נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אילו לימודים צריך כדי לעבוד בחברת החזרי מס?

שטייער שטודיעס

אם גם אתם נמנים על האנשים שמספרים הם לא דבר מפחיד עבורם כדאי לכם אולי לחשוב לעבוד בחברה שעוסקת בכל הקשור להחזרי מס שמגיעים לציבור. מדובר בחברות שמעסיקות רואי חשבון ויועצי מס שמכירים היטב את חוקי מס ההכנסה בישראל. כחלק מעבודתם נדרשים אנשי מקצוע אלה להתעמת עם הביורוקרטיה הישראלית המסובכת והמעצבנת שאותם היא כלל לא מרתיעה והם עוברים אותה בקלות ומקצועיות. מה צריך ללמוד על מנת לעבוד בחברה כזאת?

 

שלב ראשון ראיית חשבון

הבסיס הנדרש לעבודה בחברות שעוסקות בהחזרי מס לאזרחים הנו לימודי ראיית חשבון. מדובר במסלול לימודים שאורך ארבע שנים עד לקבלת התואר הראשון. מדובר בלימודים אינטנסיביים, תובעניים ולא קלים. בסיום הלימודים בוחר כל אחד מהסטודנטים במסלול התמחות, המסלול הפופולרי ביותר הוא חשבונאות שהוא למעשה מסלול שמוביל למקצוע ראיית החשבון. מרבית העובדים בחברות שעוסקות בהחזרי מס הנם רואי חשבון שמבינים את הנושא על בוריו.

 

חשבות שכר

חשבות שכר הנה התמחות חשובה למי שמעוניין לעבוד בחברה שעוסקת במתן שירות בנושא החזרי מס. חשבות שכר מכשירה את הסטודנטים שלמדו ראיית חשבון לעסוק בתחום המשכורות, שכר עבודה, הגשת דו"חות מס הכנסה, החזר מס חברות, הפרשות לקרנות וביטוחים, פיצויי פיטורין ופנסיה, עדכון תנאי ההעסקה והפרשות השכר בהתאם לשינויים בחוק ובהחלטות לשכת רואי החשבון. זהו איש המקצוע אותו היה רוצה לפגוש האזרח בבואו לשכור שירותים בנושא החזרי מס.

 

תואר שני בראיית חשבון

מה זה נותן?

לאלה מכם שיודעים ללמוד ויש להם את הסבלנות להמשיך וללמוד לעיתים תוך כדי עבודה במשרה כזו או אחרת, מומלץ להמשיך ללימודי תואר שני בראיית חשבון. מה ייתן לכם התואר השני? תואר שני בראיית חשבון עשוי להוביל אתכם לכיסא החשב הבכיר בחברות גדולות או לעמדת המפקח על רואי החשבון בחברות שעוסקות בהחזרי מס בין השאר.

 

מה לומדים?

לימודי התואר השני מקנים לסטודנטים ידע מעמיק בעולם העסקים והם מאפשרים להם לרכוש כלים ניהוליים ופיננסיים המאפשרים השתלבות בעמדות מפתח בתחומי החשבונאות ושוק ההון. לימודי התואר השני פותחים את האופקים של הסטודנטים ונותנים להם רקע חשוב בשיווק, ניהול, משאבי אנוש ותפעול. משך הלימודים לתואר שני בראיית חשבון הנו בין שנתיים לשלוש שנים תלוי במסלול הלימודים המדויק שנבחר.

 

היו אוטודידקטים בשעות הפנאי שלכם

לאחר שקיבלתם פרוט אודות מסלול הלימודים הרשמי אותו יש לעבור בדרך לעבודה בחברה שעוסקת בהחזרי מס, חשוב לציין שבמקביל ללימודים האקדמיים המסודרים כדאי מאוד לעסוק בלימוד עצמי. הנושאים בהם חשוב להשקיע זמן למידה עצמאי כוללים בעיקר את העולם של חוקי מס ההכנסה בישראל. ככל שתנברו בחוקים אלו ותכירו אותם מראש בצורה מעמיקה תהיו בעלי ידע מקיף וחשוב מאוד עבור מי שמעוניינים לעסוק בהחזרי מס. הלימוד העצמי עשוי בהחלט לקדם אתכם בהמשך הדרך אל עבר המשרה בה חשקה נפשכם.

שטייער שטודיעס

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא