נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לשים עניבה?

עניבה

כל אחד יכול לשים עניבה בקלות. כדי שזה יקרה, צריך פשוט להכיר בשלבים הדרגתיים שצריך ליישם מספר פעמים ובטיפים חיוניים שנוגעים לבחירת חולצה באופן נכון. המדריך הנוכחי יציג את כל המידע הנחוץ לכם, כדי שתוכלו לשים לעצמכם עניבה מבלי להסתייע באנשים אחרים. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתצאו עם לוק מושלם לאירוע הבא שלכם.

 

כך תקשרו את העניבה

קודם כל עליכם להניח את העניבה סביב הצוואר וליצור לולאה תוך הנחה של הצד העבה על גבי הצד הצר. לאחר מכן, תצטרכו לחזור על שלב זה בשנית, רק הפוך. התבלבלתם? אז נסביר לכם בהרחבה כי עליכם להניח את הצד הצר על גבי הצד העבה של העניבה.

כעת צריך להיות בידיכם קשר רופף. משכו את הקצה העבה של העניבה, הביאו אותו קדימה ותשחילו אותו לחור שהתגלה בקדמת העניבה. עכשיו נותר לכם רק למשוך את הקצה העבה, ליצור גומה במרכז של הקשר ולהדק את העניבה כלפי מעלה.

עניבה

בחירה נכונה של חולצה – כך עושים זאת

זה הזמן ליידע אתכם שקשירה נכונה של עניבה מצריכה בחירה מתאימה של חולצה. אתם יכולים להיות מומחים בקשירת עניבות, אך אם לא תהיה לכם חולצה מתאימה, אתם כנראה תיראו כמו ליצנים. ההמלצה שלנו היא לבחור תמיד חולצות מכופתרות לגברים H&M משום שאלה נתפרות בהתאמה אישית לעניבות. כך שתוכלו לבחור בכל עניבה שהיא ולגלות שזו תיראה מושלם בשילוב עם החולצה.

 

השילובים המומלצים

אי אפשר לכתוב מדרי שעוסק בקשירת עניבה באופן מקצועי, מבלי להציג את השילובים המומלצים בין העניבה לחולצה. נסביר בקצרה כי עליכם תמיד לבחור בפריט אחד חלק ופריט אחר עם הדפסים. הנה כמה סוגי הדפסים נפוצים שמומלץ לבחור לעניבה או לחולצה הנבחרת:

  • פסים
  • משבצות
  • עצי דקל
  • אופניים

עניבה

הסתבכתם בקשירת העניבה? כדאי שתעבירו את המדריך הזה הלאה

אם קראתם את המדריך עד כה וגיליתם שאינכם מצליחים לקשור את העניבה בהתאם להנחיות, כדאי שפשוט תעבירו את המידע הלאה, לגורם אחר. כלומר, למי שיוכל ליישם את האינפורמציה ולסייע לכם בקשירת העניבה על הצד הטוב ביותר. שימו לב – איננו מתכוונים לאנשי מקצוע כמו סטייליסטים או מוכרים בחנויות בגדים. הכוונה לשכנים, קרובי משפחה או חברים שיוכלו לתת יד. כאמור, מדובר בהליך שמצריך 2 ידיים ומוטוריקה עדינה.

 

השורה התחתונה – זה הזמן להתאמן!

אפשר לקשור עניבות מסוגים שונים בקלות. כדי שזה יקרה, צריך פשוט להכיר בהנחיות קלילות ולהתאמן על הקשירה באופן יום – יומי עד להצלחה. המדריך הנוכחי ריכז בפניכם את כל האינפורמציה החיונית בנושא, כדי לאפשר לכם לשים את העניבה שלכם בקלות, תוך שילוב מושלם בינה לבין החולצה המכופתרת הנבחרת. עכשיו נותר לכם רק ליישם את ההנחיות ולהגיע לאירוע הבא שלכם מדוגמים.

עניבה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא