נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לומדים להיות אמני חושים

קוסם

כנראה שאם הגעתם למאמר הזה – אתם צמאים לידע. כולנו מסתקרנים מאוד כאשר אנחנו צופים במופע של קוסם או אמן חושים, ונעים בכיסאנו בצפייה לדעת כיצד הקסמים הללו עובדים. גם אם אנחנו כבר מזמן לא ילדים, עולם הקוסמות ואומנות החושים מתאים לכל הגילאים, ונראה שמסקרנן את כולם. במידה ולהיות אמן חושים זה החלום שלכם, או שפשוט אתם מאוד רוצים לדעת כיצד הופכים להיות אחד כזה, הוסיפו לקרוא.

 

מהי אומנות החושים

אומנות החושים הינה תחום בתוך עולם הקוסמות שהתפתח לפני שנים מאוד רבות. לאחרונה, עולה החשיפה לתחום זה והוא מקבל מקום מרכזי גם בפריים טיים בטלוויזיה. גם בארץ וגם בחו"ל גילו לאחרונה מחדש את התחום. נתחיל בלהגדיר מהי קוסמות ומתוך שם קל יהיה להבין מהי אומנות החושים.

עולם הקוסמות הינו תחום שלם שמתעסק בתעתועים, זריזות ידיים ומשחקים על התודעה שפותחו במשך שנים רבות במטרה ליצור שעשוע ומופע בידור. במקור, הקוסמים לאורך ההיסטוריה עשו שימוש של נביאים ומכשפים שונים אשר רוקחים כשפים. כיום, תחום זה הוא לבידור בלבד. קוסמים עושים את התעתועים שלהם על חפצים.

אמני החושים הינו תחום נפרד מעט לקסמים כפי שאנחנו מכירים אותו. אומני החושים מתעסקים בתעתועים המתרחשים על התודעה האנושית. אם קוסמים משתמשים באביזרים שונים, אז אמן החושים משתמש במוח האנושי. אומנות חושים הינה תחום מאוד מורכב ומלא במידע שיש ללמוד ולהתאמן עליו.

 

מה יש ללמוד כדי להיות אמן חושים

כפי שתואר, אומנות חושים הינה תחום עמוס בידע ומורכב מאוד. אחת הסיבות המרכזיות לכך היא העיסוק במוח האנושי שהוא אין סופי והרצון לתעתע אותו מורכב אף יותר. יש ללמוד פסיכולוגיה חברתית, אינדיבידואלית וכדומה. כמו כן, יש צורך ללמוד דפוסים של המוח האנושי והתנהגויות חברתיות.

המשחק של אמן החושים מתקיים על ההבנה של הדפוסים הקבועים באדם. מתוך ההכרה של דפוסים אלה ניתן היכולת לזהות את המהלך או המחשבה לפני שהיא התרחשה בכלל במוח האדם. בכל אופן, נדרשת מיומנות רבה ובעיקר שעות רבות של אימון.

 

איך נהיים אמני חושים מוצלחים

גם בארץ וגם בחו"ל תחום אומנות החושים מתפתח מאוד לאחרונה ולכן ישנם דרכים רבות ללמוד את סודות המקצוע. הדרך המומלצת ביותר היא קורס. ישנם קורסים רבים בשוק, מקורסים קצרים וממוקדים עד סדנאות ארוכות של למידה. במידה ואתם רוצים להתמקצע באמת, מומלץ עד מאוד לא להתפשר על קורס זול וחובבני וזאת בכדי להפוך להיות מקצועיים באמת.

עוד דרך מקובלת מאוד אך יותר קשה למציאה, היא התלוות לאמן חושים מנוסה ולמעשה להיות השולייה שלו. דרך זו מקובלת בעולם הקוסמים ומאפשרת למידה מקרוב והתמקצעות איכותית מאוד שתפתח לכם גם דלתות בעתיד. כדי ללמוד להיות אמן חושים יש להשקיע ולהתמיד ולבסוף זה משתלם.

רוח

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודי מקצוע
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא