נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

קבלו 4 טיפים ללמידת שפה בצורה מקוונת

קבלו 4 טיפים ללמידת שפה בצורה מקוונת

בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הסטודנטים שמתעניינים בלימוד שפה בצורה מקוונת. עובדה זו הובילה אותנו לבדוק מהם הדברים שחשוב לדעת אודות הלמידה ה"חדשה" שהפכה להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו במאה הנוכחית. הישארו כאן ותכירו ב – 4 הטיפים שיאפשרו לכם ללמוד בקלות.

 

טיפ ראשון: תבדקו מהו סוג השיעור

לכל אחד מאתנו יש העדפה אחרת בכל הנוגע ללימודים. יש מי שמעדיפים לקחת חלק בשיעור פרטני, בעוד אחרים מעדיפים ללמוד בקבוצה. עליכם לשאול את עצמכם תחילה מהו סוג השיעור המתאים לכם ביותר ולאחר מכן, לבדוק את האפשרויות שמוצעות מצד הקורס הנבחר. רגע לפני שנציג את הטיפ השני, נציין ששיעורים פרטניים נחשבים למומלצים ביותר, משום שהם מאפשרים להתעכב על עניינים שלא הובנו כראוי ולקבל את התשובה המפורטת ללא לחץ מיותר.

טיפ ראשון תבדקו מהו סוג השיעור

טיפ שני: תורידו מראש את תוכנת הלימוד

כל קורס מגוון ללימוד שפות מתקיים תוך שימוש בפלטפורמה אחרת. יש מי שמבצעים את החיבור תוך שימוש באפליקציה ייעודית למקום הלימודים, בעוד אחרים מעדיפים להשתמש בזום, שנחשבת לאפליקציה הנוחה ביותר. נזמין אתכם להיכנס לאתר של החברה i-fal שנחשבת לשם דבר בכל הנוגע ללימוד שפה באופן מקוון, כדי שתוכלו לקבל מידע נוסף אודות תוכנת הלימוד שלה.

 

טיפ שלישי: תבדקו שיש לכם אינטרנט איכותי

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק בלימוד שפה חדשה, מבלי לשלוח אתכם לספק האינטרנט. שכן, זה יאפשר לבחון את מהירות האינטרנט ולבדוק שזו מספיקה כדי לקחת חלק בקורס לימוד אנגלית בזום. אנו מבקשים שתעשו זאת, מכיוון שתוכנות הלימוד המקוונות יכולות להתחבר מרחוק במידה ויש לכם אינטרנט מהיר במיוחד.

אתם הרי לא רוצים למצוא את עצמכם בוהים במסך ש"נתקע" במהלך שיעור שתקיימו עם המורה שלכם. חשוב לציין שאתם לא צריכים לצאת מגדרכם כדי לקחת חלק בקורס המקוון. כל שעליכם לעשות זה לבחור חבילת גלישה רחבה יותר, במידה ותגלו שזו הקיימת אינה מספיקה.

טיפ רביעי: תקראו את הסילבוס

למידה בקורסי שפה נחשבים תאפשר לכם לקבל באמצעות המייל או הוואצאפ את סילבוס הלימודים של המוסד הנבחר. אם זו הפעם הראשונה שאתם שומעים על המושג, כדאי שתדעו שמדובר במסמך שמאגד את כל הפרטים החשובים על הקורס שבו אתם מתעניינים, לדוגמא:

  • נושאים שנכללים בתוכנית הלימודים (אוצר מילים, דקדוק ועוד)
  • ימים ושעות הלימודים
  • שם המרצה
  • מבחנים או עבודות

חשוב שתקראו את הסילבוס בריכוז רב ותוודאו שכל הפרטים שמופיעים בו מתאימים לכם לחלוטין.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את 4 הטיפים ללמידת שפה באופן מקוון. בשלב זה יש בידיכם את כל המידע הדרוש, כך שתצטרכו רק לבחור את השפה שתמיד רציתם להכיר ולהירשם לקורס שיעשיר את הידע שלכם מרחוק.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למידה אינטרנטית
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא