נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

שנה טובה ומתוקה – 3 מתנות למשפחה לראש השנה

אישה עונדת תכשיט

תקופת החגים ובפרט ראש השנה מביאה איתה ארוחות משפחתיות רבות, וכמובן – מתנות מרגשות ומקסימות שמייצגות את התקופה המיוחדת של תחילת שנה עברית נוספת בעלת ניחוח של התחלות חדשות. כיצד תעניקו את המתנה המושלמת למשפחה לראש השנה?

 

תכשיט

אם אתם רוצים באמת לפנק בן או בת משפחה לקראת ראש השנה, במתנה מושקעת, ייחודית ובעלת נופח אישי – כדאי שתתמקדו בבחירת תכשיט זהב בעיצוב אישי. תכשיט זהב מחזיק מעמד לשנים רבות ומהווה מתנה שתלווה את מקבל/ת המתנה לעשרות שנים ואף לדורות שלאחר מכן.

עיצוב אישי מעניק לתכשיט ניחוח ייחודי, והופך את התכשיט למיוחד במינו שאין דומה לו. למשל, שרשרת זהב בעלת תליון אשר חרוטים שמות הילדים, אשר יכולה להתאים לנשים ולגברים כאחד, מהווה מתנה מושקעת ועוצרת נשימה שכל בן משפחה יתרגש מאוד לקבל.

באם אתם נמצאים בשגרה עמוסה ביותר ונצבר מכם להגיע לחנויות הפיזיות ולחפש אחר התכשיט המושלם, ניתן להזמין דרך האינטרנט תכשיטי זהב בעיצוב אישי שיתאימו לכל בן או בת משפחה – אמא, אבא, סבתא, סבא והשאר. לפרטים נוספים אודות הזמנת תכשיטי זהב יוקרתיים בעיצוב אישי לחצו כאן http://www.familypendants.co.il.

 

TIP

אם אתם מאוד רוצים לרכוש מתנה מושקעת בדמות תכשיט זהב בהתאמה אישית אך התקציב שלכם נמוך מכך, מומלץ להתאחד יחד כמה בני משפחה, לדוגמה כל ילדיה של אמא, ולרכוש עבור בן או בת המשפחה מתנה משותפת ומושקעת, שאף מעידה על אחדות המשפחה.

 

בושם

בושם הוא אחת המתנות שנפוצות, שתמיד כיף לקבל. מבחר הבשמים הוא ענק, וכן ישנם מבצעים שונים לקראת חגי תשרי. ברשתות השונות ואף באתרי האינטרנט תוכלו להשיג בשמים ומארזי בישום במחירים אטרקטיביים.

הזהרו פן תתבלבלו מבליל הריחות המשכר, שמקשה לבחור את הבושם המתאים. הקפידו לא לבחור בשמים לא קונבנציונליים במידה ואתם לא מכירים את ההעדפות המסוימות של מקבל/ת המתנה. כמו כן, כיוון שעל טעם וריח אין להתווכח – אל תשכחו לצרף למתנה שלכם פתק החלפה, שיאפשר למקבלי המתנה לגשת להריח את הבושם באחת החנויות ורק במידה וקלעתם לטעמם, לפתוח אותו ולהנות ממנו.

 

כלים לבית

במידה ואתם מתארחים בראש השנה וחשקה נפשכם במתנה כללית, שימושית שניתן לרכוש בכל תקציב, מתנה לבית היא המתנה המתאימה עבורכם. החל מסט סכום וכלה בעציצים, ניתן כמעט בכל סכום לרכוש מתנה לבית שתתאים בדיוק למקבלים אותה. הקפידו לחשוב בקפידה ולבחור מתנה שתתאים לבית של מקבלי המתנה, בסגנון ובצבעים.

 

סיכום

בין אם בחרתם במתנה אישית מיוחדת או מתנה כללית ושימושית, חשבו בכובד ראש על עיצוב וסגנון המתנה על מנת שתתאים בדיוק לסגנונו האישי של מי שיקבלו אותה. בחרו מתנה מושקעת על מנת לפנק על קרוביכם, ולשמח אותם לקראת השנה החדשה. חג שמח!

קופסה

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא