נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך ללמוד קורס דרופשיפינג במחיר נוח לכל כיס

דרופשיפינג

בשנים האחרונות, עם כל שנה, העיסוק בדרופשינג הולך וגובר – כאשר בשנה האחרונה עקב חיפוש נואש אחר פרנסה – אחוזי הכניסה לתחום קפצו ואף הכפילו את עצמם. זוהי שיטה בטוחה להצלחה, ללא סכנת הפסד. איך זה עובד? המשיכו איתנו.

 

מהי שיטת הדרופשיפינג?

זוהי שיטה בה היבואן מנהל אתר אינטרנטי כזה או אחר, בו הוא מציג סחורות שכלל אינו מחזיק אצלו. כל הסחורה נמצאת עדיין אצל היצרן, ורק מרגע שמתבצעת הזמנה ע"י הלקוח – היבואן שולח אותה הישר מהיצרן אל בית הלקוח – מבלי שהסחורה בכלל תעבור דרכו. היבואן עצמו משלם על המוצר רק לאחר שהלקוח עצמו שילם, ונוסף על כך – לא נדרש להוצאות שמגיעות עם מקום עבודה פיזי – כמו מחסן, מפני שהכל נשמר אצל היצרן.

וזהו היתרון המרכזי של השיטה. אין מה להפסיד. ונוסף על כך שאין מה להפסיד – אין תשלומים על מחסן, והוצאות נדרשות לאחזקת עסק פיזי – מפני שהכל מתנהל דרך הרשת.

זוהי שיטה שממקדת כל בעל עסק – לתחום שלו בלבד – בצורה המיטבית, בכדי להוציא מקסימום רווח מהמצב. כך המשווק מתעסק בשיווק והיצרן מתעסק בייצוא. והלקוח? הוא בכלל לא מרגיש שיש משהו שונה.

דרופשיפרים נמצאים במגע עם היצרנים הגדולים ביותר – אלי באבא, אלי אקספרס ועוד. הרווח בין המוצר שקנינו לזה שמכרנו – זהו הרווח שלנו. מה זה אומר? ששיווק טוב, ומיתוג נכון של המוצרים – הוא זה שיהפוך אותנו למוצלחים יותר.

 

מהו החיסרון המרכזי בשיטה?

מאחר וכל התיווך בין הלקוח ליצרן נעשה על ידכם, במידה והלקוח אינו מרוצה – לאן יחזיר את הסחורה?

יבואנים רבים שמתעסקים בשיטת הדרופשיפינג, משתדלים לרוב להמנע ממקרים אלו על ידי מדיניות של אי החזרת מוצרים, או על ידי בדיקה מיטיבה של המוצר בטרם סגירת עסקים עם היצרן.

 

איפה למצוא קורס דרופשיפינג במחיר הגון?

דרופשיפינג הינה שיטה שלא מצריכה לימודים ארוכים מדי. קורס דרופשיפינג פשוט שממקד מספר שיעורים – מספיק כדי להקנות לכם את כל הכלים שתצטרכו. בראש ובראשונה נלמדות שיטות שיווק, מאחר והן המפתח בתחום זה כדי להיות טוב יותר מאחרים. בנוסף נלמדות שיטות מסחר, שיטות התקשרות ליצרנים הגדולים ביותר, ותפעול אתר אינטרנט שימשוך את העין ויהיה נוח למשתמש.

לימודים אלה, לא אמורים לעלות יותר מכמה מאות שקלים – מאחר והם קצרים וקולחים. ישנם מספר מכונים בארץ שמלמדים את השיטה, וברובם יש לדעת לפני הבחירה – לימודי דרפשיפינג, כמו השיטה עצמה – הינם קצרים מאוד ומשרתים את המטרה בצורה הממוקדת ביותר.

דרופשיפינג

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למידה אינטרנטית
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא