נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

5 גאדג'טים חובה לכל סטודנט בישראל

זיכרון

תקופת הלימודים היא תקופה לא פשוטה עם המון נושאים חדשים ללמוד, שיעורים, תרגולים, דד ליינים לעבודות ומבחנים ובחנים בלי סוף.

יחד עם זאת, קיימים בשוק מספר חפיצים (או בשמם המוכר יותר גאדג'טים) אשר יכולים לעשות הבדל גדול בחוויית הלמידה.

אז בין אם אתם לומדים באוניברסיטה, במכללה, משלימים בגרויות או חורשים לפסיכומטרי הכתבה הבאה תעזור לכם להפיק את המיטב מהלימודים שלכם.

 

  1. דיסק און קי

במהלך תקופת הלימודים תגלו שלזיכרון שלכם בהחלט יש גבול. מסיבה זאת זיכרונות ניידים המכונים גם דיסק און קיי, יהוו עבורכם עזרה מבורכת. שלל הדגמים הקיימים יבטיחו שכל סטודנט יוכל למצוק זיכרון נייד שיענה על כל הצרכים שלו במדויק. סטודנטים שמייחסים ערך רב לפונקציונליות למשל יכולו להיעזר בדיסק און קיי שמשולב עם עט או דיסק און קי שמשלב בתוכו פנס לד. סטודנטים מפוזרים שנוטים לשכוח דברים וודאי ישמחו לשמוע שקיימים זיכרונות ניידים בצורת שאקל או מחזיק מפתחות שניתן לתלות על התיק או בצורת אשראי שניתן לשמור בארנק בנוחות רבה.

עבור סטודנטים חובבי אסתטיקה ועיצוב יש מגוון רחב של אפשרויות לרבות דיסק און קי צורני בכל צורה שאפשר להעלות על הדעת, דיסק און קי בתוך בקבוק עם פקק שעם, דיסק און קיי עם ציפוי מעץ במבוק ועוד שלל אפשרויות מעניינות ומהנות.

 

  1. כבל מאריך לחיבור דיסק און קיי

חיבור של דיסק און קיי, עכבר או כל התקן USB אחר עשוי להיות משימה מעייפת ומאתגרת למדי כאשר מדובר במחשבים ישנים בהם יש לאתר שקע פנוי בתוך סבך אדיר כבלים שונים ומשונים. בדיוק מסיבה זאת סטודנטים רבים אוהבים להיעזר בקריידל. מהו בדיוק קריידל? מדובר במעין כבל מאריך לשקע USB שיושב על השולחן ומאפשר לחבר התקנים בקלות ובמהירות.

 

  1. מקלדת מספרים למחשב הנייד

מרבית הלמידה באוניברסיטה או במכללה נעשית באמצעות המחשב הנייד. למידה למבחן או בוחן, כתיבת עבודה או הכנה של מודלים ותרגילים שונים. מסיבה זאת סטודנטים רבים נוהגים להצטייד במחשב נייד קטן וחזק שיוכל ללוות אותם בכל מקום. אחד החסרונות של מחשבים קומפקטיים אלו הוא שהם מצוידים במקלדת חלקית אשר לא כוללת את מקשי ה- Num Lock. באמצעות מקלדת מספרים למחשב הנייד תוכלו לשלים את החסר מבלי להוסיף הרבה משקל.

 

  1. עכבר אלחוטי

חסרון נוסף בעבודה עם מחשב נייד נעוץ בעובדה שלרוב מחשבים אלו יהיו מצוידים בעכברים לא נוחים. עבודה עם עכברים שכאלו לאורך זמן עשויה לעייף וחיבור וניתוק של עכבר סטנדרטי עם כבל לא תמיד נוח. הפתרון לכך הוא עכבר אלחוטי שכן אפשר להשאיר את הדונגל של העכבר מחובר וכך הוא מוכן לעבודה, איך שהוא יוצא מן התיק.

 

  1. מנורה חיבור USB

בלילות ארוכים לפני הגשות, כשיתר בני הבית ישנים, מנורה שמתחברת ישירות לחיבור ה- USB של המחשב תאפשר לכם להמשיך לעבוד מול המחשב מבלי לעייף את העיניים יתר על המידה.

אז בין אם אתם חובבי גאד'טים אדוקים או סתם סטודנטים טריים שרוצים להיות מוכנים בצורה הטובה ביותר לשנת הלימודים הקרובה היכנסו לאתר של ma bali כדי לגלות עוד שלל חפיצים מעניינים ושימושיים שיהפכו את הסמסטר הקרוב למוצלח במיוחד.

 

קבל

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא