נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

למדו כיצד להפוך את הבית שלכם למקום מפלט ב-5 צעדים פשוטים

מרחב חיצוני

הבית משמש מקום מפלט שבו אנשים מחפשים שקט ומנוחה בתום יום אינטנסיבי וארוך. אחד האזורים, שלעתים קרובות מתעלמים ממנו, בהם מאוד מומלץ ליצור מפלט שכזה הוא המרחב החיצוני, במיוחד הגינה. על ידי שילוב של ריהוט גן נכון ויישום של כמה המלצות פשוטות, גם אתם יכולים להפוך את השטח החיצוני למקום מפלט שליו בו תוכלו לנוח ולאסוף כוחות. קבלו חמישה שלבים קלים ומפורטים, שיעזרו לכם להפוך את הבית שלכם לגן עדן אמיתי.

 

הערכת המרחב החיצוני

לפני שצוללים לתוך עיצוב הגינה ורכישת ריהוט גן חדש, חשוב להעריך את גודל הגינה ואת האופן שבו אתם מדמיינים את השימוש בחלל. שימו לב לכל המאפיינים הקיימים בגינה כגון עצים, שיחים או מיקום של מקור מים,  כל מה שיכול להשפיע על קבלת ההחלטות בהמשך. על ידי הבנת הפריסה של כל השטח, אתם תוכלו לקבוע טוב יותר את דרך העיצוב ואת סוג וגודל ריהוט הגן שישתלבו בצורה הטובה ביותר.

מרחב חיצוני

תתחברו לסגנון שלכם

בדיוק כמו שהעיצוב הפנימי של הבית או המלתחה שלכם משקפים את הסגנון והטעם האישי, כך גם החלל החיצוני צריך להיות השתקפות של הטעם וההעדפות שלכם. בעת בחירת ריהוט גן, קחו בחשבון את האווירה הכללית שאתם רוצים להשיג.

תחשבו האם אתם מעדיפים מראה מלוטש ומודרני עם קווים נקיים ועיצוב מינימליסטי או תחושה כפרית ונעימה יותר עם חומרים טבעיים ובהתאם לכך תבחרו בריהוט שישקף את הסגנון שלכם ויעזור ליצור מקום שיהווה מפלט עבורכם.

 

בחרו פריטים פונקציונליים ונוחים

לאחר בחירת הסגנון, הגיע הזמן לדבר על פונקציונליות ונוחות, כי הם המפתח בעיצוב מקום אליו תרצו לברוח מהמולת היומיום. בחרו בפריטים שלא רק נראים טוב, אלא גם משרתים מטרה ומספקים חווית שימוש נוחה. תשקיעו בריהוט חוץ איכותי מחומרים עמידים שיכולים לעמוד בפני פגעי מזג האוויר ולהעניק נוחות לאורך זמן לכם ולבני המשפחה שלכם. בנוסף, תקפידו על שילוב כריות וטקסטיל שיכולים לשפר את הנוחות והנעימות של הגינה.

 

צרו אזורים בהתאם למטרות

כדי למקסם את השימושיות של המרחב החיצוני, צרו אזורים שונים לפעילויות שונות. כך תוכלו לעצב פינת קריאה נעימה, פינה לארוחות משותפות או חלל מנוחה לערב מרגיע. בחרו ריהוט גן המתאים למטרה של כל אזור, כמו סט לפינת אוכל, ספה נוחה לאזור המנוחה ושולחן קטן ועגול לפינת הקפה של בוקר.

 

הוסיפו נגיעות אישיות וצמחיה

כדי באמת לגרום לגינה להרגיש כמו מפלט, אל תשכחו להוסיף נגיעות אישיות וצמחיה. שלבו אלמנטים מיוחדים כמו תאורת חוץ, פריטים דקורטיביים, עציצים, פרחים או גינת עשבים קטנה. צבע ירוק לא רק מוסיף עניין חזותי לחלל, אלא גם עוזר ליצור תחושה של שלווה וחיבור לטבע.

 

סיכום

בזכות יישום של חמשת השלבים הקלים שפירטנו – הערכת המרחב החיצוני, בחירת הסגנון, העדפת פריטים פונקציונליים ונוחים, יצירת אזורים שונים והוספת נגיעות אישיות – גם אתם תוכלו להפוך את מקום המגורים שלכם למקום מפלט המשתרע מעבר לקירות הבית. כפי שראיתם, ריהוט גן ממלא תפקיד משמעותי בטרנספורמציה הזו, מכיוון שהוא לא רק משרת פונקציה מעשית, אלא גם מוסיף יופי ונוחות למקום.

בין אם יש לכם גינה רחבת ידיים או מרפסת נעימה, עם ריהוט גן נכון והעיצוב המדויק, תוכלו ליצור מקום מפלט שליו בו תוכלו לנוח, להירגע ולהתחדש בתוך יופיו של הטבע. נצלו את ההזדמנות להפוך את ביתכם למקום נפלא ותיהנו מהשלווה שהוא יביא לחיי היומיום שלכם.

מרחב חיצוני

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא