בעלי עסקים מתחומים שונים צריכים לדעת שעליהם להיעזר ככל הניתן באוטומציה שיווקית. שכן, זו תאפשר להתמודד עם התחרות הגדולה שקיימת בתחום שלהם. מדריך זה עולה לרשת, כדי להציג את הנושא בהרחבה ולסייע למי שטרם נעזרו בכלי מתקדם זה. הישארו כאן ותגלו איך תוכלו לקחת חלק בקדמה הטכנולוגית כדי שלא להישאר מאחור?
אפשרות ראשונה: פרסומים ברשתות החברתיות
אי אפשר להתמקד באוטומציה שיווקית, מבלי לציין מילה או שתיים על הקמפיינים ש"רצים" כיום ברשתות החברתיות. נסביר שהדבר לא יצריך מאמץ כלל, היות ואלה יתוזמנו מראש בפייסבוק, אינסטגרם או כל רשת חברתית אחרת שאתם פעילים בה. מלבד זאת, תוכלו להגדיר במערכת את האפשרות לשליחת תגובות באופן אוטומטי וליהנות בעקבות כך מ – 2 היתרונות הבאים:
- להגביר את החשיפה לפוסטים שהועלו על ידיכם
- לספק מענה מידי ללקוחות
אפשרות שנייה: תשקיעו בדיוור
גלישה מהירה לתיבת המייל שלכם תחשוף את הדיוור שנשלח מצד עסקים שונים (מתחום האופנה, קוסמטיקה, מזון ועוד). שכן, כל אלה יודעים מהי אוטומציה שיווקית וברור להם שהשימוש בה באמצעות דיוור אלקטרוני יעלה באופן ניכר את ההכנסות. שכן, כך מתאפשר להגיע לקהל היעד בקלות ולפתות אותו להיכנס לאתר ולבצע רכישות.
נדגיש שמדובר בתהליך פשוט שמתבצע תוך הגדרה של קמפיין שיווקי. הקמפיין מבוסס על ההתנהגות של הלקוחות (שהתגלתה לאחר מחקר מעמיק שנערך הנושא), כך שניתן להעביר אליהם תזכורת על סל קניות שנותר מיותם באתר או להעביר קוד קופון לקראת החגים.
אפשרות שלישית: יצירת קמפיינים בגוגל
תשכחו מישיבות צוות ממושכות ומעיפות שיובילו למסקנות חשובות. שכן, תוכלו לקבל נתונים מדויקים ועדכניים בכל הנוגע לבחירת קהל יעד מתאים, בירור אודות התקציב הנכון לכם בתקופה זו והתאמה אישית של חוויית משתמש. כל אלה הם חלק קטן מההליכים שיכולים להתבצע תוך שימוש באוטומציה שיווקית בגוגל. הדבר יאפשר לכם להתמקד בקהלי היעד הרלוונטיים עבורכם, כך שתוכלו להשיג בסופו של דבר את התוצאה המדויקת לעסק שלכם.
רוצים ליהנות מכל הטוב הזה? כך תעשו זאת
יש שורה ארוכה של כלים שיאפשרו לבצע אוטומציה שיווקית בעסק. בחרנו להתמקד בכלי הנפוץ ביותר שכנראה שמעתם עליו בעבר – מאנדיי. שכן, זוהי מערכת מתקדמת שתאפשר להגדיר הליכים אוטומטיים שונים שיובילו בסופו של דבר למעקב אחר ביצועי העסק, ניהול מוקפד של משימות וזיהוי של לידים חמים. אם לא די בכך, כל עובדי החברה יוכלו להתעדכן בנעשה, תוך לחיצת כפתור קלה. בעלי עסקים שעושים שימוש בתוכנה זו, יוכלו להעיד שהיא מאפשרת ליהנות מיתרונות נוספים, לדוגמא:
- מאפשרת לעקוב אחר ביצועים ומדדים
- ניתן לבצע באמצעותה אינטגרציה עם תוכנות אחרות
- ניתן להתאים את המערכת באופן אישי לצרכים של כל עסק
לסיום
בעלי עסקים שנעזרים באוטומציה שיווקית, יכולים לקדם את העסק שלהם בקלות. שכן, זו מאפשרת להגיע לקהל היעד בקלות, לנהל לידים חמים ולהעלות את ההכנסות ללא מאמץ.