נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבחור קורס לימודי פייתון מקצועי ואמין?

לימוד שפת פייתון

אז, מה זה בכלל פייתון? זוהי השפת המחשבים הפופולרית ביותר ביחד עם javaScript. בשתי אלו משתמשות חברות ומתכנתים. השפה היא רב שימושית ומשתמשים בה אנשי מקצוע שונים מלבד מתכנתים כמו: כלכלנים, מהנדסים, מדענים, סטטיסטיקאים, מתמטיקאים ומפתחי בינה מלאכותית. רוצים לשמוע עוד? המשיכו לקרוא!

 

למה משמשת שפת הפייתון?

לשפת פייתון שימושים רבים הכוללים: פיתוח אפלקציות וכתיבה והקמה של אתרי אינטרנט לשימושים שונים, יצירת ממשקים, אנליזות מידע, פרוייקטים הנדסיים ומדעיים, למידת תוכנה, ניהול שרתים, יצירת בינה מלאכותית ועוד הרבה!

 

פייתון – חיסכון של זמן

אחד השימושים הכי נפוצים של שפת הפייתון היא היכולת שלה לייצר אוטומציה של תהליכים. כלומר, באמצעות שפת הפייתון אפשר להקים פקודה שתטיל על המחשב את המשימות הכי משעממות. לדוגמא: לשנות ערכים במאות גליונות של אקסל, או לשנות שמות לתקייה ולהעלותם לשרת או להוריד תוכן רלוונטי ולאחסן בתקייה ייעודית. חסכון בזמן שווה חסכון בכסף וכל זאת מתאפשר באמצעות ידע של שפת הפייתון.

 

למה פייתון היא השפה המועדפת על חברות, סטארטפים ויזמים?

שאלנו את מכללת נאיה קולג', והנה התשובה:

שפת הפייתון מאפשרת ביצוע אותן המשימות רק בפחות שורות קוד. מעבר לכך, פייתון היא שפה עילית ואין צורך לדאוג לניהול המשימות. (ניהול זיכרון המחשב לדוגמא). באמצעות שפת הפייתון ניתן להשתמש במגוון רחב של פלטפורמות כמו: מחשבי מאק, חלונות, לינדוקס, מחשבים שולחניים, ניידים, שרתים וכו'. קהילת הפייתון היא מהגדולות והמשפיעות בעולם. בכל בעיה שתתקל, יהיה לך למי לפנות שידע כבר את התשובה.

מכיוון ובזכות העובדה ששפת הפייתון היא המובילה ביותר, ישנם מאגרים עצומים של ספריות ומודולים כך שיש לך את האופציה לייבא ספרייה קיימת במקום להקים ולפתח פרוייקט מאפס. יתרון זה הוא עצום וכל כן מייזמים אוהבים פייתון במיוחד. בשל יתרונותייה הרבים, ידיעת שפת הפייתון היא מבוקשת ביותר בעולמות ההייטק והחברות הגדולות והשכר בהתאם. 

 

במקום לחזור על עצמך כמו תוכי – תלמד להריץ לולאה:

מחשבים, שלא כמו בני אדם, בנויים כך שהם יכולים לבצע את אותה הפעולה מספר עצום של פעמים ולא לקטר, לטעות או להתייאש. כדי להורות על המחשב לבצע את אותה הפעולה, ניתן לכתוב את אותו הקוד מספר פעמים. אבל למה שגם אנחנו נתאמץ? ישנה אופציה להשתמש בלולאה, בתוכה ניתן להריץ את אותו הקוד כמה פעמים שרק נדרוש על פי מידת הצורך. פתרון זה נקרא: לולאת FOR.

 

מילות מפתח בשימוש עם לולאות for

המילה break שמפסיקה את ההרצה של הלולאה, והמילה continue שמטרתה לדלג לאיטרציה הבאה. כך אפשר לגרום ללולאה לרוץ בערך מסוים ואז להפסיק באמצעות המילה BREAK.

 

לסיכום – שפת התכנות פייתון:

לא פלא שפייתון מעניין אתכם, השימושים שניתן לעשות באמצעות ידיעת השפה הם מעניינים ורבים. לא מאוחר מידי ללמוד, להתפתח ולהתקדם לעולם ההייטק.

שפת פייתון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא