נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

רכב ממונע לילדים – איך נוהגים בו?

הגה

ממונעים לילידם זו המצאה גאונית שמזהה את הרצונות הכמוסים ביותר של כל ילד.

אחת המילים הראשונות שילדים אומרים היא "אוטו" – המכשיר הפלאי הזה שמסיע אנשים ממקום למקום ושייך למבוגרים בלבד קוסם להם מגיל קטן, בעוד שאנו המבוגרים אדישים לו רוב הזמן.

הם רוצים לקחת חלק בעולם המבוגרים ולהיות בעלים של אוטו משלהם.

בשל הרצון הזה הומצאו מכוניות המשחק, אך המכוניות הממונעות הן קפיצה אחת למעלה.

אז איך תבחרו רכב לילדים לשכם? איך זה עובד בכלל? האם זה בטיחותי? הכל מחכה רק לכם בכתבה הבאה.

 

איך זה עובד?

הרכב לא עובד כמו כל רכב רגיל שמאיץ ממהירות אפסית למהירות גבוהה יותר לפי הצורך. לרכב ילדים יש שני מצבי מהירות בהם ניתן לשחק עם מוט שנמצא ליד ההגה. המהירות הנמוכה הא כמו הליכה של מבוגר והמהירה היא כמו ריצה קלה של מבוגר. ההגה משמש את הילד בשביל לכוון את עצמו. כמו כן, יש אופציה לרברס ברכב, בכל רכב זה נעשה באופן אחר – כפתור, מוט וכו'. רכב לילדים בדרך כלל נשמר שנתיים, אך עם הזמן הוא הול ךונהיה איטי יותר או שיש לו מעט תקלות.

 

האם זה בטיחותי?

יש על כך מחלוקת, אך חשוב להגיד שאם תיסעו ברכב זה במקום רחוק מהכביש או במקום מגודר אין שום צורך לפחד. המהירות של הרכב לילדים איננה גבוה ואתם יכולים להגיע אליו בקלות ולעצור אותו אם יש בכך צורך. בנוסף, ברוב הרכבים יש חגורות בטיחות שמאפשרות עוד יותר שקט נפשי להורה, לכן מומלץ לרכוש רכבים עם חגורות.

 

אקסטרה בטיחות – שלט להורים

אם אתם רוצים להיות ממש בטוחים כדאי שתרכשו רכב ממונע לילדים שיש לו שלט חיצוני ששייך להורה. אתם תוכלו לעזור בניווט של הרכב מהצד – לעצור אותו, להאט ולעשות כל פעולה שאתם רואים לנכון. אמנם אלו רכבים יקרים יותר אך אין מחיר לבטיחות של הילדים שלכם.

 

האם אפשר להיות מספר ילדים על הרכב בו זמנית?

תלוי איזה רכב. יש רכשים גדולים יותר ויקרים יותר שבהם שני ילדים יכולים לשבת, אך רוב הרכבים מתאימים לילד אחד. חשוב לשמור על הוראה הזו הן משום שזה ישמור על הרכב חזק וטוב והן מצד הביטחון של הילדים. לרכב הגדול יותר יש 12 וולט ולא 6 וולט לכן הוא יכול להסיע יותר ילדים.

 

לסיכום

אם אתם מחפשים חנות אמינה ואיכותית לרכוש בה ממונעים לילדים, היכנסו לקישור.

על הבטיחות של הילדים שלכם אל תתפשרו, שווה לכם לקנות אצל חברה בטוחה שלרכבים יש אישור מהתקן של המדינה. בחנות תוכלו למצוא מגוון רכבים וצעצועים והוראות הפעלה ושימוש ברכבים. אז פנקו את הילד שלכם ברכב חדש והפכו אותו למאושר, בהצלחה!

 

רכב יוקרה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפים ללמידה
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא