נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם יש דבר כזה לימודים להיות קוסם

אביזרי קוסמות

בשנים האחרונות תחום הקוסמות ואומנות החושים בארץ ובעולם תופס תאוצה והופך להיות טרנדי עד מאוד. אין ספק שזהו תחום מרגש מאוד שכולנו בתור ילדים נמשכנו אליו וחלמנו לדעת מה עומד מאחורי הסודות הגדולים. תחום הקוסמות התקדם עם השנים וכיום התחום המרכזי הנפוץ הוא אומנות החושים שכוללת משחקים במוח האנושי ופחות משחקי זריזות ידיים ותעלולים עם חיות כפי שהיה יותר נפוץ בשנים עברו.

תחום הקוסמות ואומנות החושים תופס את מרכז תשומת הלב גם בתוכניות הטלוויזיה בארץ ובחול והופך להיות תחום שמושך אחריו מעריצים חדשים מכל הגילאים. אין ספק שבשנים האחרונות תחום זה הופך להיות יותר ויותר רלוונטי מבחינת קריירה ולכן עולה השאלה כיצד לומדים להיות קוסם ואיפה ישנם לימודים כאלו.

במידה וגם אתם חולמים לדעת מה עומד מאחורי הסודות הכמוסים של הקוסמים הגדולים – הוסיפו לקרוא וגלו את כל הפרטים.

 

מהו קוסם ואמן חושים

תחום הקוסמות הינו השם הכללי לכל מה שקשור לאמני קסמים למיניהם ואמן חושים בפרט. כאשר מדברים על קוסמים מתייחסים לתחום הקוסמות שרובנו מכירים שנוגע לזריזות ידיים – לרוב בקלפים, חפצים שונים וכדומה. כמו כן, משחקים עם וויזואליות מבלבלת וכן הרבה מאוד אלמנטים מעולם הקרקס וכן גם הליצנות.

מדובר על מופע מדבר, מרגש ומותאם גם לגיל הצעיר אך כן גם לגיל יותר מבוגר. אם קוסם עורך תעלולים בחפצים, אמן החושים עורך תעלולים במוח האנושי. אמן חושים עורך טריקים מרשימים מאוד שבאים לצפות כיצד האדם המשתתף חושב ובכך ליצור תדהמה רבה ותחושה של קריאת מחשבות. מופע של אמן חושים זהו דבר מרשים מאוד שלרוב יוצר תחושה ממשית מאוד של קשר ויכולות על טבעיות.

 

איך לומדים להיות קוסמים?

ביחד עם עליית הפופולאריות של קוסמים בארץ ובחו"ל כך עולות גם אופציות הלימוד וההכשרה לקוסמים צעירים. אין ספק שתחום זה מתפתח מאוד ומכאן שישנם דרכים רבות ללמוד את סודות הקוסמות וכן גם אומנות החושים. בארץ, ישנם בתי ספר וקורסים של ממש המלמדים קוסמים צעירים את סודות הקוסמות, זריזות הידיים ושימוש באביזרים שונים, כמו לול הקוסם הגדול.

כמו בכל תחום אחר, ישנם קוסמים יקרים ואיכותיים יותר וכאלה שפחות. כאשר מחליטים שרוצים ללמוד את עולם הקוסמות יש להבין שמדובר בתחום עמוס בידע אשר דורש גם זמן רב מאוד של אימון, ולכן יש להחליט האם יש לכם זמן רב להשקיע בזה. גם אם אין בידכם זמן רב, ישנם קורסים לקוסמים חובבים, כך שתוכלו לפתח לכם תחביב נוסף מהצד.

ביחד עם זאת, ישנם קורסים רבים באינטרנט במחירים נוחים מאוד. בכל רחבי האינטרנט ניצן למצוא גם סרטונים מאוד בהירים אשר יסבירו לכם את סודות הקוסמות דרך הדגמות שונות, כך תוכלו לרכוש גם כלים רבים ולעשות את הצעד הראשון שלכם בעולם הקוסמות.

כובע ושרביט

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי