נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך ללמוד להיות מומחים בטיקטוק ולהפוך לויראליים?

נְגִיפִי

בתור בעלי עסקים, הוצאות הפרסום הפכו לגבוהות מאי פעם. אם אתם מנסים לחתוך בהוצאות של העסק שלכם, אין שום סיבה שלא תתחילו לפרסם את העסק שלכם לבד. זו בדיוק הסיבה שכדאי לכם להכיר את טיקטוק, ולהתחיל להעלות תכנים לחשבון עסקי בה. כאן נספר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת כדי למשוך לקוחות לעסק שלכם דרך חשבון בטיקטוק. 

 

טיקטוק

טיקטוק היא רשת חברתית שנועדה בעיקר להפצה של סרטונים. האפשרות הזו אמנם קיימת בעוד רשתות חברתיות, אולם טיקטוק היא הפלטפורמה הנוחה ביותר לעשות את זה. כדי להפוך את החשבון שלכם בטיקטוק למגנט לקוחות, כדאי לקחת קורס טיקטוק בסיסי שבו תלמדו את עקרונות השיטה. לפניכם כמה מהדברים המרכזיים אותם תלמדו במהלך הקורס.

טיק טוק

שימוש בסיסי

הדבר הראשון הוא כמובן הכירות עם טיקטוק. כדי להגיע לשלבים מתקדמים יותר, אתם צריכים לוודא שכל רובדי השימוש בסיסי בטיקטוק ברורים לכם. במהלך השלב הזה תבינו איך מתפעלים את האפליקציה, איך מעלים תכנים וכמובן תכירו את ההגדרות בסיסיות.

 

עריכת תוכן

החלק השני הוא החלק שבו ניכנס לעולם הפרסום. כדי שהחשבון שלכם יהיה חשבון פרסומי ולא סתם חשבון שבו עולים תכנים, עליכם לערוך את התוכן שאתם מעלים. טיקטוק מכילה בתוכה הרבה מאוד אפשרויות עריכה, וכל מה שאתם צריכים לעשות זה רק להכיר את אותן אפשרויות. פרסום נכון בטיקטוק מתחיל קודם כל מעריכה נכונה של אותם סרטונים בעזרת הכלים של טיקטוק.

 

איך סרטון נהיה ויראלי

תוכן ויראלי הוא תוכן שזוכה לצפיות רבות ומצליח לעורר שיח מסוים. גם בטיקטוק, בכל יום יש מספר סרטונים שזוכים להגדרה הזו. כמפרסמים, השאיפה שלכם היא לייצר כמה שיותר תוכן ויראלי, אבל כדי להצליח בזה לא מספיק לדעת איך עורכים סרטונים טוב.

לטיקטוק יש אלגוריתם שבעזרתו היא חושפת את הגולשים שלה לתכנים מסוימים, ואם הסרטונים שלכם יתאימו לאלגוריתם הזה הם יהיו ויראליים.

הסרטון הופך לוויראלי

מה לא לעשות

הדבר האחרון שעליו נדבר כאן הוא אולי החשוב ביותר מבין כולם. כמו כל אפליקציה, גם לטיקטוק יש כללים ובתור מי שהולכים לפרסם שם עליכם להקפיד לא להפר את הכללים הללו. הפרה של הכללים יכולה לקחת אתכם כמה צעדים אחורה, ולעיתים יהיה לכם קשה לתקן אותה. אז כדי שלא תגיעו למצב שבו אתם מאבדים עוקבים, עליכם להכיר היטב את כללי השימוש שטיקטוק מגדירה לגולשים.

 

לסיכום

הרשתות החברתיות הפכו את היכולת שלנו לפרסם תוכן לקלה מאי פעם. לא משנה מה התוכן שאותו אתם רוצים לפרסם, טיקטוק מהווה במה נהדרת לעשות את זה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לדעת איך להשתמש בחשבון שלכם כדי להגיע למסך של כמה שיותר צופים. במהלך קורס טיקטוק תלמדו את העקרונות החשובים של עריכת תוכן שיהפכו את הסרטונים שלכם לוויראליים.

נְגִיפִי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא