נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך ללמוד על בניית תיק השקעות

שעון ומטבעות

בעידן הנוכחי, עידן הטכנולוגייה והאינטרנט כל אחד חפש את הדרך המיטבית להרוויח בה כמה שיותר כסף.

מהי הדרך המיטבית ? קיימות המון דרכים שיחסכו לכם בזמן, במחשבה ובעבודה בכדי להרוויח אך אחת מהן היא השקעות בשוק ההון.

השקעות שונות יכולות להרוויח לכם סכומים אדירים של כסף ללא שום מאמץ.

תיקי השקעות צריכים להבנות בצורה המיטבית על מנת להביא את התשואות המקסימליות. אבל כיצד ניתן לעשות זאת? ואיך אפשר ללמוד על בניית תיקי השקעות?

 

השאלות שתצטרכו לשאול על מנת ללמוד על בניית תיק השקעות

חשוב להבין שבבניית תיק השקעות יש מספר שאלות שיש לחשוב עליהן על מנת להצליח להתחיל את תהליך הלמידה.

 

מתי תצטרכו את הכסף מתיק ההשקעות

חשוב להבין שבהשקעות בשוק ההון פרמטר הזמן הוא קריטי במיוחד. ראשית, כיוון שלכל תיק השקעות יש פרק זמן מסויים עד שהוא מתחיל באמת להרוויח כמות מספיקה של כסף. שנית, חשוב להבין שכמות הכסף שאתם משקיעים היא כמות כסף שאתם מוכנים לשים תחת סיכון כלשהו.

אותו הסיכון אומר במשמעותו כי לעיתים לא כל הכסף יחזור בפרק הזמן אליו אתם מצפים ולכן עליכם להגדיר לעצמכם מהו סכום הכסף המירבי או המינימלי שאתם מוכנים להשקיע לפרק זמן ממשוך במיוחד עבורכם.

 

מהו גילכם

אחת השאלות שחשוב מאוד לשאול לפני שמתחילים ללמוד על תיקי השקעות היא מה אתם רוצים לעשות עם הידע הזה בהתאם לגיל שלכם. העניין בהתאמה הזו חשוב במיוחד לבחירת מסלול תיק ההשקעות שלכם. במידה ואתם עוד צעירים ומוכנים לקחת סיכונים שונים.

המצב נפוץ בגילאים צעירים כיוון שקיים לפניכם טווח זמן ארוך במיוחד עד שתקבלו את התמורה להשקעה, קיימים סוגים שונים של תיקי השקעות שאולי יתאימו לכם. בשונה מכך, במידה ואתם כבר בגילאי הפרישה או הפנסיה, עליכם לבחור במסלול זמן קצר יותר שיוכל להרוויח לעיתים פחות כסף אך הוא יורווח בזמן קצר יותר.

 

מהו מצבכם הכלכלי

המצב הכלכלי של כל אדם משתנה ויחד עם זאת צריך להשתנות גם תיק ההשקעות שבו הוא בוחר. על מנת ללמוד על תיק ההשקעות שמתאים ביותר עבורכם יש להכין רשימה שממצה את מצבכם הכלכלי.

ברשימה תוכלו להכליל את ההכנסות החודשיות, ההוצאות החודשיות שלכם, כמות הנכסים, החובות, המשכנתאות הן אתם חייבים וכל עניין כלכלי נוסף שמהווה גורם משפיע על יכולתכם להשקיע. הרשימה תאפשר לכם למפות את כמות הכסף שאתם מוכנים להשקיע בבניית התיק ובכך להגיע מוכנים יותר לתהליך הלמידה.

בנוסף לכך, הרשימה תאפשר לכם להצביע על כמה כסף אתם מוכנים "לסכן" או "להפסיד" במצב שבו לא יהיה רווח גדול או מהיר מההשקעה או יותר נכון להבין מהו תיק השקעות מומלץ עבורכם.

 

זכרו – תוכלו להמשיך ללמוד בקריאה עמוקה יותר

עניין של תיקי השקעות הוא חשוב במיוחד כיוון שהוא משפיע מאוד על מצבכם הכלכלי. בקרו אצל ילין לפידות ותוכלו ללמוד עוד יותר על בניית תיקי השקעות שמותאמים עבורכם. בהתלחה !

מחשבון

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא