נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך ללמוד להכין צמיד זהב לאישה בהתאמה אישית

צמיד זהב

זהב היא מתכת יקרה ובעלת ערך רב כחומר גלם לא רק בתחום התכשיטים. הזהב חזק וקשה ויש צורך לערב אותו עם מתכות נוספות על מנת לעצב ולרקע אותו. מידת הקראט נקבעת בהתאם ליחס של הזהב הטהור לעומת שאר המתכות בהם נעשה שימוש ליצירת צמיד או כל תכשיט אחר. במאמר זה נרחיב לגבי האופן בו ניתן להכין צמיד זהב בהתאמה אישית.

 

צמיד מזהב

צורפים ומעצבי תכשיטים רבים בוחרים לעשות שימוש בזהב לשם יצירת צמידים מכיוון שגם כיום הזהב נתפס כחומר הגלם היוקרתי ביותר שניתן למצוא. הזהב גם נשאר נוצץ וזוהר לאורך שנים ללא צורך בתחזוקה מיוחדת. כיום הזהב ממשיך לשמור על ערכו, כאשר במקביל מחירי הנחושת והכסף נמצאים בירידה מה שהופך את הזהב להשקעה . עוד על צמיד זהב לאישה כאן.

 

צמיד בהתאמה אישית

כאשר מכינים צמיד זהב בהתאמה אישית ישנם מספר דברים חשובים שיש לקחת בחשבון. חשוב למדוד במדויק את עובי פרק כף היד על מנת שקוטר הצמיד יתאים באופן מיטבי. בנוסף יש להחליט לגבי סוג הזהב וצבעו, אם רוצים צמדי מאסיבי או עדין, אם מעוניינים בעיטורים על הצמיד או לשמור אותו חלק. בנוסף יש צורך להחליט לגבי אם הוא יהיה עם סוגר וסוג הסוגר.

כאשר מכינים צמיד זהב בהתאמה אישית יש להתאים  אותו לטעם האישי של האישה ולסגנון האופנתי שלה בלבוש ותכשיטים. הקו העיצובי הוא שיקבע את גוון הצבע של הזהב ורמת הבולטות שלו והעובי המדויק של הצמיד.

 

קביעת המידה המתאימה

הדרך הטובה ביותר להתאים אישית צמיד זהב במידה הנכונה היא לבחור במידה הנכונה. הדרך הטובה ביותר לדעת את המידה הנכונה עבור צמיד זהב לבת הזוג הוא למדוד את כף היד. יש להשתמש בחוט גמיש ולהקיף באמצעותו את כף היד מקצה אחד לקצה השני ולסמן את המיקום המדויק על גבי החוט בסיום ההקפה. את אורך החוט שהתקבל מודדים באמצעות סרגל.

 

עובי וצבע הצמיד

בשלב הבא יש להחליט לגבי העובי הרצוי של הצמיד וסוג הסוגר. צמידים דקים לרוב ניתן להכין בהתאמה אישית ללא צורך בסוגר, אך זה עניין סגנוני שיש להחליט בהתאם לטעם האישי. בהכנת צמיד זהב בהתאמה אישית יש לבחור בצבע הזהב המתאים לגוון העור. לבעלות עור כהה יכול להתאים צמיד בצבע זהב לבן ואילו לבעלות עור בהיר עשוי להתאים יותר הזהב הצהוב והאדום.

 

צמיד במספר פרמטרים

לסיכום הנושא, הכנת צמיד בהתאמה אישית צריכה לקחת בחשבון מספר פרמטרים חשובים אותם סקרנו במאמר. הדבר כולל את המדידה של עובי כף היד על מנת לקבוע את גודל הצמיד, רמת הבולטות והמאסיביות של הצמיד הרצוי, צבע הזהב שבו ייעשה שימוש, האם הצמיד יהיה עם חריטה, עיטור או חלק לגמרי והאם הצמיד יהיה ללא סוגר או עם ואיזה סוגר בדיוק.

צמיד זהב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא