נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך ללמוד לעשות מסיבת רווקים בקלות

מסיבת רווקים

החבר הטוב מתחתן בקרוב? רוצים להשקיע באירוע מיוחד וחגיגי? אין לכם רעיונות לשום דבר אבל בא לכם מסיבה טובה? אנחנו כאן להציע לכם עזרה. עולם מסיבות הרווקים הוא לא פשוט, אבל הוא גם לא כל כך קשה כפי שנדמה. צריך לדעת במדויק מה סדר ארגון הדברים, וללכת על זה צעד אחר צעד. קבלו את המדריך המלא למסיבת רווקים בקלות.

 

התייעצו עם החתן המיועד

מזל טוב, אתם החברים הכי טוב של החתן. מלבד זה שהוא גזר על עצמו ועל זוגתו נישואין, הוא גזר עליכם לארגן לו מסיבת רווקים. רגע לפני שצוללים עמוק למים ומנסים למצוא כיוון מסיבתי – התייעצו עם החתן המיועד. בכל זאת, מדובר בחבר קרוב, ועליכם לדעת במה הוא מעוניין.

נסו לשבת במשך כשעה כדי לדון באופציות, ולפני הפגישה חשבו על מגוון רעיונות שיוכלו לעניין אותו. הציגו את הרעיונות ובדקו אם יש כיוון שיותר מעניין אותו או לא. האופציות יכולות לנוע בין מסיבה מטורפת בעיר, טיול רגוע בחו״ל, או סתם להשכיר וילה ולהזמין סטנדאפיסט, רקדנית או חשפנית. אם האופציה האחרונה נשמעת לכם טוב, לחצו כאן.

החתן המיועד

מסגרת תקציב עבור המסיבה

עוד דבר ממש חשוב בתכנון מסיבת רווקים הוא קביעת התקציב. אחרי שמשוחחים עם החתן על האופציות השונות לחגיגה, צריך לחשב עלויות ולהבין כמה אתם מעוניינים להוציא במסיבה הזאת. חלקו את ההוצאות במספר החברים ובדקו כמה בערך יוצא לכל בן אדם להשקיע.

כמו כן, מומלץ לבדוק עם שאר החברים כמה הם היו מעוניינים להוציא לכל היותר על המסיבה ולבדוק שלא תחצו גבולות תקציביים גדולים מדי. כמובן, נסו גם להקל על ההוצאות מצידו של החתן, שכבר עסוק בלא מעט הוצאות לקראת החתונה.

 

סגירת הפרטים היבשים

רגע, עוד לפני שסוגרים את המלון הכל כלול או המועדון היוקרתי, צריך לסגור כמה פרטים יבשים לפני כן:

  • מי מוזמן למסיבה? בקשו רשימת שמות ומספרי טלפון מהחתן. עליכם לוודא עם מי החתן רוצה לחגוג, ואת מי הוא ממש לא רוצה להזמין. רשימת שמות היא חשובה על מנת שלא תפספסו אף אחד מהחברים.
  • מתי המסיבה? תאריך הוא אחד הדברים הכי חשובים בסיטואציה כזו. יש לא מעט אנשים שמגיעים למסיבה, צריך לוודא שלכולם נוח התאריך ואין לאף אחד בדיוק ביום הזה חתונה של הבן דוד. נסו לקבוע את המסיבה כמה שיותר מראש, על מנת להיות בטוחים שכולם פנויים.
  • איפה תהיה המסיבה? קביעת מקום היא גם חלק מאוד חשוב בתהליך ההכנה לקראת המסיבה. לאחר שקובעים מסגרת תקציבית, יש כיוון להחליט היכן תתקיים המסיבה. נסו למצוא מקום שמתאים לאופי של החתן וכמובן גם מתאים לפעילות שאתם מתכננים. אם למשל אתם עתידים להזמין מופע כלשהו, חשוב שלמופיעים יהיה מקום נוח.

מסיבת רווקים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא