נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה לומדים בקורס מיגון ואבטחה ולמה כדאי לעשות אותו?

מה לומדים בקורס מיגון ואבטחה ולמה כדאי לעשות אותו

קורס מיגון ואבטחה מציע לכם להיות טכנאים של מיגון ואבטחה, עם הכשרה שבסופה תוכלו לפתוח עסק ולהתחיל לעבוד מיידית עם כל האישורים, וגם לעבוד כשכירים במקומות המיועדים לתחום זה. בקורס זה תלמדו איך לבצע התקנת מצלמות אבטחה, מערכות אזעקה, אינטרקום, מערכות הקלטה, מנעולים ועוד מוצרים נלווים.

תלמדו איך לבצע התקנות אלה בבתים, בבתי עסק ובמוסדות החינוך. מערכות מיגון ואבטחה מהוות גורם הרתעה ברור ומתעדות את כל המתרחש. במהלך הקורס תרכשו את כל הידע הדרוש להתקנת כל סוגי מערכות האבטחה השונות ותכירו את תכונותיהן.

בסיום הקורס תוכשרו כטכנאים מיגון ואבטחה עם תעודה מקצועית ותדעו לתקן כל תקלה ולהתקין את כל סוגי מערכות האבטחה. בקורס כזה תוכלו למצוא לימודים מקוונים, לימודים מעשיים ופרונטליים, שיעורים על שיווק ועל פיתוח עסקי ועוד. לאחר הקורס תוכלו לעבוד כעצמאיים, כשכירים במוקדי אבטחה, חברות תקשורת ועוד.

 

אז מה לומדים בקורס זה?

  1. קורס מצלמות אבטחה – בקורס זה תלמדו איך להתקין ולהשתמש במצלמות אבטחה. תדעו איך לתקן תקלות במצלמה, תלמדו ממשק של כל סוג מצלמה ותכירו את מגוון החברות של מצלמות האבטחה עם המלצות איזה חברות הכי אמינות וטובות בשוק, כולל הבנה של טווח מחירים לכל מצלמה ואיך עליכם לתמחר כל עבודה והתקנה.
    תבינו עם איזה כלי עבודה עליכם להשתמש, איך לעבוד עם כל סוג מתח חשמל וכבלי תקשורת ועוד. סוג המצלמות איתם תעבדו יהיו בעיקר – מצלמות אבטחה, מצלמות כיפה, גלאי, גוף, ממונעות, נסתרות, אינפרא אדום, מעגל סגור, מצלמות רשת, IP ועוד.
  2. מערכות אזעקה – בקורס זה תבינו איך להתקין מערכות אזעקה, תלמדו הכרת מערכות אזעקה מתקדמות – קוויות ואלחוטיות מבית PIMA, VISONIC, RISCO ועוד. תבצעו אפיון מערכות אזעקה – אפיון והתאמת סוג מערכת האזעקה לצרכי הלקוח. התקנת מערכות אזעקה – קוויות, אלחוטיות, גלאים, מרחיב אלחוטי כולל הגדרות ועוד. תבינו מהן תקלות נפוצות במערכות אזעקה – הצגת תקלות נפוצות ופתרונן.
  3. התקנת מערכות אינטרקום והגדרתן לפי צרכי הלקוח.
  4. התקנה, תיקון, תפעול והגדרת מערכות הקלטה מסוגים שונים.
  5. הבנה איך לעבוד ולהתקין מוצרים נלווים למערכות הגדולות כמו קודנים, שימוש בכבלי תקשורת, חיבור פעמון לקודן, עבודה עם גלאים מסוגים שונים ועוד.
  6. הכוונה להתנהלות נכונה ורווחית של טכנאי מיגון ואבטחה – איך לתמחר עבודות מול הלקוח, הכרת הספקים בשוק ונותני השירות.

משך הלימודים: תלוי בבית הספר בו תעברו את ההכשרה, אך לרוב בין חודש ל- 3 חודשים.

קורס מצלמות אבטחה

תנאי הקבלה לקורס:

  • בוגרי 12 שנות לימוד.
  • גילאי 18 ומעלה.
  • חוש טכני בסיסי.

 

טכנאי מיגון ואבטחה – מקצוע מאוד משתלם

אם אתם בנקודת זמן בחייכם שיש לכם זמן פנוי ואתם צריכים השלמת הכנסה, ובטח ובטח אם אתם מחפשים הכנסה מלאה – קורס זה יספק לכם מקצוע מאוד מבוקש בשוק. פתיחת עסק כטכנאי מיגון ואבטחה יכול לספק לכם המון עבודה והכנסה טובה מאוד פר כל תמחור, לכן אם יש לכם חוש טכני בסיסי והתלבטתם בין כמה קורסים – קחו בחשבון שכדאי מאוד לשקול קורס מיגון ואבטחה – מחיר נוח, משך זמן קצר של קורס והכשרה מניבה מאוד. בהצלחה!

התקנת מערכות אינטרקום

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא