נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הגיע הזמן ללמוד: אילו מתנות כדאי לקנות לאשתך?

מתנות לאשתך

מי לא אוהב מתנות? ילדים מקבלים אותן בימי הולדת או בחגים, מבוגרים מקבלים אותם בימי הולדת ובאירועים שונים כגון ימי נישואין. מתנות נותנות לנו את התחושה שרואים אותנו ושאנחנו משמעותיים בעיניו של האדם ממנו קיבלנו אותן. סוגי המתנות כמובן משתנים בהתאם לנשים. יש המעדיפות גיפט קארד לרשת כלשהי, יש שתעדפנה מנוי לתיאטרון ויש שתעדפנה תכשיטים. חשוב להתאים את המתנה לאשתך. אז לפני שאתם קופצים ישר לחפש עוד מתנה בחנות מתנות כלשהיא, נציע לכם  ארבעה רעיונות מעולים למתנות מרגשות ואהובות לנשים שלכם.

 

שוברים או גיפט קארדים לרשתות שונות

לכאורה מתנה שאינה אישית ואולי גם אינה מרגשת. יחד עם זאת, תמיד נחמד לפנק את אשתך בשובר או גיפט קארד לרשת שבה היא אוהבת לקנות דברים. אמנם המתנה פשוטה אך במרכז עומד הרעיון שאתה רואה את אשתך ואת צרכיה ועל כן, גם מתנה כביכול פשוטה שכזו, יכולה לרגש את אשתך.

 

מנוי להצגות תיאטרון

הרבה אנשים אוהבים ללכת להצגות תיאטרון. רעיון נפלא למתנה מרגשת ואשר משלבת בנוסף בתוכה זמן איכות עם אשתך הוא מנוי למספר הצגות באחד מהתיאטראות או היכלי התרבות בערי ישראל השונות. אין נפלא מערב המשלב הצגה ומסעדה טובה. המנויים גם מאפשרים גמישות ואפשרות לבחור את ההצגות המתאימות לטעמה של אשתך ושלך במבחר תאריכים.

 

חופשה כיפית בארץ או בחוץ לארץ

גם נשים אוהבות הפתעות. רעיון נפלא למתנה מרגשת ומפתיעה היא תכנון של חופשה בארץ או בחוץ לארץ לפי טעמה של אשתך. מתנה זו דורשת תכנון וארגון מראש כמובן. צריך לתאם מול העבודה את החופשים של כולם ולהחליט על יעד לחופשה. סגנון החופשה יכול להיות בטן גב, ביקור בעיר ייחודית או חופשה רומנטית בצימר. כל חופשה ניתן, כמובן, לתכנן בהתאם לעונה, לטעם האישי וכמובן לפי התקציב. בנוסף ניתן לבחור אם להפתיע את אשתך בחופשה איתך או עם חברה קרובה.

 

תכשיט

תכשיטים הינם מתנה מוערכת מאוד על ידי נשים. הרבה נשים עונדות תכשיטים ובעיקר שרשראות לצווארן כקישוט. מתנה יפה ומרגשת בעיקר בתקופה זו הינה שרשרת מגן דוד לאישה. זו גם שרשרת יוקרתית וגם סמל המגן דוד אשר מחזק את הקרבה לשורשים ולאמונה. בנוסף, באתר של חברת Nano Jewelry תוכלו למצוא שרשראות מגן דוד ובתוכן קובץ נאנו המכיל את כל ספרי התנ"ך.

זוהי מתנה ייחודית וללא ספק אשתך תתרגש מאוד משרשרת נאה המכילה גם את התנ"ך שהינו כל כך חשוב לעם ישראל. באתר תוכל למצוא דוגמאות נוספות לשרשראות, צמידים וטבעות אשר בכולם ישנו קובץ נאנו המכיל את כל ספרי התנ"ך. כך שאם לא חשקה נפשה של אשתך במגן דוד, תוכל למצוא תכשיט אחר שיוכל לרגש ולשמח אותה.

הגיע הזמן ללמוד_ אילו מתנות כדאי לקנות לאשתך

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא