נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך ללמוד אימון זוגי

שני בנות וגבר

אימון זוגי יכול לשפר את היכולות האישיות והבין אישיות שלכם, לגרום לכם להסתכל על דברים בצורה שונה. בעזרת הכלים שתקבלו תוכלו ליצור מערכת יחסים בריאה אשר בנויה על כבוד הדדי ושורשים חזקים. עם זאת, אחת המעלות הגדולות בתנ"ך וגם מוסרית היא עזרה לזוגות להגיע למצב של שלום בית והעצמת הקשר. בעזרת לימודים של אימון זוגי תוכלו למצוא את עצמכם הופכים להיות המנטורים של החיים שלכם. מספיק מעניין לא? הישארו איתנו.

 

 

אימון זוגי – לא אנחנו המצאנו את זה

עוד לפני הספירה אנו שומעים סיפורים אשר מעידים על חשיבותה של המשפחה. המשפחה מהווה עבור רובנו מסגרת בה אנחנו יכולים להיות אנחנו, להתפרק, לשמוע, להתייעץ ולהתכנס בה במידת הצורך. כאשר אנחנו חיים חיי זוגיות בצורה הרמונית כוללת בין היתר: כבוד הדדי, אהבה ללא גבולות, הכלת בן/בת הזוג השניים אנו בעצם בונים שורשים חזקים למערכת היחסים שלנו. בניגוד לפעם כיום במדינת ישראל כמות השעות החודשית עלתה, אנשים רבים מתמודדים עם לו"ז נוקשה במיוחד. בין כל האתגרים אחד האתגרים הגדולים איתם הם צריכים להתמודד הוא שמירה על הזוגיות. זוגות רבים לאחר הקמת המשפחה, הולדת הילדים הראשונים נכנסים לשגרת חיים בורגנית, שגרת חיים שסובבת סביב העבודה והילדים, דברים שיכלו לעשות בעבר כבר פחות רלוונטים להם כיום. לכן ניתן לראות עלייה בעולם האימון ובין היתר ייעוץ זוגי בפרט.

פגישת יעוץ
פגישת יעוץ

 

מה אני יכול להרוויח מלימודי אימון זוגי?

אנחנו ישראלים, זה אומר שכל דבר שאנחנו עושים אנחנו צריכים לשאול את עצמנו "מה יוצא לי מזה?" למען האמת יוצא לכם מזה לא מעט. בעזרת לימודי אימון זוגי תוכלו לרכוש כלים רבים אשר יעזרו לכם להתנהל בזוגיות שלכם ולעזור לזוגות אחרים בזוגיות שלהם. אימון זוגי לא עוסק רק בזוגיות אלא בתקשורת עם המשפחה, גורמת לילדים להיות חלק מתהליך ארוך וביחד מקימים את ה"אני מאמין" של הבית. מעבר למקצוע שיכול לעזור לכם בצורה האישית, מדובר במקצוע שפותח לכם הרבה עבודות בתחום האימונים: אימונים משפחתיים, אימונים זוגיים, אימונים לצורך הגשמה, קואצ'ינג ועוד. בעזרת לימודי אימון זוגי תוכלו לרכוש מקצוע שיספק אתכם ויעזור גם לאחרים לשנות את איכות החיים שלהם בצורה ממשית. אימונים זוגיים הם לא אימונים קלים בכלל,בעזרת עיצוב סביבה לימודית, נוכל להפוך את ההליך לקל, תומך ומכיל הרבה יותר.

 

כמה זמן נערכים הלימודים?

זמני הלימודים משתנים ממוסד למוסד בהתאם לתוכנית הלימוד. במהלכם אתם מתרגלים תכנים רבים בצורה מעשית ועיונית. בזמן הלימודים אתם נחשפים לטכניקות חדשות, טיפול בהתנגדויות ולומדים את כל אבני המקצוע בצורה הטובה ביותר. ניתן גם לראות את המחיר משתנה בהתאם ממוסד למוסד. לאחר הלימודים תוכלו למצוא עבודה בשלל תחומים, תוכלו לפתוח את העסק הפרטי שלכם או לעבוד כשכירים בקליניקה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודי מקצוע
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא