נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך ללמוד התנהלות פיננסית נכונה?

התנהלות פיננסית ראשית

לא משנה כמה אנחנו מרוויחים בחודש חלקנו פשוט מבזבזים כמויות של כסף ולרוב על הדברים הלא נכונים. הגיע הזמן לשינוי! איך סוף סוף ללמוד להתנהל נכון עם הכסף שלנו?

 

מה לעשות עם הכסף שלנו ובעצם איך למקסם את הרווחים שלנו עבור רובנו הם בגדר סימני שאלה גדולים. כולנו רוצים ללמוד להתנהל פיננסית נכון אך לא מצליחים ופשוט "זורמים" עם השכר ועם ההוצאות הקבועות והמשתנות שלנו. בדיקת הר הכסף היא השלב הראשון בדרך שלכם להתנהלות פיננסית נכונה, קודם כל להבין מה החשבונות והפיקדונות אשר תקפים לזכותכם.

 

חישוב ומטרות

קודם כל, חשוב להבין לאן אנחנו רוצים להגיע ומה המצב שקורה כרגע בחשבון שלנו ובחיים שלנו. מומלץ להתיישב עם כוס קפה, לפתוח טבלת אקסל ולהתחיל להכניס את ההוצאות וההכנסות חודשים אחורה ולפי מה שצפוי קדימה. בשלב זה אפשר להיעזר ברואה חשבון אשר מסתכל בפריסה רחבה ומקצועית על מצב החשבון ואופי ההתנהלות הפיננסית שלכם על מנת להחליט על מטרות חדשות ושינוי הרגלים.

 

הוראות קבע ופיקדונות

אחת ההחלטות שיעזרו לכם מאוד לחסוך כסף ולהתנהל נכון פיננסית היא הפרשה של כסף קבוע מהשכר לפיקדון הן על ידי הוראת קבע או על ידי הפרשה משתנה בצורה עצמאית. על מנת להחליט על הפיקדון המתאים ביותר עבורכם כדאי לברר עם הבנקים או עם הגופים הפיננסיים שעומדים לרשותכם על המוצר המתאים בהתאם להתנהלות הפיננסית שלכם ולמטרות אותם הצבתם.

 

קורס השקעות

שלב מתקדם בהתנהלות פיננסית נכונה הוא ניסיון להניב תשואה מהכסף שלכם. ניתן ללמוד על השקעות בניירות ערך במסגרת הבורסה בעזרת קורסים חינמיים באינטרנט, סרטונים ביוטיוב וקהילות השקעות ברשתות החברתיות זאת כדי למקסם את הרווחים שלהם ולאפשר לכם יותר מרחב מחייה בהוצאות שלכם. במידה ואתם יותר אנשים של למידה פסיבית מאקטיבית, ישנו מגוון רחב של קורסי השקעות (בעלות כספית) אשר דרכם תוכלו לרכוש כלים איכותיים להתנהלות פיננסית בגזרת ההשקעות.

 

משוב עמיתים

נושא מאוד בוער שלעיתים עולה בין חברים ומשפחה אך גם לא תוך חשיפה של כל האמת הוא נושא הכסף, למרות שבעצם ישנה חשיבות אדירה למשוב מצד הקרובים שלנו לקבלת טיפים איכותיים להתנהלות פיננסית בריאה. אם אתם מכירים מודל לחיקוי מבחינה פיננסית, שהוא לא חייב להיות עשיר במיוחד, אלא יודע להתנהל נכון עם כסף, מומלץ מאוד לפנות אליו על מנת לקבל טיפים טובים והדרכה כדי להתחיל להתנהל נכון.

 

החלטתם שאתם רוצים להתנהל בצורה יותר שקולה ונכונה בתחום הפיננסי, חפשו מידע באינטרנט או שאבו מידע מחברים או מכרים מהעבודה, ערוצים אלו יכולים לתת לכם מידע רב ואמין על התנהלות טובה. בנוסף נסו לחפש ערוצים נוספים להגדלה או שמירה על ההכנסות כדוגמת ערוצי השקעה או פיקדון.

 

התנהלות פיננסית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים פיננסיים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא