נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך להשתחרר מהצבא

12019 / Pixabay

בלי ששמת לב אתה ממש עוד מעט בן 18 וברור לך שהצבא מחכה ממש מעבר לפינה? אם כך, ברור שיצא לך לחשוב מה דעתך על הנושא הזה, והאמת היא, שבמדינה כמו ישראל, טבעי שאתה חושב על כך כבר לא מעט שנים. אם גם אתה, כמו לא מעט אנשים צעירים אחרים בגילך, הגעת למסקנה שאתה לא מוכן לשרת בצבא, בהחלט אפשר להבין אותך. אומנם זה נכון שהחוק במדינה קובע שהשירות הצבאי הוא חובה לכולם, אך בהחלט יכול להיות שהגיע הזמן לשנות זאת.

מה שכן, כל עוד זה מה שחוק קובע, טבעי שלא באמת יהיה לך כל כך פשוט להשתחרר מהצבא, כי זה לא שאתה יכול להתקשר ולהגיד "אני לא מעוניין". לכן, אם אתה מתלבט לגבי הנושא בהחלט רצוי שתתייעץ גם עם עורך דין מוכשר ומקצועי, כי אם יש איש מקצוע שיוכל לעזור לך להבין מה מותר לך ומה אסור, זה עו"ד צבאי מוביל.

 

למה כדאי להתייעץ עם עורך דין צבאי?

בין אם אתה חושב לנסות להשתחרר מהצבא כי אתה בן יחיד, כי יש לך אם יחידנית או כי אתה פציפיסט, חשוב שתפנה עוד היום לעורך דין צבאי. העניין הוא שעורך דין לא רק יידע לומר לך מה מותר ומה אסור, אלא גם בעזרת איש מקצוע כזה תדע מה כדאי לעשות כדי להגדיל את הסיכויים שלך לקבל את האישור המיוחל לשחרור מהצבא. אומנם זה נכון שבמדינה שלנו עדיין שואלים ברוב מקומות העבודה מה עשית בצבא, אך עם השנים ניתן לראות שזה משתנה.

זה לא משנה אם אתה צודק או לא בכך שאתה לא מוכן לתרום שלוש שנים, ואת השנים הכי יפות, מהחיים שלך לצבא, כי מה שבטוח זה שכדאי לעשות הכול כדי להגדיל את הסיכוי שלך לקבל פטור. כאן בדיוק נכנס עוה"ד לתמונה, כי איש מקצוע כזה יידע לעזור לך ויפעל, ביחד איתך, להשגת המטרה.

איך להשתחרר מהצבא
איך להשתחרר מהצבא

כיצד לבחור עו"ד צבאי

כעת אתה מחפש לך עורך דין צבאי? מעוניין לבחור איש מקצוע שיוכל לעזור לך על הצד הטוב ביותר? שמעת על לא מעט מומחים בתחום הזה ואתה קצת מבולבל? אם כך, אין ספק שאפשר להבין אותך, כי כמובן שלא חסרים עורכי דין צבאיים. לכן רצוי לברר עד כמה לעוה"ד שלך יש ניסיון, ממתי הוא עוסק בתחום הזה והאם הוא הצליח לעזור ללא מעט אזרחים אחרים להשתחרר מצה"ל. בנוסף, טבעי שלא תוכל להשקיע בכך הון עתק ולכן רצוי יהיה לברר מראש כמה יגבה ממך עוה"ד. בסופו של דבר, כאשר תקבל את הפטור המיוחל, אתה תראה שתצא מרוצה מכל העניין ותוכל להתחיל את החיים שלך, בלי לשרת בצבא ובלי להרגיש שאתה מבזבז שלוש שנים יקרות מפז.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא