נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך ללמוד להיות גנן בהוד השרון?

גנן

חולמים להיות גננים ולא יודעים איך להתחיל? גינון הוא תחום מופלא, העבודה בטבע, המגע עם האדמה והצמחים והמפגש האנושי יוצרים חוויות משמעותיות מדי יום.

גם אם זה נראה קל מהצד, גנן עבר מספר הכשרות על מנת לרכוש ידע וכלים לעבודה.

רוצים לדעת איך להיות גננים? רוצים להתמחות באזור מסוים? הכתבה הבאה תיתן לכם את הפרטים החשובים בנושא.

 

סוגי גננים

ישנם שלושה סוגי גננים, לכל אחד תפקיד אחר והכשרה שונה –

תכנון גינה

על מנת לדעת איך לתכנן גינה יש ללמוד אדריכלות נוף, כתואר או כתעודה. מתכנן גינות יודע לעצב את הגינה ולסדר את כל הפרטים בה בצורה נכונה ונוחה. גנן זה יכול לתכנן לבתים פרטיים או מוסדות ציבוריים את הגינה, אך הוא אינו יוצר אותה בפועל.

 

תחזוקת הגן

גנן בהוד השרון אשר דואג לגינה מוכנה – השקיה, גיזום, תחזוקה וכו'. זהו הגנן הכי פשוט, לא חייבים ללמוד בצורה מסודרת כדי לעבוד בסוג זה של גינון, לעיתים מספיק ללמוד מעבודה עם גנן אחר.

 

הקמת גינה

גנן מסוג זה יודע לבנות גינה מחדש – לשתול צמחים, להניח את הפרטים העיצוביים ועוד. לעיתים הוא גם המתכנן של הגינה, זה משתנה בין גנן לגנן.

 

אילו סוגי גינות יש?

ישנם מספר סוגי גינות, אך בהוד השרון יש בעיקר גינות גג ומרפסות, כיוון שזו עיר. כמו כן, זו עיר די כפרית לכן ניתן למצוא גם גינות קרקע רגילות. סוגי הגינות הם –

  1. גינות קרקע – גינות של בית פרטי שלא נמצא בבניין.
  2. גינות גג ומרפסות – גינות השייכות לבניינים או יחידות דיור.
  3. גינון פנים – צמחייה הנמצאת בתוך מבנים.
  4. גינון ציבורי.
  5. גינות מאכל, ערוגת ירקות למשל.

כל גנן שרוצה לעבוד בהוד השרון צריך להתמחות בכל התחומים, כיוון שניתן למצוא שם את כל סוגי הגינות. הסוג החשוב ביותר להתמחות בו בשביל לעבוד בהוד השרון, הוא גינון ציבורי וגינות גג ומרפסות.

 

מה חשוב בשביל להיות גנן מצליח בהוד השרון?

ראשית כל, יש לדעת להתנהל בצורה טובה עם הלקוחות. גינון בדרך כלל נעשה בחצרות של בתים פרטיים וחשוב להגיע לעבודה בסבר פנים יפות. בנוסף, חשוב לדעת לבנות גינות מחדש, כיוון שזה תחום מאוד משמעותי בעיר – הרבה דיירים חדשים מעצבים את הגינות והבתים מחדש. יתר על כן, חשוב לדעת לבצע את עבודות הגינון השוטפות, כיוון שגם לזה יש ביקוש גדול בהוד השרון.

 

לסיום

כדי להיות גנן אפשר ללמוד ואפשר להתנסות יחד עם גנן אחר. אם רוצים לדעת לעצב גינות חייבים ללמוד אדריכל נוף או הנדסאי, אך אם רוצים לעבוד עם הידיים בגינה ניתן גם פשוט ללמוד תוך כדי עבודה. מחפשים שירותי גינון מקצועיים בהוד השרון? היכנסו לאתר.

גינה מעוצבת

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודי מקצוע
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא