות אצל צעירים רבים לפני או אחרי צבא נעשה על מנת לשפר את ממוצע הציונים שלהם. ברגע שהצעירים מתבגרים ומבינים שכדי לבנות עתיד כלכלי טוב יותר ולהתקבל ללימודים אקדמאיים צריך תעודת בגרות טובה, הם מחפשים דרכים שונות כדי לשפר את הממוצע. ישנם מסלולי לימודים כמו פסיכולוגיה, רפואה או משפטים שדורשים ממוצע מסוים אחרת הם לא מקבלים את הסטודנטים. לפיכך, מומלץ לבדוק עם המוסד האקדמאי מהן הדרישות לקבלה ללימודים ובהתאם לשפר את הממוצע.

 

2 – שיפור יחידות הלימוד

בהנחה שלתלמיד יש בגרות לא תמיד היא תספיק כדי להתקבל ללימודי מקצוע מסוים. נניח ואדם שעשה בגרות מורחבת בגיאוגרפיה רוצה ללמוד הנדסה הוא יצטרך בגרות מורחבת בחשמל ובפיזיקה כדי להמשיך ללמוד לתואר. לפיכך, יהיה צורך לעשות בגרות או לשפר את הציון במקצוע מסוים ההכרחי לקבלה ללימודים. בנוסף, תלמיד שעשה למשל 3 יחידות במתימטיקה וכדי להתקבל ללימודים אקדמאיים צריך לעשות 4 או 5 יחידו, הוא יוכל לשפר את הבגרות שלו במקצוע זה.

 

3 – לקבל תעודת בגרות

ישנם תלמידים שעשו בגרויות בתיכון אך נכשלו במקצועות כמו לשון ואזרחות שבלעדיהם לא ניתן לקבל תעודת בגרות. במקרים כאלו יש צורך לעשות השלמת בגרויות במקצועות ההכרחיים. את ההשלמה עושים במכון לימודים שמכין את התלמידים למבחן הפסיכומטרי ומסייע להם להשלים את הבגרויות החסרות.

 

4 – קריירה מוצלחת

לאחר הצבא חיילים משוחררים מחפשים הזדמנויות לפצוח בקריירה מוצלחת שתעניק להם יציבות כלכלית. הם מגיעים לראיונות ואיתם עוד מחפשי עבודה רבים. הסיכוי שבעלי תעודת בגרות יתקבלו לעבודה גדולים יותר מכאלו שאין להם תעודת בגרות. ישנם אף מקומות עבודה שבודקים את ממוצע הציונים ומתרשמים ממנו. כך גם כאשר מתגייסים לצה"ל. הקב"ה נקבעת גם על פי ממוצע הציונים ובהתאם מפנים את החיילים לתפקידים נחשקים יותר או לתפקידים פחות משמעותיים.

 

5 – תגמול על התואר בעבודה

במקצועות שונים כמו מקצוע ההוראה מתגמלים מורים וגננות כשיש להם תואר ראשון או שני בגמולי השתלמות הבאים לידי ביטוי בתשלום במשכורת. כלומר, אדם שעשה בגרות והמשיך ללמוד לתואר ראשון או שני, הציונים ייחשבו לו באופק חדש והוא יתוגמל על כך. חשוב לציין שכיום לא ניתן להתקבל כלל לעבודה במשרד החינוך ללא תואר ראשון. בין היתר, אנשי חינוך מקבלים סיוע כספי ללימודי תואר ראשון או שני ממשרד החינוך.

לסיכום, בין אם יש לכם צורך לשפר את הציונים או להשלים בגרויות כדי שתזדרזו על מנת לפתח קריירה מוצלחת, ללמוד לתואר באוניברסיטה ולהיות מסודרים בחיים מבחינה כלכלית.

 

תלמידה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפים ללמידה
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא