נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עוף גוזל – מה קונים לעובד שעוזב?

מתנת פרידה לעובד שעזב

בין אם הם עוברים למקום חדש, מנהלים קריירה אחרת או פורשים מתפקידם, יהיו עובדים שיחליטו לעזוב את החברה שלכם. הענקת מתנות לעובדים היוצאים מאפשרת לכם לסיים את הקשרים המקצועיים איתם בתנאים טובים, ולאותת לעובדים הקיימים שלכם שאתם מעריכים אותם גם כשהם יעזבו.

 

מדוע עסקים צריכים לתת מתנות לעובדים שעוזבים?

מתן מתנות מתנות לעובדים שעוברים מהבית היא דרך מצוינת להראות להם כמה אתם מעריכים את המחויבות והתרומה שלהם לחברה שלכם. עובדים נוכחיים עשויים גם להעריך כמה אתה אסיר תודה כלפי עובדים שעוזבים, מה שגורם להם להרגיש גאים להיות חלק מסביבת עבודה מעודדת.

חשוב גם לסיים את הקשר המקצועי שלך עם העובדים בתנאים טובים. השימוש במתנה הולכת כדי לאחל להם בהצלחה גורם להם להרגיש נתמכים כשהם ממשיכים הלאה. זה גם גורם לעובד להרגיש בנוח לחזור לעבודה בחברה שלכם אם זה המקרה.

מתנת פרידה לעובד שעזב

שמירה על קשרים

בסביבות עבודה רבות, עמיתים לעבודה מפתחים קשרים הדוקים זה עם זה, כמו גם עם המעסיקים שלהם. בעוד שעובד עשוי לעזוב כדי לעבור להזדמנות אחרת, ייתכן שהוא גם קצת עצוב לעזוב את עבודתו הנוכחית מאחור. מתנת יציאה מתחשבת יכולה לשמש תזכורת נפלאה לעובד שלכם על החברים והקולגות שלו בזמן שהם מתקדמים לקראת פרק חדש בקריירה.

 

טיפים לבחירת מתנה

כאשר אתם מחפשים מתנת פרידה לעובד שעוזב שקולעת למטרה, רצוי לבחון ספקים עם מגוון רחב של מתנות שיוכלו להתאים לכל אחד. כמו למשל חנויות מקוונות המספקות מגוון רחב של מוצרים מהנים ומקוריים שלא תמצאו בחנויות בקניון הקרוב לביתכם. מוצרים כגון:

  • מארז וויסקי מהודר
  • בנק אנרגיה למכשירי סמארטפון וטאבלטים
  • ג'דג'טים מדליקים
  • שמיכת קפוצ'ון
  • ערכת ברמן

ועוד, האפשרויות אינן נגמרות ותלויות בעיקר בתקציב שאתם מציבים למתנה לעובד שעזב.

מתנת פרידה לעובד שעזב

רעיונות נוספים למתנות לעובדים

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים על מתנות לעזיבת עובד, כגון שנות שירות בחברה, סיבת העזיבה והקשר שלהם עם עובדים אחרים. מתנות פרידה נפוצות למשרד כוללות: פריטים ומזכרות בנושא מיקום אם עובד עוזב בגלל שהוא עובר דירה, משהו שמשמעותי למיקומו החדש עשוי להיות הגיוני. לשקול: מחזיק מפתחות או מזכרת אחרת עם שם העיר או המדינה עליה.

ספר הדרכה מקומי המפרט אתרים שכדאי לראות ודברים לעשות באזור. בנוסף אתכם יכולים לרכוש עבורם ספר על ההיסטוריה של העיר או המדינה. שקלו קניית מזכרות שמזכירות להם את מיקומם הנוכחי, כמו מוצרי מזון או סחורה ממסעדות וחנויות מקומיות. זה מראה את התמיכה שלכם, גורם להם להרגיש בטוחים יותר לעבור לאזור חדש ונותן להם תזכורת חיובית לחברה שלכם.

 

לסיכום

כזזה מגיע לקניית מתנות לעובדים שלכם השמיים הם הגבול. אך אתם לא חייבים להגזים. כיום אתם יכולים לרכוש מתנה מהממת לעובד שעוזב באזור ה100 שקלים. מתנה שהם יעריכו ותהייה גם שימושית.

מתנת פרידה לעובד שעזב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים