נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
Search

יש לך עסק? למה איך למנף את ההצלחה ברשתות החברתיות

שיווק ברשת חברתית לעסקים

בימינו אין שיווק לעסקים בלי שיווק ברשת, ואין שיווק ברשת בלי שיווק ברשתות החברתיות. הרשתות החברתיות הופכות להיות הפלטפורמה הכי חשובה לשיווק, הן ישירות, מייצרות תחושה של קרבה והיכרות ואנחנו מבלים בהן זמן רב. אז איך מביאים את ההצלחה של העסק לרשת? על כך תוכלו לקרוא במאמר הבא.

 

רשתות חברתיות

הרשתות החברתיות הן יצור כלאיים בין אזור מאוד אישי עם חברים ועוקבים לבין אזור מאוד מסחרי של סלבריטאים שיווק וכסף. השילוב הזה הוא מה שהופך אותן להיות כלי שיווקי כל כך חשוב, כי הן מייצרות תחושה של קרבה, כאילו המלצה אותנטית מחבר על עסק טוב אבל המלצה שמגיעה למיליוני אנשים. בשביל למנף את המלצה לכאורה אישית וקרובה שכזאת למיליוני אנשים, צריך ליצור בסיס עוקבים ברשתות החברתיות. אחת השיטות לכך היא קניית עוקבים באינסטגרם.

שיווק ברשת חברתית

למה לקנות עוקבים באינסטגרם?

מכל זווית שנביט על זה, כמות העוקבים בדף האינסטגרם היא המפתח להצלחה. כשמדובר על חברה, אושיית רשת, בלוגרים או כל אדם בעל דף פופולרי, השאלה הראשונה שתעלה היא כמה עוקבים יש לך. מן הסתם, כמות גדולה של עוקבים תאפשר לדף להיות פופולרי ולהוות מקור הכנסה כספית. כדי להבין את חשיבות העוקבים באינסטגרם, יש לדעת שהם חיוניים לצמיחת הדף, לזכייה בחשיפה רחבה וליצירת מעורבות גבוהה.

ניתן להשיג עוקבים בכמה דרכים, כמו שימוש בתגים, חשיפה אורגנית, פרסום ממומן, העלאת פוסטים רבים ועוד. כל הדרכים הללו דורשות עבודה רבה כדי להשיג תוצאות טובות, בעוד הדרך המהירה ביותר להגיע לכמות עוקבים גדולה היא קניית עוקבים לאינסטגרם. באמצעות רכישת עוקבים ניתן להגדיל את החשיפה לדף, לקדם פוסטים ולקבל טראפיק גבוה. ככל שכמות העוקבים תהיה גדולה יותר, כך הצמיחה של הדף תהיה מהירה יותר, והוא יופיע יותר בחיפושים ובתגים באינסטגרם.

 

קניית עוקבים, איך זה עובד?

הפעולה עצמה היא פשוטה מאוד ויש מגוון רחב של אתרים שמציעים קניית עוקבים. ישנם כמה אלמנטים שכדאי לשים לב אליהם – האם העוקבים הם בוטים או אנשים אמיתיים? האם החשבונות ישראלים או חשבנות מחו"ל? האלמנטים האלה משפיעים על המחיר ועל האמינות.

 

יתרונות של שיווק ברשתות החברתיות

ישנם עסקים שמתבססים על סמכות מקצועית כמו טיפול, בישול, אימון, ייעוץ. אחת הדוגמאות לכך היא קרין גורן, שהפכה לדמות מוכרת בתחום האפייה, ואנחנו סומכים על המתכונים שלה. עסקים צריכים לפעול בדומה לה – לפרסם עצות מועילות וטיפים טובים באופן קבוע, וכך חשבונות המדיה החברתית הופכים למקור מידע מהימן שאנשים רגילים לסמוך עליו ולהתעניין בו.

ברגע שיש לך קהילה מעורבת, רכשת נכס שיווקי אדיר. אתה יכול לראות איזה פוסטים מקבלים לייקים ואיזה נשארים ללא תגובה. אילו שאלות מעוררות דיונים ואילו נושאים מרחיקים עוקבים. וגם, באילו מוצרים כדאי להשקיע וכמה מלאי להחזיק? בעבר היה צורך לשלם סכומים גבוהים ליועצים כדי לערוך בדיקות, קבוצות מיקוד, סקרים ומחקרים. כיום, לעסקים יש קו ישיר לקהל היעד.

 

סיכום

שיווק ברשתות החברתיות הפך להיות בסיסי עבור עסקים רבים, אם אתה רק מתחיל להעביר את השיווק של העסק לרשת החברתית, אתה עשוי להיתקל בקושי של השגת עוקבים וקהילה, שכן זהו תהליך ארוך שצריך להשקיע בו משאבים רבים. ישנן דרכים לקצר את התהליך בעזרת קניית עוקבים באינסטגרם – כך תוכל להתחיל לבנות את הקהילה שלך.

הזרמת שיווק ברשתות חברתיות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עסקים