נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

דלקן לעובדי חברה

העולם שלנו מכיל לא מעט סוגים של עסקים. קיימים עסקים קטנים יותר וקיימים עסקים גדולים יותר, אבל מה שבטוח הוא שכולם מנסים להגיע לכדי תנאים מיטביים ואיכותיים לעובדים שלהם. ככל שהעסק גדל יותר, כך הסיכוי שהוא יחזיק בצי רכבים גדול יותר הולך וגדל בהתאם, וככל שצי הרכבים הולך וגדל, כך עולה גם הצורך להפוך את כל נושא התדלוקים להרבה יותר מסודר ונוח.

דלקן לעובדי חברה יכול להיות הפתרון המושלם עבורכם, ואם שמעתם כבר על המושג הזה, אתם בוודאי מכירים לפחות חלק מהיתרונות הגדולים שלו. בכל מקרה, החלטנו לספר לכם קצת יותר על דלקן לעובדי חברה, על מנת שתוכלו גם אתם להצטרף למעגל הלקוחות המרוצים ממנו.

 

דלקן לעובדי חברה – למה זה כל כך חשוב?

בתחילת הדרך, כל חברה יכולה להסתדר עם כמה חשבוניות עבור תדלוק שלא עולות על סכומים של כמה מאות שקלים בכל חודש. כן, אף אחד מהנהלת חשבונות לא צריך להיבהל מחשבונית של דלק או של פז, לפתוח את הקופה הקטנה ולהחזיר לעובד את הסכום שהוא הוציא עבור התדלוק, והעניין הזה יכול להיסגר בקלות ובפשטות. אבל מה קורה כשמדובר על מאות חשבוניות מדי חודש, בסכומים מצטברים של אלפי, אם לא עשרות אלפי שקלים?

היות והנושא הזה, בכמויות האלו ובסכומים האלה, עלול כבר להפוך לממש לא נוח ומאוד מסורבל – דלקן לעובדי חברה הוא הפתרון המושלם. דלקן לעובדי חברה הופך את כל נושא החשבוניות ללא רלוונטי, אז בואו נסביר לכם בדיוק איך זה עובד.

 

איך עובד דלקן לעובדי חברה בפועל?

בשלב הראשון תצטרכו לבחור את החברה שתוכל להתקין דלקן לעובדי חברה. ההתקן מותקן על גבי כל אחד ואחד מהרכבים בנפרד, כאשר כל אחד מהם מקבל גם התקן ש"מתלבש" מסביב לפיית התדלוק של הרכב, וגם כרטיס מגנטי שמותקן באיזורים נסתרים כמו תא המטען. לאחר שמותקן ההתקן של דלקן לעובדי חברה, הם יכולים להתחיל לתדלק בתחנות הדלק השונות ברחבי הארץ.

נתוני התדלוק המלאים, כמו תאריך התדלוק, שעת התדלוק, כמות הליטרים, התשלום עבור התדלוק ועוד מועברים באופן אוטומטי לכרטיס המגנטי. מהכרטיס המגנטי, הנתונים נשלחים אל המעסיק בצורת דו"ח מפורט, וכך הוא יכול לשלם עבור התדלוקים באופן ישיר, מבלי הצורך של העובד לשלם על התדלוק, לאסוף חשבוניות ולקבל עבורן החזרי כספים.

 

חברה להתקנת דלקן לעובדי חברה – יש לכם המלצות?

אם אתם מעוניינים לבצע התקנה של דלקן לעובדי חברה, כדאי לכם להכיר את חברת אימג'ינריום. חברת אימג'ינריום הא חברה ותיקה בתחום הדלקן לעובדי חברה, והיא יכולה להתקין את התקני הדלקן ביעילות ובזריזות. חברת אימג'ינריום מציבה בפניכם את האפשרות לשנות את הרגלי התדלוק של העובדים שלכם ואת הרגלי התשלום שלכם עבורם, והופכת את הנושא הזה להרבה יותר נגיש ונעים לכל הצדדים. בהצלחה!

אוטו מתדלק

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי