איך לרדת במשקל בלי חדר כושר?

כולם מכירים את הדרך הפופולרית לירידה במשקל: זוזו יותר ואכלו פחות. ולמרות שהם רשומים יחד, שתי העצות הללו אינן צריכות להתייחס באופן שווה. כן, אנו יודעים כי פעילות גופנית בעצימות בינונית טובה לשמירה על בריאותך ושיפורה, אך יותר מחמישים מחקרים גילו עדויות לכך שפעילות גופנית לבדה איננה הדרך הטובה ביותר לרדת במשקל.

מלבד העובדה שמחקרים מראים כי פעילות גופנית יכולה לערער את הירידה במשקל בכך שתגרום לך להיות רעבה יותר, היא גם יכולה להטעות אתכם להאמין שתוכלו להמשיך להתמכר לג'אנק-פוד כתגמול על פעילות גופנית או בגלל שיצרתם גירעון קלורי.

אנשים רבים מחפשים את הדרך הנכונה לרדת במשקל אך אין רק אחת כזאת. ישנן אינספור דרכים שונות לרדת במשקל והכל בהתאם לגוף שלכם. לכן מומלץ להתייעץ עם מומחים בעניין הירידה במשקל עבור הכוונה בנושא. לפגישה עם קואצ'ר ולליווי שלו יש תרומה אדירה לתהליך הירידה במשקל ושמירה על אורך בריא.

ירידה במשקל

עבור מי שמעוניין להיכנס לתהליך הירידה במשקל עוד היום, ללא חדר כושר, מומלץ לעקוב אחר הטיפים הבאים:

לכו לישון מוקדם יותר

קו ההגנה הראשון שלך הוא מנוחת לילה טובה. כאשר אינך מקבל מספיק זמן של שינה איכותית, גופך מעלה את רמות הורמון הרעב גרלין ומקטין את הורמון השובע לטין – וכתוצאה גופך רעב יותר. 

בנוסף, מחקרים מראים כי אדם שאינו ישן מספיק חושק יותר במזונות לא בריאים, עתירי קלוריות ושומנים, מה שאומר שלא רק תאכל יותר אוכל, אלא שתאכל יותר זבל. 

שתייה מרובה של מים

שתייה מרובה של מים מאפשרת חילוף חומרים בריא ויעיל בגוף שלכם, תגרום לכם להרגיש מלאים ותעזור לכם לאכול טוב יותר. לכן מומלץ לקחת איתכם בקבוק מים לכל מקום שתלכו. הגוף שלכם יענה ממים מזינים ואתם תרוו את צימאונכם. 

עבור משמן קנולה לשמן זית כתית

שמנים צמחיים כמו קנולה עשירים בחומצות שומן אומגה 6 דלקתיות, שיכולות לגרום לגופכם למצב של דלקת כרונית, לגרום לעלייה במשקל ובעיות עור. במקום זאת, קנה בקבוק שמן זית כתית מעולה, שהחומרים שלו ידועים כמסייעים בהורדת לחץ הדם ומסייעה להפחתת התיאבון ולקידום ירידה במשקל.

החזק חטיף בריא בתיק שלך

מחקרים מצאו כי אלה שאוכלים ארוחות צהריים מאוחרות, ואלה שהכי אוכלים בין הארוחות בסופו של דבר צורכים יותר קלוריות במהלך אותן ארוחות לעומת אלו שאוכלים לעתים קרובות יותר. כשאתה רעב ורץ על בטן ריקה, גופך עובר למצב רעב ומגביר את ייצור הורמוני הרעב שלך, מה שגורם לך לפצות בארוחה הבאה שלכם. כדי למנוע מעצמך לאכול יתר על המידה, תמיד תביא איתך חטיף בריא.

תנו למזונות בריאים עדיפות ומדף מרכזי

מאבק הג'אנק פוד הוא אמיתי – אנחנו יודעים. וכוח רצון אינו אשם. שבירת הרגלי האכילה הרעים הללו תדרוש זמן וסבלנות, אך יש תיקון פשוט: צרו עדיפות למזון בריא מול ג'אנק פוד במזווה שלכם. ככה, כשאתה משתוקק למתוק אתה צריך לדחוף קדימה את השקדים והקינואה כדי להגיע לזה. זה ישמש תזכורת קטנה כדי לשמור על יעדי גוף טוב יותר.

כלול לפחות ארוחה אחת ללא בשר

נסה לארוחת צהריים או ארוחת ערב אחת בשבוע להוריד את הבשר מהתפריט. בכך, תצרוך יותר חלבון על בסיס צמחי, הוא גורם לאנשים להרגיש מלאים יותר. מחקרים הוכיחו כי אנשים שאכלו ארוחה צמחונית עתירת חלבון צרכו 12 אחוז פחות קלוריות בארוחה הבאה שלהם לעומת אלו שאכלו בשר.

כתבנו מדריך מעיין על איך לעשות על האש טבעוני למשל.

שחרר את עצמך מהשולחן שלך

הפסקת צהריים צריכה להיות בדיוק זה – הפסקה! מחקרים שפורסמו בכתב העת האמריקאי לתזונה קלינית מצאו שילדים שאוכלים תוך כדי הסחת דעת (כמו בזמן הצפייה בטלוויזיה, יכולים לצרוך 218 קלוריות יותר בארוחה אחת כזו מכפי שהיו עושים אחרת. מומחים מסבירים כי התעסקות דעתך בזמן האכילה יכולה למנוע מרמזים של שובע מסוימים להורות למוח שלך כי מילאת את המילוי שלך.

הקטן את צריכת האלכוהול שלך

אם אתם מחפשים לרדת במשקל, אחד הטיפים הטובים ביותר הוא להימנע מצריכת אלכוהול. מכיוון שאלכוהול הוא קלורי למדי ומספק יתרונות תזונתיים מעטים יחסית, שתייה לא אמורה להיות אירוע יומיומי. לדוגמה, שני ליטרים של בירה ביום יכולים להוסיף כמעט 2,000 קלוריות לצריכה השבועית שלך – כך שהורדה של האלכוהול מהתפריט שלך יכולה לעזור לך להוריד יותר משני קילוגרמים בחודש. 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on print
כתבות אחרונות באתר לומדים
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם