נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חשבת להשקיע בנדל"ן בחו"ל? כדאי שתכיר את שוק הנדל"ן בקפריסין!

נדלן

השקעות נדל"ן בחו"ל הפכו להיות עניין שבשגרה עבור ישראלים שמבינים עניין בתחום. שכן, רכישת נכסים במקומות שונים ברחבי העולם מאפשרת ליהנות מיתרונות רבים. מדריך זה עולה לאתר, כדי להציג בפנייך את היתרונות הבולטים שבאים לידי ביטוי בשוק הנדל"ן הקפריסאי. הישאר כאן ותגלה למה כדאי להשקיע דווקא שם.

 

מחירי הדיור בקפריסין נמוכים

ביקור באי הקטן שנמצא במרחק שעת טיסה מישראל, יגלה לכם שמחירי הדיור בו נמוכים בעשרות אחוזים לעומת מחירי הדיור של ישראל. ביקור ביעד יגלה שתוכלו לרכוש דירה במתחמים נחשבים בסכומים מצחיקים. חשוב לציין שמחירים אלה מאפשרים למשקיעים ליהנות מהיתרונות הבאים:

  • ניתן לרכוש דירה חדשה ללא החזקת הון עצמי גבוה
  • אחוזי תשואה גבוהים במיוחד מהשכרה של הנכס

מחירי הדיור

מה לגבי המיסים בקפריסין?

אי אפשר לעסוק בהשקעות נדל"ן מבלי להתמקד לרגע בתשלומי המיסים שבאים לידי ביטוי במהלך הרכישה. נדגיש שבקפריסין המיסים שמוטלים על המשקיעים הזרים הם נמוכים במיוחד, זאת בניגוד למדינות רבות אחרות שמקשות על המשקיעים הזרים.

זו ההזדמנות לספר שהממשל בקפריסין רוצה לעודד השקעות מצד תושבי חוץ. שכן, הדבר צפוי לחזק את הכלכלה המקומית. אם אתם מתכננים לקנות נכס בקפריסין, כדאי שתכירו בחברת "סמרט אינווסט 4 יו". שכן, ניתן להשקיע בקפריסין דרך החברה הזו שמכירה את שוק הנדל"ן מקרוב.

 

הכלכלה הקפריסאית נחשבת ליציבה

אתם לא צריכים לפתוח את ספרי ההיסטוריה כדי לגלות את יציבותה של קפריסין מבחינה כלכלית, בשביל זה אנחנו כאן. נספר לכם שזו עברה כמה משברים כלכליים בהצלחה ונכון לרגע כתיבת מילים אלה, מספר המובטלים בה נחשב לנמוך במיוחד. חשוב להכיר בעובדה זו, מכיוון שטלטלות כלכליות עשויות להשפיע באופן ישיר על מחירי הנדל"ן. אתם יכולים להיות רגועים מבחינה זו, מכיוון שהסיכוי שתחוו טלטלה שכזו לאחר רכישת הנכס היא נמוכה למדי.

 

קפריסין נחשבת ליעד תיירות חם

אם טרם ביקרתם בקפריסין עד היום, כדאי שתקפצו להכיר באי הקטן והיפיפה שפותח את שעריו למיליוני תיירים מידי שנה. בחרנו להציג את העובדה הזו במדריך, מכיוון שהיא מתקשרת באופן ישיר לנכסי הנדל"ן שתחזיקו בהמשך. שכן, התיירות מאפשרת למשקיעים להגדיל את אחוזי התשואה השנתיים מהשכרת הנכס באופן ניכר. נציין שבתקופות התיירות ה"חמות", יש ביקוש גבוה למקומות לינה מסודרים. אם תחזיקו בדירה באזורים אלה, אתם תוכלו לארגן דירת אירוח לטווח קצר שתאפשר לכם לרפד היטב את חשבון הבנק.

 

מילים אחרונות לסיום

אין ספק, השקעה בנדל"ן בקפריסין מאפשרת ליהנות מיתרונות רבים שחשוב להכיר בהם. כעת אתם מכירים בכל הפרטים החשובים, כך שנותר לכם רק ליצור קשר עם חברת השקעות שמכירה באזורים ה"חמים" ביותר באי. שכן, כך תוכלו לבחור את הנכס המניב ביותר שיעניק לכם ביטחון כלכלי לטווח רחוק.

נדלן

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא