נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תיקים מעוצבים לגן במחירים משתלמים

ילד

החופש הגדול מתקרב לקיצו ובקרוב הילדים חוזרים אל הגן ואל בית הספר, והארנק שבקושי נסגר במהלך החופשה שוב צריך להיפתח. החיפוש האינסופי אחרי מחירים משתלמים בחזרה לבית הספר ולגן מתיש את ההורים בכל שנה מחדש, אך לא עוד. השנה חוסכים בהוצאות וקונים איכות גדולה במחירים קטנים.

 

בחזרה לגן ולבית הספר

כל הורה מכיר את זה, עם השמחה על כך שהחופש הגדול מתקרב לקיצו והילדים סוף סוף חוזרים למסגרות, אנחנו נזכרים שצריך לקנות מחברות, יומנים, כלי כתיבה, תיקי גן וילקוטים חדשים, וכל מה שנמצא ברשימה שנשלחה מבית הספר, וככל שיש יותר ילדים יש יותר הוצאות, אז מה לעשות? לא להיכנס לפאניקה אלא לאתר אטרקציה, שם ניתן למצוא את הכל במחירים שירגשו אתכם לקראת השנה החדשה.

 

מי אנחנו?

אטרקציה החלה את דרכה כשלוש חנויות שהתמחו בתחומים שונים, אך בתחילת שנות האלפיים התאגדו על מנת להפוך ליבואנית אחת המספקת מוצרים ללא פערי תיווך למוסדות, חנויות וגם צרכנים פרטיים. אטרקציה מובילה כיום את תחום הדיסקאונט בקנייה דרך הרשת עם למעלה מעשרת אלפים מוצרים איכותיים בתחום הטקסטיל, ציוד משרדי, עיצוב הבית והמטבח ועוד מוצרים רבים באיכות גבוהה.

 

למה דווקא אצלנו?

אנו מאמינים בשירות מעולה ובחווית קנייה נוחה וזמינה. מאחר ואנו חוסכים לכם את פערי התיווך תוכלו למצוא אצלנו כל מה שתצטרכו לקראת החזרה אל הלימודים במחירים הוגנים ומשתלמים באמצעות רכישה דיגיטלית ומשלוח עד הבית, בלי להתרוצץ בין חנויות, בלי לחפש חניה ולהשתרך בתורים ארוכים אלא לרכז את כל הקניה במקום אחד, וזה מהיר, יעיל, פשוט וקליל בלחיצת כפתור אחת בזמנכם החופשי.

 

מה תוכלו למצוא אצלנו?

כל מה שתצטרכו על מנת לארגן את הילדים לקראת החזרה לבית הספר, החל מילקוטים ותיקי גן מעוצבים, מחברות וכלי כתיבה, קלסרים וציוד משרדי. בנוסף תוכלו להצטייד בכל מה שחסר לכם בבית, בטריות או קופסאות אחסון, מוצרי חשמל וג׳דגטים, כלי בית, כלי מטבח ונוי, מוצרי טקסטיל, צעצועים וספרים לילדים ועוד ועוד. שווה לבדוק את עמוד המבצעים כדי לוודא שהקנייה שלכם תהיה משתלמת במיוחד.

 

איך אנחנו יכולים לעזור?

אטרקציה עובדת בשיתוף פעולה עם ועדי עובדים ומוסדות, חנויות ודוכנים. תוכלו לרכוש אצלנו באופן סיטונאי בקלות ובנוחות מוצרי איכות ולספק במהירות ובנוחות מוצרים מתחום הטקסטיל ועיצוב הבית, צעצועים וספרי ילדים, כלי מטבח ונוי ועוד.

 

לסיכום

החזרה לבית הספר מעולם לא היתה קלה ונוחה יותר ובמחירים שווים לכל נפש. באמצעות רכישה דיגיטלית ומשלוח עד הבית תוכלו לארגן בקלילות את הילדים לבית הספר במוצרים איכותיים וללא פערי תיווך החל מתיקים לגן ולבית הספר ועד ציוד משרדי. תוכלו לחסוך זמן, כסף ומאמץ בהתרוצצויות בין חנויות ולקנות את כל מה שתצטרכו במקום אחד.

תיק

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים