נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך ללמוד להעניק בעצמכם לבית שלכם יכולות של בית חכם?

בית חכם

מערכות חכמות לבית הפכו מזמן לאמצעי נגיש לכל כיס ולכל אזרח. כיום, אין צורך בבית חכם כדי לחיות באחד כזה וכל זה קורה בזכות היכולת לתקין מערכות ייעודיות ברחבי הבית ותפעולן באופן ווירטואלי, בנוסף לאנלוגי. גלובל קוואלטי הפכה לחברה מומחה בתחום המערכות החכמות, ואנו כאן לספר לכם על כל האפשרויות שלכם בהפיכת הבית שלכם לבית חכם.

 

מה זה בכלל בית חכם

בית חכם הוא מבנה משק של משפחה שבו פריטים ומוצרים רבים מחוברים למערכת בקרה מרכזית בצורה חוטית או אלחוטית, ואת מערכות אלו ניתן להפעיל ולשלוט באופן צריכת החשמל שלהן באמצעות טאבלט מרכזי או אפליקציית פלאפון. כל אפשרויות אלו נמצאות בסל הכלים של חברת גלובל קוואלטי, שפועל בתחום המערכות החכמות, עם מעל לשלושים שנות ניסיון.

 

איזה מערכות הן חכמות

בהתאם לבחירתכם, ניתן להפוך כמעט כל חשמלי בבית למוצר חכם, באמצעות חיבורו למערכת הפעלה אחת מרכזית. חברת גלובל קוואלטי מציעה בסל המוצרים שלה התקנת מערכת ייעודית להפעלת מיזוג אוויר וגופי תאורה בלבד, אם זה רק מה שאתם מחפשים. בהמשך לכך, תוכלו ללכת על המערכת הכוללת לכל מוצרי החשמל בבית ששימוש חכם בהם יוכל להקל לכם על החיים.

 

איך מעניקים יכולות חכמות בית

בראש ובראשונה, צריך ליצור קשר עם חברה המתמחה בהתקנת מערכות חכמות לבית כמו גלובל קוואלטי. לאחר מכן, תוכלו לבחור ולשלוט בכמות הפריטים שמקבלים "יכולות חכמות", ומשם, עוברים להתקנה, בדיקה, בדיקה נוספת ומתן הוראות להמשך. תוכלו להפוך בסשן התקנה אחד את כל גופי התאורה, מערכות חימום מים, דלתות, שערים ואפילו המקררים שלכם ל"חכמים" – ולשלוט בהם מרחוק ולתכנת אותם בהתאם לצרכים שלכם.

 

השימוש בבית חכם

לבית חכם יש מספר אפשרויות לתפעול המערכת, תוכלו לנהל את הבית באמצעות אפליקציה, טאבלט המקושר באופן קבוע לבית וגם באופן אנלוגי אם תרצו. היתרון במערכת הפעלה מהפלאפון, היא כמו המידע שהיא מספקת. למשל, מערכת לוטרון שאיתה עובדת גלובל קוואלטי תוכל לנתח את צריכת החשמל שלכם לפרטי פרטים ולהסביר לכם את אופן השימוש שלכם. בזכות זאת, תוכלו להתאים את עצמכם לאורח חיים בריא יותר, חסכוני יותר ופרודוקטיבי יותר.

 

למה אתם מחכים

בחשיבה גדולה וגם קטנה, אתם יכולים עוד היום להפוך את השימוש בבית שלכם לקל יותר. התקנת מצלמות אבטחה בשליטה מרחוק, חימום מים ומערכות מיזוג אוויר – כל אלו נמצאים במרחק לחיצה אחת על כפתור 'צור קשר' עם חברת התקנת מערכות חכמות.

שימוש בבית חכם הופך את הבית שלכם לאחד שצורך 'חשמל חכם', ולכן גם חסכוני יותר. אם יש לכם רכב חשמלי והוא מחובר למטען שלו – תוכלו לתכנת אותו כשיטעין רק החל משעות הערב המאוחרות, כשהחשמל זול יותר.

בית חכם

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא